Wooho Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Gad daim, dette var snacks. Kvelden er reddet. Fyrer på Test Drive Unlimited nå. Var en del demoer nå ja, samt masse kule trailes på markedplace. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Så bra som denne E3 "dekningen" her blir over Xbox Live er det jo nesten grunn alene til å kjøpe en Xbox360. Hadde det ikke vært for at jeg kjøpte en 2. desember, så hadde jeg garrantert kjøpt en i dag etter å ha lest disse E3 og Marketplace-trådene. Nå får ADSL-linjen min svidd seg, og jeg savner VIRKELIG en mulighet for bare å hake av alle demoene og trailerne jeg vil laste ned. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Hadde jo ikke gjort noe om Microsoft f.eks. hadde satt opp en marketplace server i Norge med gigabit linje, for oss i Norge. Hastigheten på nedlastinger fra marketplace er jo elendig. Spesielt på disse arcade-spillene på rundt 20MB. Endret 8. mai 2006 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Flate meg for tregt det gjikk å laste ned TD demoen Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 SYnes ikke det går så treigt jeg..? Lost planet ble ferdig for 10 min siden. OT: Lurifaksen; Avateren din er stygg altså. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Så bra som denne E3 "dekningen" her blir over Xbox Live er det jo nesten grunn alene til å kjøpe en Xbox360. Hadde det ikke vært for at jeg kjøpte en 2. desember, så hadde jeg garrantert kjøpt en i dag etter å ha lest disse E3 og Marketplace-trådene. Nå får ADSL-linjen min svidd seg, og jeg savner VIRKELIG en mulighet for bare å hake av alle demoene og trailerne jeg vil laste ned. 6065009[/snapback] Er ikke så innmari rått Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 her detter jo goder over oss Lost Planet skal lastes ned etterpå Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 her detter jo goder over oss Lost Planet skal lastes ned etterpå 6065163[/snapback] JA!! Når Test Driver ferdig..ein gang :!: Lenke til kommentar
AngryNorwegian Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Men i svarte helsikke... Finner ikke Lost planet demoen på noen av kontoene mine. Flere en meg som har problemer der? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Men i svarte helsikke...Finner ikke Lost planet demoen på noen av kontoene mine. Flere en meg som har problemer der? 6065237[/snapback] Du må se på featured Downloads på en Amerikansk Konto :!: Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Seriøst, på en halvtime har jeg steget 3%!! Dette går tregt ass Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Hmmm. Rart. Jeg tok tiden, og fra 64 prosent til 65 prosent tok det 50 sekunder... På test drive Endret 8. mai 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
AngryNorwegian Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Men i svarte helsikke...Finner ikke Lost planet demoen på noen av kontoene mine. Flere en meg som har problemer der? 6065237[/snapback] Du må se på featured Downloads på en Amerikansk Konto :!: 6065370[/snapback] Gjør det, men ser ikke noe der likevel... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Testet ut TD. Grafikken er en del bedre enn i Gotham Racing 3 og omgivelsene er pene, men det kunne vært penere og bedre. Likte spesielt mye den friheten man kan ta seg og ta en tur i skogen med en Ford Mustang GT. Samt at man ikke kan kjøre gjennom trær det synes jeg var meget bra gjort. Rett skal være rett. Ellers så jeg nettop BIA 3 traileren og damn det var heftige saker. Likte spesielt scenen der en av kameratene dine falt og du tok han imot før han falt ned på bakken. Og ellers han franskmannen ( ved vinduet i 2 etg) som signaliserte til våre helter om at det var en tysker som campa bak en hengende laken. :!: Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Grafikken er en del bedre enn i Gotham Racing 3 6065607[/snapback] Har du HD tv? For i mine øyne har PGR3 mye bedre, eller ihvertfall bedre grafikk enn TDU... Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Funker xbox live nå? Eller er det bare jeg som ikke kommer inn? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 ja men så er det jo ikkje en ferdig versjon.. spillet kommer ikkje før til høsten tror eg, og det stod jo på spillet t det ikkje var ferdig versjon. Så mye vill sje før det er ferdigt Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Grafikken er en del bedre enn i Gotham Racing 3 6065607[/snapback] Har du HD tv? For i mine øyne har PGR3 mye bedre, eller ihvertfall bedre grafikk enn TDU... 6065636[/snapback] Har HD-TV ja men synes at bilinteriøret og selveste bilene ser en del bedre ut enn i PGR3. Så nettop Rain traileren, fikk ikke med meg så mye av plotet men ligner utroligt mye på Splinter Cell dette. Endret 8. mai 2006 av Wooho Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Vel vel, smaken er som baken. (|) Jeg har ikke HD tv da. Dette var min siste OT post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå