Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så bra som denne E3 "dekningen" her blir over Xbox Live er det jo nesten grunn alene til å kjøpe en Xbox360.

Hadde det ikke vært for at jeg kjøpte en 2. desember, så hadde jeg garrantert kjøpt en i dag etter å ha lest disse E3 og Marketplace-trådene.

Nå får ADSL-linjen min svidd seg, og jeg savner VIRKELIG en mulighet for bare å hake av alle demoene og trailerne jeg vil laste ned.

Lenke til kommentar

Hadde jo ikke gjort noe om Microsoft f.eks. hadde satt opp en marketplace server i Norge med gigabit linje, for oss i Norge. Hastigheten på nedlastinger fra marketplace er jo elendig. Spesielt på disse arcade-spillene på rundt 20MB.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Så bra som denne E3 "dekningen" her blir over Xbox Live er det jo nesten grunn alene til å kjøpe en Xbox360.

Hadde det ikke vært for at jeg kjøpte en 2. desember, så hadde jeg garrantert kjøpt en i dag etter å ha lest disse E3 og Marketplace-trådene.

Nå får ADSL-linjen min svidd seg, og jeg savner VIRKELIG en mulighet for bare å hake av alle demoene og trailerne jeg vil laste ned.

6065009[/snapback]

Er ikke så innmari rått :p

Lenke til kommentar

Testet ut TD. Grafikken er en del bedre enn i Gotham Racing 3 og omgivelsene er pene, men det kunne vært penere og bedre. Likte spesielt mye den friheten man kan ta seg og ta en tur i skogen med en Ford Mustang GT. :D Samt at man ikke kan kjøre gjennom trær det synes jeg var meget bra gjort. Rett skal være rett.

Ellers så jeg nettop BIA 3 traileren og damn det var heftige saker. Likte spesielt scenen der en av kameratene dine falt og du tok han imot før han falt ned på bakken. Og ellers han franskmannen ( ved vinduet i 2 etg) som signaliserte til våre helter om at det var en tysker som campa bak en hengende laken. :D :!: :dribble:

Lenke til kommentar
Grafikken er en del bedre enn i Gotham Racing 3

6065607[/snapback]

Har du HD tv? For i mine øyne har PGR3 mye bedre, eller ihvertfall bedre grafikk enn TDU...

6065636[/snapback]

Har HD-TV ja men synes at bilinteriøret og selveste bilene ser en del bedre ut enn i PGR3.

Så nettop Rain traileren, fikk ikke med meg så mye av plotet men ligner utroligt mye på Splinter Cell dette.

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...