Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant følgende guide på et annet forum:

 

Quick Guide to Getting Japanese 360 Gold:

 

* Go here: http://www.passport.net/

* Sign up a new account, Click "No, sign me up for a free MSN Hotmail e-mail address"

* Pick JAPAN for your country, pick Tokyo-to as your Prefecture 150-2345 for your zipcode

* Keep going, and then have it set you up with a @hotmail.com address.

* Go to your 360, and create a new profile. Log in using your hotmail address on your 360, and it should set it to Japan.

* If this is less than your 4th trial account you get gold free, so select yes when it asks you. (the RE5 demo requires Gold standing)

 

How to actually download the demo via Japanese Xbox LIVE Marketplace:

 

* Login to your Japanese Gold account

* Once logged in press the xbox button in the middle of your controller to bring up the "old" dashboard

* Navigate to the market place tab, then go to Game Marketplace

* From Game Market place navigate all the way down to ALL GAMES

* Then from ALL GAMES. Then go to "ALL" (instead of trying to understand japanese alphabet). Then just scroll through all the games until you get to BioHazzard 5 (it should be 270 of 40

* Once you get to BioHazzard 5, the first screen should say "Get Demo" and viola you are downloading the demo. Should be like 472 MBs.

Lenke til kommentar
Mirrors edge DLC i januar, pure time trials

linky

 

Fy søren det ser helt sykt ut.

 

Edit: btw, var RE5 bra?

 

Ser veldig bra ut! Men da henger jeg meg på de som mener DLC går mer og mer utover hovedspillet. Når det kommer så tett opptil release ser jeg for meg at dette er ting som har vært klart lenge men som ble kuttet for å ha noe å selge senere. Det går utover spillkvaliteten og fører til at spillene blir dyre om alt skal kjøpes.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Mirrors edge DLC i januar, pure time trials

linky

 

Fy søren det ser helt sykt ut.

 

Edit: btw, var RE5 bra?

 

Ser veldig bra ut! Men da henger jeg meg på de som mener DLC går mer og mer utover hovedspillet. Når det kommer så tett opptil release ser jeg for meg at dette er ting som har vært klart lenge men som ble kuttet for å ha noe å selge senere. Det går utover spillkvaliteten og fører til at spillene blir dyre om alt skal kjøpes.

 

At f.eks en spillprodusent kutter ut 10% av spillet før realese, og lager DLC av dette har jeg ingen ting imot. Det kan skape en bedre sammenheng med historien. Men her tror jeg de har planlagt det som en DLC helt ifra starten av.

Lenke til kommentar
This week on Arcade: Dash of Destruction

 

 

The long journey for the Doritos promotion is finally over! The winning concept, Dash Of Destruction, will be available as a full arcade title this Wednesday. The best part is that is will be available for free.

 

Edit: I am told this will be available in all Xbox LIVE regions

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...