Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Tipper det ikke kommer på marketplace på selve 360-en før 3. des.

 

Det funker som fjell folkens, bare kjøp spillet på den sida, så er det bare å skru på Xboxen så starter den å laste ned så fort du har kobla på Xbox Live.

 

Edit: siterer meg selv, slik at folk ser hva det er snakk om!

 

Banjo-Kazooie (N64-spillet) er tilgjengelig via online marketplace nå!! Pre-order trengs ikke

 

http://marketplace.xbox.com/en-US/games/me...00-000058410954

 

(fikk lyst til å rick rolle nå men tar det en annen gang. :p )

 

Edit 2: koster nå 99999 points, vent heller til 3. desember (kosta opprinnelig 1200)

Endret av Kjeksmestern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er virkelig tregt på marketplace. Tar et halvt minutt å komme seg dit man skal, og så funker det ikke når man kommer dit.

I knows. Regner med at det bare er fordi det fremdeles er veldig mange som laster ned og installerer "NXE". Når flere og flere gjør seg ferdig vil nok også Marketplace bli mer og mer stabilt.

Lenke til kommentar
Er virkelig tregt på marketplace. Tar et halvt minutt å komme seg dit man skal, og så funker det ikke når man kommer dit.

I knows. Regner med at det bare er fordi det fremdeles er veldig mange som laster ned og installerer "NXE". Når flere og flere gjør seg ferdig vil nok også Marketplace bli mer og mer stabilt.

Du må også ta med i regnestykket at 3D effekter tar mye ressurser. Dett vil nok føre til at Microsoft vil måtte kjøpe flere servere for å opprettholde en stabil tjeneste. Dette er derfor vi ikke bør ha gratis xbox live, fordi det forværrer tjenesten. Dessverre så aner jeg ikke hvordan marketplace ser ut nå da min xbox sa god natt for en stund siden :) jeg gleder meg til å kunne kjøpe en Elite så jeg kan oppleve NXE.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Så er det imorgen Banjo-Kazooie kommer på Live Arcade?

 

du kan kjøpe det via markededplace på xbox.com så lastes det ned automatisk til konsolen når du skrur den på og logger inn på live!

Lenke til kommentar
Du må også ta med i regnestykket at 3D effekter tar mye ressurser. Dett vil nok føre til at Microsoft vil måtte kjøpe flere servere for å opprettholde en stabil tjeneste. Dette er derfor vi ikke bør ha gratis xbox live, fordi det forværrer tjenesten.

3d effektene (som forøvrig bare er 2d teksturer forstørret/forminsket - untatt avataren da) foregår nok lokalt på din Xbox. (eller tulla du?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...