Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nuts and Bolts fikk 3 av Adresseavisa. Og etter det jeg har prøvd av demoen ville jeg ikke ha gitt det noe mer. Det var liksom ikke gode gamle Banjo noe mer..

 

Men Banjo-spillene fra N64 skal jeg nok kjøpe når de finner veien til Arcade. Banjo-Kazooie ble jeg vel egentlig aldri ferdig med, og Banjo-Tooie fikk jeg aldri.

Lenke til kommentar
Nuts and Bolts fikk 3 av Adresseavisa. Og etter det jeg har prøvd av demoen ville jeg ikke ha gitt det noe mer. Det var liksom ikke gode gamle Banjo noe mer..

Jeg ble positivt overrasket. Synes det er et genialt gameplay-konsept. Grafikken og musikk/lyd er også tipp-topp i min bok. Ser like bra ut som Gears 2 i min mening.

 

Men ikke akkurat game of the year for min del.

Lenke til kommentar

Kjøpt meg xbox360 skjønner ikke en dritt av denne lista. Hvorfor står det en masse datoer ramset opp hultibulter? Hovfor står ikke siste nyeste tingene øverst på lista? Er jo totat uleselig dette?

 

Har dere sett på listene som er laget for ps3 store? Sinnsykt mye bedre! Nyeste står øverst og det er ÅRSTALL på når ting er lagt ut. Latterlig amatørmessig å ikke skrive årstall når man skriver dato da.

 

Eller så håndkontrolleren MYE bedre på min nye 360 enn den var på ps3 da. DER har MS virkelig fått til noe bra!

Lenke til kommentar

Lista var perfekt helt til Forumet ble oppdatert for en stund siden.

Da ble kodingen i førsteposten ubrukelig og ingen har giddet å fikse det enda.

 

Eldste ligger på topp, og så går det naturligvis nedover mot nyere ting. År burde du virkelig skjønne selv, bare å se på lista det. Og lista ER en amatørliste, laget av amatører, for amatører. Ellers er jo også det nyeste merket med rødt øverst i førstepost...

 

Ellers ble Sony sin liste laget nesten 2 år etter denne, og hvilket utseende var det den kopierte da? Ikke noe negativt mot Sony-delen av forumet, absolutt ikke. Men om utseendet på førstepost plager deg er det bare å sette sammen en ny en slik at andre kan oppdatere den enkelt selv.

Lenke til kommentar

Akkurat. Og det er ikke bare Tatung-TV-er som har problemet heller. På en eller annen måte burde det vært mulig å få til dette, selv om jeg forstår at MS helst ikke vil ende opp med ansvar for skadde fjernsyn (nå har jeg aldri hørt om noen skjerm som går i stykker av å få inn for høy oppløsning, men de skal jo ha det til at det er mulig). En liten patch kanskje? Vi burde vel mase på dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...