Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Merker at jeg føler det er rart at folk mener spillbarheten til Mirror's Edge er en overraskelse, det er jo et av årets mest omdiskuterte spill o.0

Omdiskutert betyr ikke nødvendigvis bra...

 

Regner med han sikter til at så mange tydeligvis er skuffet da de har forventet et FPS spill, med masse skyting og coversyste m.m.

Synes jo også det er merkelig så mange kommer nå og virker overrasket over hva ME dreier seg om, og hva som var fokus for produsenten å skape.

 

Om det blir bra eller ikke vet vel ingen enda.

Lenke til kommentar
Regner med han sikter til at så mange tydeligvis er skuffet da de har forventet et FPS spill, med masse skyting og coversyste m.m.

Synes jo også det er merkelig så mange kommer nå og virker overrasket over hva ME dreier seg om, og hva som var fokus for produsenten å skape.

 

Om det blir bra eller ikke vet vel ingen enda.

Trodde de fleste var positivt overrasket jeg. Har i alle fall virket sånn her på forumet.

Jeg synes demoen er bra. Kommer til å kjøpe det.

 

Men det at et spill er omdiskutert, trenger ikker bety at det er et bra spill. Var bare det jeg påpekte. Det var/er ingen selvfølge at spillet slo/slår an. Jeg var selv veldig skeptisk til konseptet. Ikke pga lite skyte osv., men fordi det så snodig ut. De sa jo også i Bonus Round på Gametrailers.com, at det kan hadde funket bedre som en tredjepersonsskyter. Men demoen beviste at FPS var rette veien å gå. Skaper mer spenning :)

Lenke til kommentar
Merker at jeg føler det er rart at folk mener spillbarheten til Mirror's Edge er en overraskelse, det er jo et av årets mest omdiskuterte spill o.0

Omdiskutert betyr ikke nødvendigvis bra...

 

Regner med han sikter til at så mange tydeligvis er skuffet da de har forventet et FPS spill, med masse skyting og coversyste m.m.

Synes jo også det er merkelig så mange kommer nå og virker overrasket over hva ME dreier seg om, og hva som var fokus for produsenten å skape.

 

Om det blir bra eller ikke vet vel ingen enda.

 

 

Ja det var dette jeg mente, veldig dårlig formulert fra min side, men for å understreke det: At spillbarheten i Mirror's Edge går ut på å bl.a unngå så mange shootouts som mulig burde ikke komme som en overraskelse da DICE har sagt dette helt fra begynnelsen, pluss at de ikke har vært helt hemmelighetsfulle med å si at de vil gjøre det vanskeligere for "Gun-heads" å lykkes med vilje, da dette ikke er et skyte-spill.

 

Endelig et spill som virker å faktisk holde det produsentene lover, når de sier at den beste taktikken er løping/sniking.

 

Jeg vet at omdiskutert ikke nødvendigvis betyr at spillet er bra, bare se på Far Cry 2 f.eks (ja seriøst).

Det jeg mente med omdiskutert her er at spillet har blitt såpass omtalt og debattert, at det er nesten umulig å IKKE få med seg at skytingen har veldig lav prioritet i spillet.

Lenke til kommentar

Tror den demoen for de som har forhåndsbestilt var ute for 1-2 uker siden på steam og liven. Denne er imidlertid for alle.

 

Synes Left 4 Dead virket helt greit. Fikk følelses av at det kan bli ekstremt repetivt da jeg nesten ble litt lei bare av demoen. Men det hadde veldig fin skytefølelse, stødig framerate og masse, masse zombier så det kan være håp. Tror det at jeg spilte på normal som var veldig lett kan ha gjort at det føltes mer repetivt.

 

Men så kommer jo cod 5 med en zombie mode også som ser nesten artigere ut. :p

Lenke til kommentar
Left 4 Dead var en skuffelse her i gården, og blir nok ikke kjøp her i gården.

Våpnene føltes plastikk å skyte med og ser for meg lite variasjon.

 

Hvilken gård er dette? :p

Sorry, måtte bare.

 

Har testet både PC og x360 versjonen. Eneste forskjellen jeg har merket er at oppløsningen på teksturer er en smule bedre på PC og at man kan sette på en heftig mengde AA og AF.

I bunn og grunn likte jeg demoen veldig godt. Ekstremt moro å spille coop sammen med venner og tilogmed totalt fremmede. Klarte Expert på begge banene med en venn og to ukjente. Det er ganske vanskelig å forutse når en zombie-bølge kommer til å storme over deg, men la merke til at noen av de mer hardbarka zombiene pleier å dukke opp på ca. samme sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...