Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Tomb Raider Underworld demo er ute nå.

Bare jeg som ble frustrert av den demoen? Syns brettet man fikk spille på var veldig teit laget. Først syns jeg det var vanskelig å finne veien opp klippene, og når jeg endelig hadde funnet en vei opp, så skjønte jeg ikke hvordan jeg skulle kommer over et bestemt sted og ramla ned i vannet igjen, for så å måtte klatre opp hele veien. Så når jeg hadde skjønt hvordan jeg skulle komme meg videre, støtte jeg på samme problem litt lenger opp. Jeg skjønte ikke hvordan jeg skulle komme meg over, gjorde en feil og ramlet i vannet. Utrolig frustrerende, og dårlig level design, synes jeg. Dessuten syns jeg det er rart at hun ikke kan løpe opp vegger slik som prinsen av Persia eller Altaïr. Blir liksom så ubalansert når hun kan "dra-seg-opp-med-armene"-hoppe to meter opp, men ikke klare å komme seg opp en tre meter høy vegg.

 

Nei, det ble for mye "her skal du gå/klatre" og "her skal du ikke gå/klatre" for meg. Det ble spesielt frustrerende når jeg syns det var mye lettere å få øye på de stedene jeg ikke kunne gå/klatre. Jeg følte at jeg ble sittende å lete etter hvor level designeren hadde plassert ut de små sprekkene Lara kunne få tak i, i stedet for å forsere terenget sånn jeg følte det naturlig. Mulig jeg bare har blitt bortskjemt av Assassin's Creeds "hvis det ser ut som du kan klatre der, så kan du det"-mentalitet. Uansett, Underworld er en stor Meh... for meg. :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tomb Raider Underworld demo er ute nå.

 

Nei, det ble for mye "her skal du gå/klatre" og "her skal du ikke gå/klatre" for meg. Det ble spesielt frustrerende når jeg syns det var mye lettere å få øye på de stedene jeg ikke kunne gå/klatre. Jeg følte at jeg ble sittende å lete etter hvor level designeren hadde plassert ut de små sprekkene Lara kunne få tak i, i stedet for å forsere terenget sånn jeg følte det naturlig. Mulig jeg bare har blitt bortskjemt av Assassin's Creeds "hvis det ser ut som du kan klatre der, så kan du det"-mentalitet. Uansett, Underworld er en stor Meh... for meg. :ermm:

 

Det er slik Tomb Raider er. Det er mer et puzzle spill enn lettbent action.

Lenke til kommentar

Flott grafikk og enorm verden i Banjo men likte ikke spillet. Altfor mye styr med å bygge kjøretøy og spillet virket rotete. Tekst istedenfor stemmer på figurene hjelper heller ikke. Dette spillet blir nok ikke noen suksess. Hvis MS prøver å kapre yngre brukere med dette her og Viva Pinata så har de virkelig bommet skikkelig. Altfor komplisert.

Lenke til kommentar
Flott grafikk og enorm verden i Banjo men likte ikke spillet. Altfor mye styr med å bygge kjøretøy og spillet virket rotete. Tekst istedenfor stemmer på figurene hjelper heller ikke. Dette spillet blir nok ikke noen suksess. Hvis MS prøver å kapre yngre brukere med dette her og Viva Pinata så har de virkelig bommet skikkelig. Altfor komplisert.

Bra de ikke snakker engelsk. Funker med bare lyder på figurene. Slik var det jo i originalene.

Lenke til kommentar

Har aldri spillt et Banjo & Kazooie spill før, men dette nye ser jo ganske artig ut. Gjør ikke meg noe at det ikke er stemmer, er ikke det i Zelda-spillene heller og de er jo fantastiske likevel.

 

Men er det noen som vet om det vil komme en demo til det nye James Bond spillet? Er utrolig usikker på dette spillet, og vil teste det før jeg eventuelt kjøper det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...