Tjohei Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tomb Raider Underworld demo er ute nå. Bare jeg som ble frustrert av den demoen? Syns brettet man fikk spille på var veldig teit laget. Først syns jeg det var vanskelig å finne veien opp klippene, og når jeg endelig hadde funnet en vei opp, så skjønte jeg ikke hvordan jeg skulle kommer over et bestemt sted og ramla ned i vannet igjen, for så å måtte klatre opp hele veien. Så når jeg hadde skjønt hvordan jeg skulle komme meg videre, støtte jeg på samme problem litt lenger opp. Jeg skjønte ikke hvordan jeg skulle komme meg over, gjorde en feil og ramlet i vannet. Utrolig frustrerende, og dårlig level design, synes jeg. Dessuten syns jeg det er rart at hun ikke kan løpe opp vegger slik som prinsen av Persia eller Altaïr. Blir liksom så ubalansert når hun kan "dra-seg-opp-med-armene"-hoppe to meter opp, men ikke klare å komme seg opp en tre meter høy vegg. Nei, det ble for mye "her skal du gå/klatre" og "her skal du ikke gå/klatre" for meg. Det ble spesielt frustrerende når jeg syns det var mye lettere å få øye på de stedene jeg ikke kunne gå/klatre. Jeg følte at jeg ble sittende å lete etter hvor level designeren hadde plassert ut de små sprekkene Lara kunne få tak i, i stedet for å forsere terenget sånn jeg følte det naturlig. Mulig jeg bare har blitt bortskjemt av Assassin's Creeds "hvis det ser ut som du kan klatre der, så kan du det"-mentalitet. Uansett, Underworld er en stor Meh... for meg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Syns faktisk det var litt gøy her. ikkje umulig dette blir et kjøp, men da i en stille periode, og det blir det ikkje i år Endret 28. oktober 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Demo av Banjo Kazooie: Nuts and Bolts skal være ute. :-) Det skal testes idag! Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Tomb Raider Underworld demo er ute nå. Nei, det ble for mye "her skal du gå/klatre" og "her skal du ikke gå/klatre" for meg. Det ble spesielt frustrerende når jeg syns det var mye lettere å få øye på de stedene jeg ikke kunne gå/klatre. Jeg følte at jeg ble sittende å lete etter hvor level designeren hadde plassert ut de små sprekkene Lara kunne få tak i, i stedet for å forsere terenget sånn jeg følte det naturlig. Mulig jeg bare har blitt bortskjemt av Assassin's Creeds "hvis det ser ut som du kan klatre der, så kan du det"-mentalitet. Uansett, Underworld er en stor Meh... for meg. Det er slik Tomb Raider er. Det er mer et puzzle spill enn lettbent action. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Demo av Banjo Kazooie: Nuts and Bolts skal være ute. :-) Det skal testes idag! nå er det nesten så eg sier eg er syk her på jobb og går hjem! har ventet på denen demoen og skal bli herlig og teste! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Demo av Banjo Kazooie: Nuts and Bolts skal være ute. :-) Det skal testes idag! Nice. Bestilte det i går på AbsoluttSpill.no, sammen med Gears 2. Blir spillevinter i år også, ser det ut til. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Flott grafikk og enorm verden i Banjo men likte ikke spillet. Altfor mye styr med å bygge kjøretøy og spillet virket rotete. Tekst istedenfor stemmer på figurene hjelper heller ikke. Dette spillet blir nok ikke noen suksess. Hvis MS prøver å kapre yngre brukere med dette her og Viva Pinata så har de virkelig bommet skikkelig. Altfor komplisert. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Huff var denne byggingen og bruk av kjøretøy er var skeptisk til da Jaja får prøve demoen når eg kommer hjem Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Flott grafikk og enorm verden i Banjo men likte ikke spillet. Altfor mye styr med å bygge kjøretøy og spillet virket rotete. Tekst istedenfor stemmer på figurene hjelper heller ikke. Dette spillet blir nok ikke noen suksess. Hvis MS prøver å kapre yngre brukere med dette her og Viva Pinata så har de virkelig bommet skikkelig. Altfor komplisert. Bra de ikke snakker engelsk. Funker med bare lyder på figurene. Slik var det jo i originalene. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ærlig talt det skal da ikke være stemmer i Banjo & Kazooie. Får heller se hvordan det er med denne fartøybyggingen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Har aldri spillt et Banjo & Kazooie spill før, men dette nye ser jo ganske artig ut. Gjør ikke meg noe at det ikke er stemmer, er ikke det i Zelda-spillene heller og de er jo fantastiske likevel. Men er det noen som vet om det vil komme en demo til det nye James Bond spillet? Er utrolig usikker på dette spillet, og vil teste det før jeg eventuelt kjøper det. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 laster ned banjo demoen nå! men går sykt treigt! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 laster ned banjo demoen nå! men går sykt treigt! Me too Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Likte Underworld-demoen litt. Banjo-demoen ble jeg lei av etter 5 minutter. Rare har ødelagt nok en knall serie for min del. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Kommer Mirrors edge demo imorgen. TCi som fant det ut:P Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Skal komme på US marketplace idag, tror jeg... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Likte Underworld-demoen litt. Banjo-demoen ble jeg lei av etter 5 minutter. Rare har ødelagt nok en knall serie for min del. Banjo demoen var bra. Smaken er som baken. (Jeg var også fan av de to første) Skal komme på US marketplace idag, tror jeg... Det var vel bare på PS3? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Skal komme på US marketplace idag, tror jeg... Det var vel bare på PS3? Jepp, stemmer det. Bare jeg som huska feil. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Kommer på Xbox live i morgen, blir spennede og prøve Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Kommer på Xbox live i morgen, blir spennede og prøve Blir det prøve også sier du ja? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå