Crazy Joe Davola Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg har spillt opp til brett 13 nå. Synes det er veldig bra. Lett verdt pengene for min del, selv om jeg har Portal på pc. Fordelen er en stor tv, ulempen er at det tar lengre tid å snu seg med en håndkontroll. Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Noen som skal ha seg Vigilante 8 når det kommer eller? Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Åh, Portal! (: Tøft! ;D Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Noen som skal ha seg Vigilante 8 når det kommer eller? Kommer det? Rått! Når? Lenke til kommentar
Uytrew Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Det har vel vært sagt at det skal komme én eller annen gang i løpet av siste kvartal. Så det er bare å ta på seg tålmodighetslua og vente i spenning Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Noen andre som ble overrasket i går kveld/natt, angående en viss trailer...? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Nei...? Jeg for min del visste ikke at BioSchock 2 skulle komme en gang. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Åh, den ja. Jo, det hadde jeg faktisk fått med meg. Og så lenge det ikke er ingame/gameplay er det ikke så viktig for meg å se det i HD, så de ymse YouTube-filmene som ble lagt ut viste meg igrunn akkurat det jeg trengte å se (eller ikke trengte å se, alt etter som... ) Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Noen som skal ha seg Vigilante 8 når det kommer eller? Kommer det? Rått! Når? http://v8arcade.com/ FYI =) Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Noen som skal ha seg Vigilante 8 når det kommer eller? Så klart Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Tøft, har mange gode minner med Vigilante 8 fra PSX! Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tomb Raider Underworld demo er ute nå. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tomb Raider Underworld demo er ute nå. oioi, den skal testes når eg kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Noen som vet om Far Cry 2 demo er ute? har lyst å prøve det Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Noen som vet om Far Cry 2 demo er ute? har lyst å prøve det Tror det ikke kommer noen demo til Far Cry 2. Kjøp det heller, det er å anbefale Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nåja, det kommer da på øyet som ser. Selv synes jeg det ble ensformig, og spillet hadde noen veldig negative sider. Slik som at fiendene spawner på nytt etter så kort tid, så du må stoppe opp og knerte folk hele tiden. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nåja, det kommer da på øyet som ser. Selv synes jeg det ble ensformig, og spillet hadde noen veldig negative sider. Slik som at fiendene spawner på nytt etter så kort tid, så du må stoppe opp og knerte folk hele tiden. Hva skjer om du kjører forbi? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nåja, det kommer da på øyet som ser. Selv synes jeg det ble ensformig, og spillet hadde noen veldig negative sider. Slik som at fiendene spawner på nytt etter så kort tid, så du må stoppe opp og knerte folk hele tiden. Hva skjer om du kjører forbi? Gutta har en magisk "boost" i sine biler, så de tar deg alltid igjen, og du må stoppe å drepe de. Gjentagelsen er i overkant, men jeg synes spillet er konge jeg Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Nåja, det kommer da på øyet som ser. Selv synes jeg det ble ensformig, og spillet hadde noen veldig negative sider. Slik som at fiendene spawner på nytt etter så kort tid, så du må stoppe opp og knerte folk hele tiden. Ja, enig det, men jeg synes det er utrolig deilig å stoppe rett før kontrollpostene og ta dem ned med maskingeværet på taket til bilen. Spillet er kanskje noe av det beste jeg har sett på Xboxen. Så jeg vil anbefale det basert på mine erfaringer og følelsen spillet gir meg Noen som vet om Far Cry 2 demo er ute? har lyst å prøve det Du burde i tillegg lese denne tråden Den store Far Cry 2 tråden Endret 28. oktober 2008 av X91_Al_CaponeX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå