Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Santa Clara, Calif., (October 17, 2008) – Due to overwhelming fan response, NAMCO BANDAI Games America Inc., today revealed that Sith Lord Darth Vader and Jedi Master Yoda will be downloadable characters for Soulcalibur® IV on Thursday, October 23 from Xbox LIVE® Marketplace for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft and the PLAYSTATION®Network for the PLAYSTATION®3 computer entertainment system. Once console exclusive characters, players will soon be able to pit these adversaries against each other for the true epic battle between dark and light. Soulcalibur® IV has shipped millions of units worldwide since its July 29 launch and continues to win audiences over with its rich gaming experience and robust feature set.

 

kilde

Lenke til kommentar
Vet ikke om denne er postet før, men San Andreas kommer til marketplace neste uke. Usikker om det gjelder Europa.

 

Gjelder dessverre ikke her i Norge.

 

Ny demo ute dog: Scene It: Box Office Smash. Ser ut til å være bedre enn fjorårets utgave, og fullversjonen vil ha online mp. Demoen gir også en liten smakebit på hvordan de nye avaterene kan se ut (inneholder 8-eller-deromkring pre-definerte avatarer).

Lenke til kommentar

Var inne på ign å leste litt reviewer, så plutselig kom jeg over Portal: Still Alive. Fikk litt sjokk, visste ikke at de laget en ny versjon. Ser ut til at det er 14 nye brett. Tror jammen jeg skal kjøpe det selv om jeg har Portal på pc. Var rett og slett helt utrolig bra spill :)

 

Edit: Fanken, det er ikke ute før om 20 timer. Det er en klokke som teller ned på siden jeg ikke så :(

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Vet ikke om det er postet før men:

 

Demo: Scene It? Box Office Smash!

 

Content: Scene It? Box Office Smash! Demo

Price: Free

Availability: All Xbox LIVE regions

Dash Text: [ESRB: T (Teen) BLOOD,CRUDE HUMOR,MILD LANGUAGE,SEXUAL THEMES,USE OF ALCOHOL,USE OF TOBACCO,VIOLENCE] Another great movie trivia experience from the people who brought you Scene It? Lights, Camera, Action! Watch real movie clips and play tons of ingenious puzzles while battling for high scores. This version has ALL NEW movie clips and trivia and great new LIVE features like online multiplayer, more awesome trivia through downloadable content, and support of the New Xbox Experience avatars!

 

http://majornelson.com/archive/2008/10/20/...fice-smash.aspx

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...