Lakuspakus Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Funker denne følgende kommandoen? "Cole! Dom! Baird! ...go run around like a bunch of jerks!" - Gears of War 2 referanse Edit: Gears 2, ikke 3 ... Endret 18. oktober 2008 av Lakuspakus Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Man skulle få lagt til sin egne ordre istedenfor de samme ordrene hele tiden.. xD Hadde vært mye bedre.. Eks. "American Forces - PWN - Europe - NOW! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det hadde vært mye enklere å vinne da også. Squad-nuke-the-whole-fucking-world. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jaja xD Når man sier at dem skal Pwne verden så sender dem bare inn Navy silce ellr hva dem heter .. Jaja Noen som vet om det kommer ut GoW 2 Demo? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jaja xD Når man sier at dem skal Pwne verden så sender dem bare inn Navy silce ellr hva dem heter .. Jaja Noen som vet om det kommer ut GoW 2 Demo? Navy Seals Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jaja xD Når man sier at dem skal Pwne verden så sender dem bare inn Navy silce ellr hva dem heter .. Jaja Noen som vet om det kommer ut GoW 2 Demo? Navy Seals Var hvertfall i nærheten da Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Vet ikke om denne er postet før, men San Andreas kommer til marketplace neste uke. Usikker om det gjelder Europa. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Santa Clara, Calif., (October 17, 2008) – Due to overwhelming fan response, NAMCO BANDAI Games America Inc., today revealed that Sith Lord Darth Vader and Jedi Master Yoda will be downloadable characters for Soulcalibur® IV on Thursday, October 23 from Xbox LIVE® Marketplace for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft and the PLAYSTATION®Network for the PLAYSTATION®3 computer entertainment system. Once console exclusive characters, players will soon be able to pit these adversaries against each other for the true epic battle between dark and light. Soulcalibur® IV has shipped millions of units worldwide since its July 29 launch and continues to win audiences over with its rich gaming experience and robust feature set. kilde Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Vet ikke om denne er postet før, men San Andreas kommer til marketplace neste uke. Usikker om det gjelder Europa. Gjelder dessverre ikke her i Norge. Ny demo ute dog: Scene It: Box Office Smash. Ser ut til å være bedre enn fjorårets utgave, og fullversjonen vil ha online mp. Demoen gir også en liten smakebit på hvordan de nye avaterene kan se ut (inneholder 8-eller-deromkring pre-definerte avatarer). Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Var inne på ign å leste litt reviewer, så plutselig kom jeg over Portal: Still Alive. Fikk litt sjokk, visste ikke at de laget en ny versjon. Ser ut til at det er 14 nye brett. Tror jammen jeg skal kjøpe det selv om jeg har Portal på pc. Var rett og slett helt utrolig bra spill Edit: Fanken, det er ikke ute før om 20 timer. Det er en klokke som teller ned på siden jeg ikke så Endret 21. oktober 2008 av nouse4aname Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg kjøpte Portal på PC da det kom, har kjøpt Orange Box på 360, og kommer fremdeles til å kjøpe Portal: Still Alive i morra. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Vet ikke om det er postet før men: Demo: Scene It? Box Office Smash! Content: Scene It? Box Office Smash! Demo Price: Free Availability: All Xbox LIVE regions Dash Text: [ESRB: T (Teen) BLOOD,CRUDE HUMOR,MILD LANGUAGE,SEXUAL THEMES,USE OF ALCOHOL,USE OF TOBACCO,VIOLENCE] Another great movie trivia experience from the people who brought you Scene It? Lights, Camera, Action! Watch real movie clips and play tons of ingenious puzzles while battling for high scores. This version has ALL NEW movie clips and trivia and great new LIVE features like online multiplayer, more awesome trivia through downloadable content, and support of the New Xbox Experience avatars! http://majornelson.com/archive/2008/10/20/...fice-smash.aspx Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Tjo-ho, er bare litt under 7 timer til Portal: Still Alive kommer nå. Det fikk forresten 9,2 på ign.com Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Tjo-ho, er bare litt under 7 timer til Portal: Still Alive kommer nå. Det fikk forresten 9,2 på ign.com Det kommer nok ikke kl 00 akkurat. Må nok vente til 9-11 tiden i morgen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Såpass? Jaja, skal alltids klare å vente. jeg visste tross alt ikke om spillet før inatt Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Kan man laste ned kun de nye brettene, eller må man laste ned alt i en? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Nå vet ikke jeg det helt, men slik jeg forstod det så må du laste ned alt i en. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Portal SA er et XBLA-spill så jeg tviler på at de legger ut map packs til det orginale Portal, men det kan jo hende selvfølgelig. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Nå har Portal: Still Alive kommet. Laster ned nå Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Gah, Portal ble vist fullstendig overkjørt av Far Cry 2 i går. Glemte det helt bort. Jeg skjems! Noen som har testet det? Meninger og tanker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå