Kjeksmestern Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hvorfor gikk den nedlastningen så inni helvete fort? Jeg har 50% på et halvt minutt..? (Test Drive) 6063761[/snapback] tok du en pause? (cancel download, fortsett etterpå) da hopper man til 50% hver gang hvertfall :!: Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Endelig litt nytt å spille på. Xbox 360 har så enormt få spill det er verdt å spille for tiden. Stygt. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 En ting er sikkert: raskt går det ikke i her hvertfall! Snegler seg opp en prosent hvert tiende minutt føles det som. Sikkert litt pågang ja, hehe Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) 40% her - etter ca 25 minutter. Ikke så verst det med tanke på pågangen det sikkert er nå Endret 8. mai 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Jeg synes Test Drive var arti. Men tror ikke jeg skal kjøpe. Minner meg om Gamle dar' med Need For Speed Porsche og NFS3 i grunn... Noen som vet når de fyrer opp serveren? Det står at den ikke er "på". Endret 8. mai 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Jeg likte godt demoen, klart at inntrykket blir litt labert med en bitteliten demo av et så stort spill, men man fikk da testet handlingen og den var jeg ganske fornøyd med, en slags blanding av PGR3 og NFS:MW, litt mer arcade enn PGR3. Eneste som skuffet meg var mangelen, eller at det var lite, AA. Men jeg er ganske sikker på at det vil bli implementert i fullversjon, men skulle gjerne hatt en offisiell bekreftelse på akkurat det. Skal uansett ha fullversjonen, kommer til å bli kult å konkurrere Live. Likte veldig godt at man kunne justere setet når man så inni bilen, både høyde og hvor langt fram/bak du ville sitte. Endret 8. mai 2006 av BTK Lenke til kommentar
bas Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Damn, hadde håpet flere hadde problemer med Test Drive demoen her jeg Får ikke kjørt en meter, maskinen bare fryser hele tiden, og på forskjellige steder. Jaja, er vel maskinen min da Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg får ikke ned TD: Unlimited. Stopper på 94%, og det skjer når jeg resumer også. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Bummer. Trøst deg med at det kommer flere demoer til uken! Hvis ikke de klikker også da Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Denne uken er bra for oss Demo nedlastere I måren kommer jo Lost Planet og Endret 8. mai 2006 av gas Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Loast planet demo? Det visste jeg ikke. Men jeg gleder meg til UNO! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Moto GP? denn kommer på Torsdag! Hva er UNO da? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hva er UNO da? 6064566[/snapback] Det gode gamle kort-spillet med fire farger og en masse rare kort. Litt det samme som vri-åtter bare mer fargerikt Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Åja ok da Trodde du mente et aent spill eg, at det var en forkortelse Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Denne uken er bra for oss Demo nedlastere I måren kommer jo Lost Planet og 6064528[/snapback] Den er ute allerde nå "It is under FEATURE DOWNLOADS; at the top right of the Marketplace blade, right above the ads box, click in there and you'll see it. " Link Endret 8. mai 2006 av avanore Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Jeg likte godt demoen, klart at inntrykket blir litt labert med en bitteliten demo av et så stort spill, men man fikk da testet handlingen og den var jeg ganske fornøyd med, en slags blanding av PGR3 og NFS:MW, litt mer arcade enn PGR3. 6064286[/snapback] Helt enig - synes dette var veldig spillbart - og så likte jeg faktisk in-car-viewn bedre enn i PGR3 av en eller annen grunn - det føltes veldig riktig (selv om kjøringa nok er et hakk mer arcade enn PGR, heldigvis uten å være helt over-the-top med ekstremt urealistisk fartsfølelse som i Burnout o.l.) Ellers er det viktig å merke seg at demoen (akkurat som PGR3 forøvrig) ser *merkbart* bedre for oss uten HD-TV ut hvis du kjører PAL-50 istedet for PAL-60 (det er omtrent 100 linjer høyere oppløsning i PAL-50 (576 mot 480 eller noe), og det merkes!) Tror dette kan bli en storselger ja - gøy å bare gi flatt jern og suse avgårde Endret 8. mai 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Dæven du. De "leker" ikke klubb med dette E3 bringing it home! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Pokker steike! Ja MS kjører fullt ut her ser eg Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg griner her nå! Det blir for mye! Noen som har testet Lost Planet? Chromehund-demo bekreftet denne uken Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Griner? hmmm. Jeg har 35% på lost planet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå