Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte godt demoen, klart at inntrykket blir litt labert med en bitteliten demo av et så stort spill, men man fikk da testet handlingen og den var jeg ganske fornøyd med, en slags blanding av PGR3 og NFS:MW, litt mer arcade enn PGR3.

Eneste som skuffet meg var mangelen, eller at det var lite, AA. Men jeg er ganske sikker på at det vil bli implementert i fullversjon, men skulle gjerne hatt en offisiell bekreftelse på akkurat det.

Skal uansett ha fullversjonen, kommer til å bli kult å konkurrere Live.

Likte veldig godt at man kunne justere setet når man så inni bilen, både høyde og hvor langt fram/bak du ville sitte.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Denne uken er bra for oss Demo nedlastere :p 

I måren kommer jo Lost Planet og ;)

6064528[/snapback]

Den er ute allerde nå

"It is under FEATURE DOWNLOADS; at the top right of the Marketplace blade, right above the ads box, click in there and you'll see it. "

Link

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Jeg likte godt demoen, klart at inntrykket blir litt labert med en bitteliten demo av et så stort spill, men man fikk da testet handlingen og den var jeg ganske fornøyd med, en slags blanding av PGR3 og NFS:MW, litt mer arcade enn PGR3.

6064286[/snapback]

Helt enig - synes dette var veldig spillbart - og så likte jeg faktisk in-car-viewn bedre enn i PGR3 av en eller annen grunn - det føltes veldig riktig (selv om kjøringa nok er et hakk mer arcade enn PGR, heldigvis uten å være helt over-the-top med ekstremt urealistisk fartsfølelse som i Burnout o.l.)

Ellers er det viktig å merke seg at demoen (akkurat som PGR3 forøvrig) ser *merkbart* bedre for oss uten HD-TV ut hvis du kjører PAL-50 istedet for PAL-60 (det er omtrent 100 linjer høyere oppløsning i PAL-50 (576 mot 480 eller noe), og det merkes!)

Tror dette kan bli en storselger ja - gøy å bare gi flatt jern og suse avgårde :D

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...