Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes jeg mista det meste av oversikt jeg. Voice command-opplegget brukte jeg stort sett når jeg måtte rope "unit 8 retreat!". Det var for så vidt morsomt å styre med stemmen, men det sugde å se alt nede på bakken bortsett fra når man hadde valgt helikopter.

 

Du vet du kan velge kamerahøyde ?

Synes det er rart de har satt den på Low som standard, for jeg MÅ ha den på High for å få oversikt.

Kunne godt vært tall i stedet for prikker på kartet for litt mer oversikt over hvilke tropper som er plassert hvor.

Lenke til kommentar
EndWar ser rått ut :D

Hva slags type demo er det? Singelplayer, online mp, LAN?

 

Single player og mp. Multiplayer får du kun i Skirmish mode. Singleplayer kan spilles i Skirmish og campaign (dog kun ett oppdrag).

 

Elsker dette spillet. Er så utrolig mye lettere å si "unit 2 secure alpha" enn å sitte å knote med knapper som i andre strategi spill (kan faktisk beordre andre grupper rundt på kartet til å gjøre bestemte ting samtidig som jeg detaljstyrer f. eks gruppe 1). Også MYE lettere å leve seg inn i spillet, noe jeg ellers sliter med i spill. Et klart kjøp for meg.

Endret av André.RS
Lenke til kommentar
Tom Clancy : EndWar demo ute nå

NICE! Skal lastes ned tvert jeg kommer hjem :D

 

Var litt dårlig med stemmefunksjonaliteten synes nå jeg. "Unit 5, move to F", da sender den Unit 5 til S. Satt i 15 minutter og skrek som en idiot med kommandoer, synes det ikke var det 'store nye' jeg. Prøvde meg på litt mer frie kommandoer, "Unit 6, artillery fire on that target", men gikk da tydeligvis ikke :(.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...