Lakus Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Baja har jeg prøvd hos en kompis, kjøp heller Pure. Pure har jeg kjøpt, møkkaspill. kjøp helle TFU TFU har jeg kjøpt. Altfor lett/kort. Kjøp heller Gears of War. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Gears of War har jeg prøvd, det tok over livet mitt. La heller være å kjøpe noe. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Haha. Sant, Pure var ikke så god heller. Kjøpte det ikke jeg, men det er bedre enn Baja ihvertfall. Kjøp heller ps3 og motorstorm (2 evt.) Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Spar heller til egen kjerre hvis en skal gå så hardt til verks. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 En eller annen video av Banjo er ute Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Eg må si eg digge den visuelle looken på Nuts & Bolts, virker å vere tro mot N64 spillene samtidg som det ser utrolig bra ut Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Eg må si eg digge den visuelle looken på Nuts & Bolts, virker å vere tro mot N64 spillene samtidg som det ser utrolig bra ut Jepp, og det ser ganske fett ut også, selv om det er totalt annerledes. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Tom Clancy : EndWar demo ute nå Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 I shall download prompte. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Noen som har feedback på End War? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Tom Clancy : EndWar demo ute nå NICE! Skal lastes ned tvert jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Synes jeg mista det meste av oversikt jeg. Voice command-opplegget brukte jeg stort sett når jeg måtte rope "unit 8 retreat!". Det var for så vidt morsomt å styre med stemmen, men det sugde å se alt nede på bakken bortsett fra når man hadde valgt helikopter. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Synes jeg mista det meste av oversikt jeg. Voice command-opplegget brukte jeg stort sett når jeg måtte rope "unit 8 retreat!". Det var for så vidt morsomt å styre med stemmen, men det sugde å se alt nede på bakken bortsett fra når man hadde valgt helikopter. Du vet du kan velge kamerahøyde ? Synes det er rart de har satt den på Low som standard, for jeg MÅ ha den på High for å få oversikt. Kunne godt vært tall i stedet for prikker på kartet for litt mer oversikt over hvilke tropper som er plassert hvor. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ein ting er sikkert, EndWar var hysterisk morsomt 1 vs 1 Eg og kompisen satt på hver våres rom og hylte å skreik ordrer i hytt og pine Litt rotete i starten, men stilig som fy når man kommer inn i det. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Du vet du kan velge kamerahøyde ?Synes det er rart de har satt den på Low som standard, for jeg MÅ ha den på High for å få oversikt. Dette skal undersøkes. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 EndWar ser rått ut Hva slags type demo er det? Singelplayer, online mp, LAN? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) EndWar ser rått ut Hva slags type demo er det? Singelplayer, online mp, LAN? Single player og mp. Multiplayer får du kun i Skirmish mode. Singleplayer kan spilles i Skirmish og campaign (dog kun ett oppdrag). Elsker dette spillet. Er så utrolig mye lettere å si "unit 2 secure alpha" enn å sitte å knote med knapper som i andre strategi spill (kan faktisk beordre andre grupper rundt på kartet til å gjøre bestemte ting samtidig som jeg detaljstyrer f. eks gruppe 1). Også MYE lettere å leve seg inn i spillet, noe jeg ellers sliter med i spill. Et klart kjøp for meg. Endret 17. oktober 2008 av André.RS Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Tom Clancy : EndWar demo ute nå NICE! Skal lastes ned tvert jeg kommer hjem Var litt dårlig med stemmefunksjonaliteten synes nå jeg. "Unit 5, move to F", da sender den Unit 5 til S. Satt i 15 minutter og skrek som en idiot med kommandoer, synes det ikke var det 'store nye' jeg. Prøvde meg på litt mer frie kommandoer, "Unit 6, artillery fire on that target", men gikk da tydeligvis ikke . Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 "Unit 5! Pwn teh other team!" "All out attack!" Nei, det går nok ikke med hjemmelagde kommandoer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Så lenge man faktisk holder seg til linjene spillet er programmert for fungerer det stort sett akkurat slik det skal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå