Landeplagen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hm. Liker ikke bilspill, men Pure får jeg vel teste. Har vel ikke så mye med realistisk fysikk å gjøre, tenker jeg. SSX + Freestyle Metal X + Burnout = Pure. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hm. Liker ikke bilspill, men Pure får jeg vel teste. Har vel ikke så mye med realistisk fysikk å gjøre, tenker jeg. SSX + Freestyle Metal X + Burnout + ecxite truck = Pure. OMG GREED NEW TV Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Mercenaries 2 demo og Fracture demo ute! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Motorsykler for Burnout Paradise er også ute nå. Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Noen som har spilt fracture demoen? Hvordan er den? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Mer underholdende en forventet, men ikke underholdende nok. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 hehe nå skal jeg snart laste ned maaaange demoer. har bestillt en 120gp harddisk så da blir det mange demoeer osv på meg Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 hehe nå skal jeg snart laste ned maaaange demoer. har bestillt en 120gp harddisk så da blir det mange demoeer osv på meg Demoer er kooos Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Er vel snart 150 demoer på XBL snart. Husker gamle dager, da man måtte kjøpte blader for å spille demoer. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Er vel snart 150 demoer på XBL snart. Husker gamle dager, da man måtte kjøpte blader for å spille demoer. Og det var best. Hvem spilte ikke Tekken 3 demoen til døde back in the day @ PS1? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 JEG spilte ikke Tekken 3 til døde på PS1, selv om vi hadde det. Takla aldri de sjuke kombo-kontrollene så jeg orka ikke spille det. Når en relativt simpel kombo består av 10 knapper gir jeg opp og finner et effektivt hoppspark jeg kan bruke om og om igjen. Og kanskje jeg liker Pure, fordi jeg har ikke spilt noen av spillene det er inspirert av egentlig. Aldri prøvd SSX (liker ikke snowboard og komboer), eller noen av de andre som er nevnt som spillet kopierer fra..Ikke orka å prøve enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 kommer det noen brother in arms demo? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Det kunne trenges... Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Og da var Duke Nukem 3D ute! Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Og da var Duke Nukem 3D ute! Hail to the king, baby! Spilt det litt nå, ekstremt underholdende! Skal til å teste coop nå snart, kan bli artig. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Er vel snart 150 demoer på XBL snart. Husker gamle dager, da man måtte kjøpte blader for å spille demoer. Og det var best. Hvem spilte ikke Tekken 3 demoen til døde back in the day @ PS1? I did, Eddy Gordo vs Ling Xiaoyu. Men enda mer spilte jeg fullversjonen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg testet Fracture-demoen nå, og må si at jeg ble veldig positivt overrasket altså. Hadde ikke hørt om spillet da jeg lastet ned demoen. Skulle egentlig inn for å sjekke om Mega Man 9 var kommet, men kom borti en knapp som gjorde at jeg havnet i en meny, og der var Fracture-demoen. Nå hadde jo ikke jeg noen forventninger siden jeg ikke hadde hørt spillet, men synes som sagt det virket veldig kult. Utrolig tøffe våpen, mange måter, og ikke minst artige måter, å drepe fienden på . Og de kan nok også lage noen puzzles med det våpenet som gjør at bakken kan heve seg eller senke seg. Fikk veldig lyst til å kjøpe det, for det var en del nytt her synes jeg, ikke bare skyting med 3 forskjellige våpen som er standard i de aller fleste skytespill. Men det betyr jo også at enda en 500-lapp forsvinner Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 For de som ikke vet det, så kommer Mega Man 9 på onsdag. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det er en achievement i det spillet som du får ved å ikke dø en eneste gang......... haha. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Så hvis jeg starter spillet og slutter med en gang før jeg dør får jeg achievement? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå