Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JEG spilte ikke Tekken 3 til døde på PS1, selv om vi hadde det. Takla aldri de sjuke kombo-kontrollene så jeg orka ikke spille det. Når en relativt simpel kombo består av 10 knapper gir jeg opp og finner et effektivt hoppspark jeg kan bruke om og om igjen.

Og kanskje jeg liker Pure, fordi jeg har ikke spilt noen av spillene det er inspirert av egentlig. Aldri prøvd SSX (liker ikke snowboard og komboer), eller noen av de andre som er nevnt som spillet kopierer fra..Ikke orka å prøve enda.

Lenke til kommentar

Jeg testet Fracture-demoen nå, og må si at jeg ble veldig positivt overrasket altså. Hadde ikke hørt om spillet da jeg lastet ned demoen. Skulle egentlig inn for å sjekke om Mega Man 9 var kommet, men kom borti en knapp som gjorde at jeg havnet i en meny, og der var Fracture-demoen. Nå hadde jo ikke jeg noen forventninger siden jeg ikke hadde hørt spillet, men synes som sagt det virket veldig kult. Utrolig tøffe våpen, mange måter, og ikke minst artige måter, å drepe fienden på :D . Og de kan nok også lage noen puzzles med det våpenet som gjør at bakken kan heve seg eller senke seg. Fikk veldig lyst til å kjøpe det, for det var en del nytt her synes jeg, ikke bare skyting med 3 forskjellige våpen som er standard i de aller fleste skytespill. Men det betyr jo også at enda en 500-lapp forsvinner :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...