Lakus Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ok, lets get down to bizznizz. Spilte gjennom demoen nå og jeg synes det var knallmoro. Grafikken er ikke like fantastisk som det var ryktet synes jeg. Den var for all den veldig god, men trær som popper opp og teksturer som virker litt flate er ikke uber. Og når personen du styrer og hans firehjuling ikke er så veldig detaljert heller, og han sitter relativt tett inntil kamera så virker det ikke veldig imponerende. Frameraten er dog veldig godt og stabil, og grafikken oppleves totalt sett som veldig pen. Kontrollene i spillet er veldig enkle, og de er gode. Hold venstre stikke ned, og spikk den opp så får du ett høyere hopp, omtrendt som "ollie" i Skate. Når du er i lufta kan du så ta forskjellige triks ved å holde inne A-knappen og bevege venstre stikke i forskjellige retninger. Gass er RT og revers er LT, boost er X, ellers er det noen bonustriks man tar med LB og RB. Det fungerer veldig godt, og man slipper merkelige knappekombinasjoner. Etterhvert som man lander hopp og triks får man fylt opp en boost måler i høyre hjørne av skjermen, og etterhvert som den bygger seg opp låser du også opp mer avanserte triks som igjen gir deg mer boost når d lander dem. Det er to ekstra trinn med triks. Det eneste du trenger å gjøre for å ta i bruk disse mer avanserte triksene er å trykke B eller Y (A = Easy, B = Medium og Y = Advanced) istedenfor A når du fyller boost-baren. Alt i alt er det veldig moro og jeg synes det minnet litt om motorsportens svar på SSX. Kanskje jeg kjøper det når det kommer, vi får se an datoen. Snakker forresten om Pure demoen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Likte og demoen! så blir muligens kjøp her! og online er det sikkert fett og. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Demoen av Pure var helt grei, hadde regna med litt flere stunts. Men gøyall var den.. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 GH: Aerosmith demo ute (4 sanger) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 GH: Aerosmith demo ute (4 sanger) Møkk-kjedelig spill. Hvis du ikke digger Aerosmith jævlig mye, og har GH3 fra før, vil du bare kjede deg ihjel med dette dritet. Hvis noen lurte på hva jeg syntes altså. Lenke til kommentar
ninkekun Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 GH: Aerosmith demo ute (4 sanger) Møkk-kjedelig spill. Hvis du ikke digger Aerosmith jævlig mye, og har GH3 fra før, vil du bare kjede deg ihjel med dette dritet. Hvis noen lurte på hva jeg syntes altså. Jeg lurte ikke Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Oi, den så ingen komme. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) >.> Hum, I see sumone being a bi-A-tch thar. Edit: nOT Billy ofc. Endret 9. september 2008 av Motoko Lenke til kommentar
arcatus Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 noen som vet når Fifa09 demo vil bli lagt ut på market place? Jeg vet det er 11/09, men er det noen som har anelse når på døgnet det vil bli lagt ut? Sitter å tripper i spenning. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Pleier å legges ut i 11-12 tiden. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Fracture demo 18. september Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Fifa 2009 demo 740 MB Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Left 4 dead kommer snart aner ikke når Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) kjem death magnetic kl 12 i dag til GH3? Venter i spenning edit: DOWNLOADING AS WE SPEAK Endret 12. september 2008 av Oddybody Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 kjem death magnetic kl 12 i dag til GH3? Venter i spenning edit: DOWNLOADING AS WE SPEAK Jeg prøvde å laste ned dette ved 3-4 tiden, men nedlastningen stod ved 1% i et kvarter. Er det bare jeg som har noen innstillinger gale, eller er serverne til Microsoft proppet pga. release av Death Magnetic-albumet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 duke nukem 3d kommer 24 september Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Finner ikke noen dato til Mega Man 9, noen som vet når den kommer til Europa? Lenke til kommentar
brrah Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Når kommer høstoppdateringen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Finner ikke noen dato til Mega Man 9, noen som vet når den kommer til Europa? er ikke mega man nintendo only? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Nesj, MS har fått tak i rettighetene til masse spill som tilhørte andre konsoller før. Både playstation-spill, nintendo, dreamcast osv. Bare de vifter med nok penger får de tak i det de vil tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå