Landeplagen Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Edit2: Ser ut som 3 nordmenn har vært med på musikken. Er det tilfeldig eller sitter det veldig mange flere nordmenn her i norge og mikser musikk enn det jeg trodde? Jeg har en mistanke om at det fins rimelig mange flinkiser i Skandinavia generelt. Men hvem av de er norske? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Virker som det er på xbl arcade det skjer dette året her, og ikke i spillene du kjøper i butikken. Det kommer jo kjempegode spill ut på arcade i ett sett. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Virker som det er på xbl arcade det skjer dette året her, og ikke i spillene du kjøper i butikken. Det kommer jo kjempegode spill ut på arcade i ett sett. I sommer ihvertfall. Er jo som oftest på sommeren man har "spilltørke". Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ja, det kommer jo den bomba til oktober. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Noen som har fått med seg hva som kommer på Arcade i morra? Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Er det Duke Nukem 3d så blir det ikke mye arbeid resten av uka. Hørte det kommer med 8-player coop. Lande: Waterflame cycerin Arbiter Er norske dersom jeg tolker profilene deres på newgrounds rett. Endret 2. september 2008 av TwiiK Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Noen som har fått med seg hva som kommer på Arcade i morra? Shred Nebula og Pirates vs. Ninjas: Dodgeball, om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 sikkert noen som har spurt om dette før; men finnes det noen site som lister opp upcoming releases på XBLA, gjerne med rykter om hvilke titler som kommer. (snufs, vil ha Bubble Bobble) Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Gamerbytes (www.gamerbytes.com) har stort sett alt av nyheter ang. XBLA (samt PSN og WiiWare). Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Gamerbytes (www.gamerbytes.com) har stort sett alt av nyheter ang. XBLA (samt PSN og WiiWare). Bare synd at RSS feeden ikke kan filtreres. Er ikke interesert i Wii nyheter feks. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Noen som har fått med seg hva som kommer på Arcade i morra? Shred Nebula og Pirates vs. Ninjas: Dodgeball, om jeg ikke tar helt feil. Takker. Ser egentlig spennende ut begge deler. Pirates vs. Ninjas hadde jeg egentlig avskrevet for lenge siden, inntil jeg leste at de vant på Austin Independent Games Festival. Da kan det ikke være noe billig dritt som noen lirer av seg, som endel av det andre som har kommet ut tidligere på XBLA. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Gamerbytes (www.gamerbytes.com) har stort sett alt av nyheter ang. XBLA (samt PSN og WiiWare). Bare synd at RSS feeden ikke kan filtreres. Er ikke interesert i Wii nyheter feks. http://feeds.feedburner.com/gamerbytesxbla Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Pure demo på torsdag Kilde Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 The Force Unleashed var stilig! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Pure demo er ute! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Pure demo er ute! Høres bra ut! skal testets når eg komemr hjem fra jobb her fint om noen kunen skrevet om det var gøy eller ikkje^^ Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Beijing OL-spillet er også ute som demo. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Jeg synes Pure demoen var god!! Fikk mersmak etter denne demoen, med fantastisk flott grafikk, framerate helt stabil, god kontroll, ganske kule triks Så dette blir ett spill jeg vurderer Og til dere som har sett bilder av spillet, det er like flott når du spiller det selv Endret 4. september 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Men dette her må da prøves med ein gang eg kommer hjen:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå