Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Bytex; det der er spoiler tekst! skjul det!

 

Seriøst il, ro ned moderator fetishen litt nå da..

Om man ikke kan si at Braid bruker puslebiter, hva kan man si om spillet da??

Var ingenting som trengtes spoiler for, så take a chill pill ;)

Å joda. Han skriver ikke bare at man samler puslespillbrikker. Når man sier at

 

en del av puslespillet blir til en plattform man kan hoppe på

 

er det helt klart en spoiler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bytex; det der er spoiler tekst! skjul det!

 

Seriøst il, ro ned moderator fetishen litt nå da..

Om man ikke kan si at Braid bruker puslebiter, hva kan man si om spillet da??

Var ingenting som trengtes spoiler for, så take a chill pill ;)

 

som andre har påpekt, var det en direkte spoiler :D

 

anyways; Braid er ett kongespill av dimensjoner, og vel verdt de 1200 poengene.

Lenke til kommentar

Åh unger, dere griner nå om alt mulig. Gå og få litt luft istedet for å syte over alt mulig på internett. At jeg "spoiler" ett puzzle i starten av hundre en en gigantisk verden kan da ikke skade planeten på noe vis. Klarer man ikke puzzles i starten av spillet har man sannsynligvis skrivd "BRAID WALKTHROUGH" i google for lenge siden uansett.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Bytex; det der er spoiler tekst! skjul det!

 

Seriøst il, ro ned moderator fetishen litt nå da..

Om man ikke kan si at Braid bruker puslebiter, hva kan man si om spillet da??

Var ingenting som trengtes spoiler for, så take a chill pill ;)

Å joda. Han skriver ikke bare at man samler puslespillbrikker. Når man sier at

 

en del av puslespillet blir til en plattform man kan hoppe på

 

er det helt klart en spoiler.

 

 

Ja det er like stor spoiler som å si at man må bruke nøkkel for å komme forbi døra som er låst.

Hadde man sagt hvor og når man måtte det, så ja da er det muligens spoiler, men ikke bare ved å si at puslebiter kan være en del av brettene.

Btw, hvor ser du det du sier han skrev?

 

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Åh unger, dere griner nå om alt mulig. Gå og få litt luft istedet for å syte over alt mulig på internett. At jeg "spoiler" ett puzzle i starten av hundre en en gigantisk verden kan da ikke skade planeten på noe vis. Klarer man ikke puzzles i starten av spillet har man sannsynligvis skrivd "BRAID WALKTHROUGH" i google for lenge siden uansett.

Var ikke snakk om skade på planeten. Det var en spoiler. Et av de artigste puzzlene var det også, synes jeg. Jeg hadde ikke likt om noen fortalte det til meg.

Lenke til kommentar
Åh unger, dere griner nå om alt mulig. Gå og få litt luft istedet for å syte over alt mulig på internett. At jeg "spoiler" ett puzzle i starten av hundre en en gigantisk verden kan da ikke skade planeten på noe vis. Klarer man ikke puzzles i starten av spillet har man sannsynligvis skrivd "BRAID WALKTHROUGH" i google for lenge siden uansett.

Var ikke snakk om skade på planeten. Det var en spoiler. Et av de artigste puzzlene var det også, synes jeg. Jeg hadde ikke likt om noen fortalte det til meg.

Ja, enig.

Lenke til kommentar

Prøvde Castle Crashers i går og kjøpte det momentant. Ble så hektet at jeg spilte gjennom det i går natt / morrest. :) Minst like bra som Braid synes jeg. Tilbyr også mye mer replayability enn Braid.

 

Spillet bød på sinnsykt kul musikk, solide lyder, enorm grafikk og perfekte kontroller. Gleder meg til å få samlet noen og prøvd 4-player coop. Noen som kan si meg om vanskelighetsgraden eller antall fiender øker med antall spillere? Synes det var akkurat passe vanskelig med 1 spiller.

 

Humoren til de som laget spillet er også veldig bra, og jeg lo så jeg gråt ved flere anledninger.

 

Spesielt lo jeg på den banen hvor man går gjennom skogen

og alle dyrene er livredde for en dyp dundring i det fjerne. Så dukker det en svær bjørn opp og man er sikker på at det var denne bjørnen som laget lydene helt til lyden kommer på nytt og bjørnen skiter i buksa. :p

 

 

Prøvde også Bionic Commando som har fått så mye skryt. Det synes jeg var rett og slett grusomt. Horrible kontroller og rett og slett utdatert gameplay.

Lenke til kommentar

Da jeg så på den linken og sangene som var der så tenkte jeg først :ohmy: En 19 åring fra Norge som har laget musikken til spillet?

 

Men så så jeg at de tydligvis hadde en konkuranse for å finne musikk til spillet. Uansett jævlig kult at "amatører" har laget musikken til spillet for jeg synes den er ekstremt bra og mye bedre enn det man finner i mange AAA-titler. Samtidlig passer musikken så bra til spillet.

 

Edit: Sitter og ser mer på det nå og så enda en ung nordmann blant navnene. :p Rimelig tøft i grunn.

 

Edit2: Ser ut som 3 nordmenn har vært med på musikken. Er det tilfeldig eller sitter det veldig mange flere nordmenn her i norge og mikser musikk enn det jeg trodde? :)

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...