Amored Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hvordan vet du at det er kjedelig? Jeg liker ytterst få av den typen spill, og Galaga ser bare sinnsykt stusselig ut. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Galaga er stusselig, men det er jo også fra 1907 eller noe sånt... så det er vel ment for den litt eldre ungdom som vil føle litt nostalgia. Men det er lette achievements da! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Galaga har da vært ute i over 1 år. Kommer det en ny version eller noe? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jepp. Galaga Legions. Syns det ser litt sweet ut, jeg. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jepp. Galaga Legions. Syns det ser litt sweet ut, jeg. ah takker for link. Så dette er en re-make. Jeg absolutt elsker Galaga (har brukt en formue i min ungdom på det), så dette er nok ett must kjøp. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ja, det er en remake fra de som stod bak Pac-Man C.E. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Galaga er stusselig, men det er jo også fra 1907 eller noe sånt... så det er vel ment for den litt eldre ungdom som vil føle litt nostalgia. Øh okei? Teit eller? Spill ble oppfunnet liek 15 år senere da. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Galaga er stusselig, men det er jo også fra 1907 eller noe sånt... så det er vel ment for den litt eldre ungdom som vil føle litt nostalgia. Øh okei? Teit eller? Spill ble oppfunnet liek 15 år senere da. Øh lol taper videogame er lizm mye gamlere enn det herregud. Men det er lette achievements da! konservativ_woot.gif Endret 20. august 2008 av Gormers Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 har star wars demoen kommet enda? er på jobb så får ikke sjekket. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Demo: Star Wars: The Force Unleashed Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 OMG nice, det skal testes. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Star Wars skal testes, ja! :-) Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Tilbakemeldinger på Star Wars? Får ikke testet det selv. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Har ikke prøvd så mye, men jeg syntes det føltes veldig stivt og lite gjennomført ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Braid: Fullførte World 2 i Braid igår kveld..følte meg ganske stolt da, fikk tak i alle puslebitene. Er faen meg ikke lett hvis du ikke lærer å tenke som spillet gjør..manipulere ting med tiden så de små monstrene kommer til andre steder enn de er..eller det faktum at puslespillet man bygger faktisk kan være en del av brettet når man har nok deler. Endret 22. august 2008 av Camrot spoiler lagt til Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Tilbakemeldinger på Star Wars? Får ikke testet det selv. God of STAR war(s) Jeg likte det ikke så veldig, da jeg tror spillet kan bli litt repeterende. Men det hadde god grafikk, ganske god kontroller og var ganske detaljert. Nå blir det liksom litt slik at du ikke helt vet hvilke triks du skal bruke. Du kan nesten alltid løpe fram og trykke på sverdknappen, hive en et objekt eller ta force push hvis det er flere folk og ødelegge et vindu hvis du absolutt skal ha ut alle i rommet. Altså synes jeg det ble litt for mye av det samme, men så er jeg stort sett ingen fan av slike spill (beat em up). Men detaljen med å ødelegge vinduer får å suge ut alt og å flytte på ting med kraften var ganske moro. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Like moro som jeg håpet det skulle være. Løfte opp en liten Stormtrooper, lade han opp med strøm og sende han hodestups inn i sine fire kamerater med et lasersverd gjennom ryggen. Evil iz good! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Bytex; det der er spoiler tekst! skjul det! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Bytex; det der er spoiler tekst! skjul det! Seriøst il, ro ned moderator fetishen litt nå da.. Om man ikke kan si at Braid bruker puslebiter, hva kan man si om spillet da?? Var ingenting som trengtes spoiler for, så take a chill pill Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Bytex; det der er spoiler tekst! skjul det! Seriøst il, ro ned moderator fetishen litt nå da.. Om man ikke kan si at Braid bruker puslebiter, hva kan man si om spillet da?? Var ingenting som trengtes spoiler for, så take a chill pill Hvorfor er det "moderator-fetish" når han nevner løsningen på å få tak i alle puslebitene på ett av brettene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå