Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Galaga er stusselig, men det er jo også fra 1907 eller noe sånt... så det er vel ment for den litt eldre ungdom som vil føle litt nostalgia.

Øh okei? Teit eller? Spill ble oppfunnet liek 15 år senere da. :roll:

Øh lol taper videogame er lizm mye gamlere enn det herregud. :ermm:

 

Men det er lette achievements da! konservativ_woot.gif

 

:dribble::dribble::dribble:

 

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Braid:

 

Fullførte World 2 i Braid igår kveld..følte meg ganske stolt da, fikk tak i alle puslebitene. Er faen meg ikke lett hvis du ikke lærer å tenke som spillet gjør..manipulere ting med tiden så de små monstrene kommer til andre steder enn de er..eller det faktum at puslespillet man bygger faktisk kan være en del av brettet når man har nok deler.

 

Endret av Camrot
spoiler lagt til
Lenke til kommentar
Tilbakemeldinger på Star Wars?

 

Får ikke testet det selv.

God of STAR war(s)

Jeg likte det ikke så veldig, da jeg tror spillet kan bli litt repeterende. Men det hadde god grafikk, ganske god kontroller og var ganske detaljert. Nå blir det liksom litt slik at du ikke helt vet hvilke triks du skal bruke. Du kan nesten alltid løpe fram og trykke på sverdknappen, hive en et objekt eller ta force push hvis det er flere folk og ødelegge et vindu hvis du absolutt skal ha ut alle i rommet. Altså synes jeg det ble litt for mye av det samme, men så er jeg stort sett ingen fan av slike spill (beat em up). Men detaljen med å ødelegge vinduer får å suge ut alt og å flytte på ting med kraften var ganske moro.

Lenke til kommentar
Bytex; det der er spoiler tekst! skjul det!

 

Seriøst il, ro ned moderator fetishen litt nå da..

Om man ikke kan si at Braid bruker puslebiter, hva kan man si om spillet da??

Var ingenting som trengtes spoiler for, så take a chill pill ;)

 

Hvorfor er det "moderator-fetish" når han nevner løsningen på å få tak i alle puslebitene på ett av brettene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...