Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

På 360 kan du kjøpe Darth Vader via XBL, og likens med PS3 kan du kjøpe Yoda via PS Store. Men jeg har forstått det sånn at Yoda er en lite populær motstander (overpowered to teh MAX) :p

 

Det hele kommer an på hvilken kontroller du vil bruke til spillet og hvilken onlinetjeneste du vil benytte. Pros og cons til begge. XBL er snillere mot onlinespilling, men Dualshock er uten tvil best til slossespill.

 

Det skal ikke være enkelt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På 360 kan du kjøpe Darth Vader via XBL, og likens med PS3 kan du kjøpe Yoda via PS Store. Men jeg har forstått det sånn at Yoda er en lite populær motstander (overpowered to teh MAX) :p

Kan ikke se noen Vader på Xbox Marketplace enda. Men jeg venter håpefullt.

Yoda er ikke overpowered, det er det "the Apprentice" som er.

 

Yoda har bare en liten størrelse, noe som gjør han forbanna irriterende å treffe, pluss at han han noen kjipe angrep. Men det er ikke dermed sagt at han ikke kan rundjules.

 

 

 

 

Star Wars: The Force Unleashed demo kommer innen slutten av August!

 

LINK!

Lenke til kommentar

Skjønte ikke hva som var så fantastisk med Braid (demoen)..gikk gjennom noen skjermer og samla puslebiter, men ikke nok til å pusle dem sammen. Så satte jeg meg fast for jeg klarte ikk få tak i ene biten..og virra inn og ut dører uten noe som helst sammenheng..hva er greia?

Lenke til kommentar

Poenget er å finne ut hvordan man kan samle alle puslebitene og (samt faktisk gjøre det og pusle dem sammen). Siden World 2 er ganske basic, så er det tydeligvis ikke noe for deg. Dog er det litt synd at demoen ikke viser deg spennvidden på alle puslebitene du må samle. F.eks. i World 4 så går tiden kun fremover når du beveger deg mot høyre, mens tiden går tilbake når du beveger deg mot venstre. Dette, samt de andre mekanismene i de andre verdene, er noe som gjør at du må vri hjernen på en måte du aldri har gjort før.

Endret av Brakara
Lenke til kommentar
Skjønte ikke hva som var så fantastisk med Braid (demoen)..gikk gjennom noen skjermer og samla puslebiter, men ikke nok til å pusle dem sammen. Så satte jeg meg fast for jeg klarte ikk få tak i ene biten..og virra inn og ut dører uten noe som helst sammenheng..hva er greia?

 

Du skal finne ut hvordan du skal klare å få tak i de siste bitene.

Er et vanskelig spill, så om du forventet å løpe fra brett til brett i en fart blir du nok skuffet.

Du kan få et hint til demoen:

 

Der du kommer til at du kan sette sammen puslebitene på det ene brettet. Gå først et par brett frem og ta puslebiten og gå tilbake å sett denne biten slik at du kan hoppe over til den høyt oppe. Resten får du ha lykke til med ;)

 

Lenke til kommentar

Leste bare 9.5 reviewen på gamespot og henta braid-demoen asap :) Men så skjønte jeg ikke helt hva det gikk på, de dørene var jo "over alt" og hver dør hadde en ny level bak seg..sikkert best å bare kjøpe spillet og ta det fra starten, da. En lusen 50-lapp.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Er ikke SÅ mange måter de kan gjøre space invaders nyskapende på akkurat. Lite skip nederst på skjermen, skyte bølger av aliens som samler seg i grupper øverst og stuper nedover.

 

Den beste vrien noensinne er Deluxe Galaga på Amiga. Der droppa aliensa forskjellige powerups, penger, bokstaver (EXTRA = extra life), og for hver 4. level kunne man handle for penga i en butikk, masse enormt kule våpen (som kosta enormt med cash). Man samla også på forskjellige farger diamanter, og når man hadde komplett alle fargene gikk man opp i ranking. Hvis man spilte lenge på en level kom et spesiellt romskip øverst på skjermen og skjøt homing missiles etter deg. Hver passering skjøt den en ekstra rakett. Men de kunne blastes ned med gode nok våpen eller raketter, hvert slikt droppa en farge diamant. Hvis man brukte taktikk, og lot være å drepe siste alien og bare slakta de store ufoene, kom det et svært "pengeskip" som droppa tusenvis av penger når man skjøt det ned.

 

Og innimellom brettene var det memory-spill (for penger eller powerups) eller asteroide-brett der man bare fløy oppover i et asteroidefelt og prøvde å unngå fallende steiner og samle bonuser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...