Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klarer du speedrun challenges da??

Fy i katta hvor pes de tidene var :p

Nei, gjenstår 6 puzzles. Hvordan klarer dere å runde det så raskt?

 

Noobs, azz. Jeg har alltid kontroll.hehe, neida. :p

 

Personlig synes jeg World 4 og 6 var de eneste som var virkelig vriene, med 6-4 som den mest brutale av dem alle. Brukte hjelp på den, men ellers har jeg tatt alle på egenhånd.

Synd det var så alt for kort bare, selv om man skal få slite litt med disse speed run tidene.

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg World 4 og 6 var de eneste som var virkelig vriene, med 6-4 som den mest brutale av dem alle. Brukte hjelp på den, men ellers har jeg tatt alle på egenhånd.

Synd det var så alt for kort bare, selv om man skal få slite litt med disse speed run tidene.

Noob azz. :p Jeg klarte alle helt selv.

World 4 og 6 var værst ja. Men den på world 5, nummer 4 eller 5 der holdt jeg på lengst med.

Lenke til kommentar
Bionic Commando: Rearmed ute, 800 MS points.

 

Endelig, blir gøy å spille dette i moderne form :D

 

 

Edit: Etter å ha testet trial må jeg si jeg sitter og er rimelig skuffet.

At de ikke har klart å få kontrollene bedre, i et spill hvor man er helt avhengig av kontroll over greparmen din, gjør at jeg sitter å vurderer om det er verdt 800 points.

Husker jo hvordan frustrasjonen kunne være på en presis Nintendo pad tilbake i gamle dager, men 360 kontrollen passet virklig ikke dette spillet.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Bionic Commando: Rearmed ute, 800 MS points.

 

Endelig, blir gøy å spille dette i moderne form :D

 

 

Edit: Etter å ha testet trial må jeg si jeg sitter og er rimelig skuffet.

At de ikke har klart å få kontrollene bedre, i et spill hvor man er helt avhengig av kontroll over greparmen din, gjør at jeg sitter å vurderer om det er verdt 800 points.

Husker jo hvordan frustrasjonen kunne være på en presis Nintendo pad tilbake i gamle dager, men 360 kontrollen passet virklig ikke dette spillet.

 

 

Ja, litt skuffet jeg også. Uheldigvis var jeg litt for rask på avtrekkeren, og kjøpte før jeg prøvde.

 

Men jeg har bare prøvd basis tuturial da, så ... :p

Lenke til kommentar
Noen som har kjøp fable arkade spillet?

frister litt, slik at eg kan tjene opp litt penger til spillet kommer :p

Jepp, lastet det ned tidligere i dag. Det er vel 4 forskjellige spill, men har bare prøvd ett sålangt. Er litt usikker på hvordan det fungerer med pengene, da. Tror det er slik at du begynner med 500 gullmynter, også låner du 100 eller mer hver gang du starter ett spill. Det gjelder da å ha mer enn 100 gullmynter når du er ferdig med å vedde, hvis ikke mister du litt av de 500 du har i "lommen". Tror også det er slik at du kan havne i gjeld, slik at spillet ikke slutter å gå bare fordi du er uheldig og havner i minus.

Lenke til kommentar

Demo: Tiger Woods PGA TOUR 09 Demo

 

Content: Tiger Woods PGA TOUR 09 Demo

Price: Free

Availability: All Xbox LIVE regions

Dash Text: [ESRB: E (Everyone)] Everyone Plays in Tiger Woods PGA TOUR® 09 – Play the demo featuring 3 holes on the new course, Gary Player Country Club in South Africa. After playing you’ll receive custom feedback from Tiger’s very own personal performance coach, Hank Haney. Hank will provide you with custom drills to improve your Power, Accuracy, Short Game or Putting. You’ll also be able to go into the all new Club Tuner and maximize your swing by customizing you’re clubs.

 

 

Posted: Aug 14 2008, 02:00 AM by Major Nelson | with 5 comment(s) |

Filed under: Marketplace, Demo

Content: SBK08 Demo

 

Content: SBK08 Demo

Price: Free

Availability: Not available in Asia or North America

Dash Text: [PEGI: 3+] SBK08 is the official videogame of the Superbike World Championship. The game features all the real teams, riders, bikes and tracks simulating every aspect of the Superbike Championship. This demo allows you to race on two different tracks with all of the teams. riders and bikes. Test your bike riding skills with different weather conditions and alter the bike handling to match the conditions. Experience the excitement and realism of Superbike racing including the glamour of the starting grid.

Posted: Aug 14 2008, 02:00 AM by Major Nelson | with 1 comment(s) |

Filed under: Marketplace, Demo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...