Landeplagen Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Noen av dem, i alle fall. Har klart flere ved slumptreff også. Samme med meg, noen få ganger viste jeg til og med ikke hva som gjorde at jeg klarte det xD. Noobs, azz. Jeg har alltid kontroll. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Noen av dem, i alle fall. Har klart flere ved slumptreff også. Samme med meg, noen få ganger viste jeg til og med ikke hva som gjorde at jeg klarte det xD. Noobs, azz. Jeg har alltid kontroll. Klarer du speedrun challenges da?? Fy i katta hvor pes de tidene var Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Klarer du speedrun challenges da??Fy i katta hvor pes de tidene var Nei, gjenstår 6 puzzles. Hvordan klarer dere å runde det så raskt? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Klarer du speedrun challenges da??Fy i katta hvor pes de tidene var Nei, gjenstår 6 puzzles. Hvordan klarer dere å runde det så raskt? Noobs, azz. Jeg har alltid kontroll.hehe, neida. Personlig synes jeg World 4 og 6 var de eneste som var virkelig vriene, med 6-4 som den mest brutale av dem alle. Brukte hjelp på den, men ellers har jeg tatt alle på egenhånd. Synd det var så alt for kort bare, selv om man skal få slite litt med disse speed run tidene. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Personlig synes jeg World 4 og 6 var de eneste som var virkelig vriene, med 6-4 som den mest brutale av dem alle. Brukte hjelp på den, men ellers har jeg tatt alle på egenhånd.Synd det var så alt for kort bare, selv om man skal få slite litt med disse speed run tidene. Noob azz. Jeg klarte alle helt selv. World 4 og 6 var værst ja. Men den på world 5, nummer 4 eller 5 der holdt jeg på lengst med. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Bionic Commando: Rearmed ute, 800 MS points. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Bionic Commando: Rearmed ute, 800 MS points. Endelig, blir gøy å spille dette i moderne form Edit: Etter å ha testet trial må jeg si jeg sitter og er rimelig skuffet. At de ikke har klart å få kontrollene bedre, i et spill hvor man er helt avhengig av kontroll over greparmen din, gjør at jeg sitter å vurderer om det er verdt 800 points. Husker jo hvordan frustrasjonen kunne være på en presis Nintendo pad tilbake i gamle dager, men 360 kontrollen passet virklig ikke dette spillet. Endret 13. august 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Fable II Pub Games ute nå, også til 800MSP. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Bionic Commando: Rearmed ute, 800 MS points. Endelig, blir gøy å spille dette i moderne form Edit: Etter å ha testet trial må jeg si jeg sitter og er rimelig skuffet. At de ikke har klart å få kontrollene bedre, i et spill hvor man er helt avhengig av kontroll over greparmen din, gjør at jeg sitter å vurderer om det er verdt 800 points. Husker jo hvordan frustrasjonen kunne være på en presis Nintendo pad tilbake i gamle dager, men 360 kontrollen passet virklig ikke dette spillet. Ja, litt skuffet jeg også. Uheldigvis var jeg litt for rask på avtrekkeren, og kjøpte før jeg prøvde. Men jeg har bare prøvd basis tuturial da, så ... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Har bestemt meg for å kjøpe det, så får vi håpe inntrykket blir bedre etterhvert. At man nå har mulighet for coop er jo alene nesten verdt de pengene så.. Endret 13. august 2008 av archongamer Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Ja, har en kamereat som skal kjøpe det også. Er det mulighet for co-op over live også? Det hadde vært digg. Endret 14. august 2008 av nypis Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Noen som har kjøp fable arkade spillet? frister litt, slik at eg kan tjene opp litt penger til spillet kommer Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ja, har en kamereat som skal kjøpe det også. Er mulighet for co-op over live også. Det hadde vært digg. Begynner så smått å vokse på meg dette, og kontrollene er ikke verre enn at man overlever. Mange kule minner Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Noen som har kjøp fable arkade spillet?frister litt, slik at eg kan tjene opp litt penger til spillet kommer Jepp, lastet det ned tidligere i dag. Det er vel 4 forskjellige spill, men har bare prøvd ett sålangt. Er litt usikker på hvordan det fungerer med pengene, da. Tror det er slik at du begynner med 500 gullmynter, også låner du 100 eller mer hver gang du starter ett spill. Det gjelder da å ha mer enn 100 gullmynter når du er ferdig med å vedde, hvis ikke mister du litt av de 500 du har i "lommen". Tror også det er slik at du kan havne i gjeld, slik at spillet ikke slutter å gå bare fordi du er uheldig og havner i minus. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Demo: Tiger Woods PGA TOUR 09 Demo Content: Tiger Woods PGA TOUR 09 Demo Price: Free Availability: All Xbox LIVE regions Dash Text: [ESRB: E (Everyone)] Everyone Plays in Tiger Woods PGA TOUR® 09 – Play the demo featuring 3 holes on the new course, Gary Player Country Club in South Africa. After playing you’ll receive custom feedback from Tiger’s very own personal performance coach, Hank Haney. Hank will provide you with custom drills to improve your Power, Accuracy, Short Game or Putting. You’ll also be able to go into the all new Club Tuner and maximize your swing by customizing you’re clubs. Posted: Aug 14 2008, 02:00 AM by Major Nelson | with 5 comment(s) | Filed under: Marketplace, Demo Content: SBK08 Demo Content: SBK08 Demo Price: Free Availability: Not available in Asia or North America Dash Text: [PEGI: 3+] SBK08 is the official videogame of the Superbike World Championship. The game features all the real teams, riders, bikes and tracks simulating every aspect of the Superbike Championship. This demo allows you to race on two different tracks with all of the teams. riders and bikes. Test your bike riding skills with different weather conditions and alter the bike handling to match the conditions. Experience the excitement and realism of Superbike racing including the glamour of the starting grid. Posted: Aug 14 2008, 02:00 AM by Major Nelson | with 1 comment(s) | Filed under: Marketplace, Demo Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Braid har jo fått ekstremt gode kritikker..9.5 på gamespot faktisk. Henta demoen og satte meg fast på en skjerm http://www.gamespot.com/xbox360/action/bra...=result;title;0 Endret 14. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Tiger Woods demo, gji meg heller Soul Calibur 4 demoen! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Tiger Woods demo, gji meg heller Soul Calibur 4 demoen! Ja, herregud. Har lyst å prøve det før jeg kan tenke på å kjøpe selve spillet! Kom igjen! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Tiger Woods demo, gji meg heller Soul Calibur 4 demoen! Ja, herregud. Har lyst å prøve det før jeg kan tenke på å kjøpe selve spillet! Kom igjen! Bare kjøp det du Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Kan noen forklare den hele Yoda til ps3 eller omvendt tingen? husker ikke helt hva det var. Har begge konsoller, og når du sier det så får jeg faktisk lyst å stå opp i morgen og ta meg en tur på platekompaniet og kjøpe det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå