Kjeksmestern Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 FaceBreaker demo ute, 955 MB. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ikke det minste uventet; Facebreaker fant jeg like spennende som konfirmasjonsundervisningen min. *Slette demo og vente på FNR4* Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Har Soulcalibur. Trenger intet annet. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ifølge GamerScore blog vil Braid komme til 800 points. Husker ikke om de nevnte Castle Crashers. Ingen pris er bekreftet på Braid Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ifølge GamerScore blog vil Braid komme til 800 points. Husker ikke om de nevnte Castle Crashers. Ingen pris er bekreftet på Braid Du har rett, det sto at GW2 vil koste 800. Sto ikke noe om Braid. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Bare tragisk at det ikke har online spilling... Lakus not bying game. Your loss. GW2 er jo bare brilliant, og hadde dessuten ikke fungert online (slik som GW:Galaxies demonstrerte). Det er altfor avhengig av 60fps, ettersom bare en liten lag vil føre til Game Over. Alle seks modusene er forøvrig bra, så når man blir lei (eller frustrert over) en modus er det bare begynne på en annen. Bl.a. er jo King, Evolved og Pacifism helt forskjellige måter å spille på. Det mest overraskende var dog da jeg prøvde GW1 (Evolved) igjen. Det føltes nesten som Classic modusen der, i forhold til GW2. Et tips for dere som har vært smarte nok til å ha kjøpt det: trykk RB+Back samtidig i single-player, så fryses bildet mens man har muligheten til å panorere og zoome i et 3D view. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 DLC til Ticket to Ride er ute på Marketplace. Men jeg syns 600 points var i overkant... Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 DLC til Ticket to Ride er ute på Marketplace. Men jeg syns 600 points var i overkant... Syntes 600 points for denne ikke er så mye. Gå og kjøp brettspilla tickett to ride america og europa og se hvor masse kroner du må ut med. På en måte er denne addonen ett helt nytt spill. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Har ikke spillt meg lei på originalen enda, så jeg venter... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Kommer ikke det Bionic spillet til XBLA snart? SYnes det så litt fett ut. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Kommer ikke det Bionic spillet til XBLA snart? SYnes det så litt fett ut. Stemmer det ikke nå til onsdag men onsdagen deretter hvis ikke jeg husker feil Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Kommer ikke det Bionic spillet til XBLA snart? SYnes det så litt fett ut. Bionic Commando: Rearmed kommer 13. August til 800 MS poeng Bekreftet av Capcom PR ansatt. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Wall E demo ute, 1.44 GB. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Braid kommer på onsdag og vil koste 1200 MS points. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Braid kommer på onsdag og vil koste 1200 MS points. 100 kroner..? Dyrt. Endret 4. august 2008 av Lande Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Demo av Alone in the Dark kom ut i går kveld, tror jeg. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Demo av Alone in the Dark kom ut i går kveld, tror jeg. Riktig det Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Det irritere meg at alt på markedplace er så dyrt. ja det er ikke så veldig dyrt, men mye av de spillene finnes jo gratis på internett. I tilleg koster jo nesten alt penger, unnatatt reklame selvfølgelig. Jeg vet det er noen spill som er gratis f.eks Texas Hold'em. Derfor hadde det vært bra om noen kunne listet opp alt det gratise (Men unntak av reklame/demo/trailer) du finner der. Endret 6. august 2008 av jonna123 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Det irritere meg at alt på markedplace er så dyrt. ja det er ikke så veldig dyrt, men mye av de spillene finnes jo gratis på internett. I tilleg koster jo nesten alt penger, unnatatt reklame selvfølgelig. Jeg vet det er noen spill som er gratis f.eks Texas Hold'em. Derfor hadde det vært bra om noen kunne listet opp alt det gratise (Men unntak av reklame/demo/trailer) du finner der. ville du sittet og utviklet spill gratis? nei tenkte meg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå