Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare tragisk at det ikke har online spilling... :(

Lakus not bying game.

 

Your loss. GW2 er jo bare brilliant, og hadde dessuten ikke fungert online (slik som GW:Galaxies demonstrerte). Det er altfor avhengig av 60fps, ettersom bare en liten lag vil føre til Game Over.

 

Alle seks modusene er forøvrig bra, så når man blir lei (eller frustrert over) en modus er det bare begynne på en annen. Bl.a. er jo King, Evolved og Pacifism helt forskjellige måter å spille på.

 

Det mest overraskende var dog da jeg prøvde GW1 (Evolved) igjen. Det føltes nesten som Classic modusen der, i forhold til GW2.

 

Et tips for dere som har vært smarte nok til å ha kjøpt det: trykk RB+Back samtidig i single-player, så fryses bildet mens man har muligheten til å panorere og zoome i et 3D view.

Lenke til kommentar

Det irritere meg at alt på markedplace er så dyrt. ja det er ikke så veldig dyrt, men mye av de spillene finnes jo gratis på internett. I tilleg koster jo nesten alt penger, unnatatt reklame selvfølgelig. Jeg vet det er noen spill som er gratis f.eks Texas Hold'em. Derfor hadde det vært bra om noen kunne listet opp alt det gratise (Men unntak av reklame/demo/trailer) du finner der. :)

Endret av jonna123
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Det irritere meg at alt på markedplace er så dyrt. ja det er ikke så veldig dyrt, men mye av de spillene finnes jo gratis på internett. I tilleg koster jo nesten alt penger, unnatatt reklame selvfølgelig. Jeg vet det er noen spill som er gratis f.eks Texas Hold'em. Derfor hadde det vært bra om noen kunne listet opp alt det gratise (Men unntak av reklame/demo/trailer) du finner der. :)

 

ville du sittet og utviklet spill gratis?

 

nei tenkte meg det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...