Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

D-padden på 360 kontrollen er ein skandale uten sidestykke, og eg foretrekker faktisk å bruke D-padden i slike spill. Og minimalismen som dreper DS ellers kommer til sin rett her. Men på DS3 ødelegger de fitte triggerene ein del, om disse skal brukes til komboer og slikt. Det samme gjelder selvfølgelig på 360.

 

Men uansettt, Vader er å foretrekke fremfor Yoda :p Godt nok forklart? :p

 

Om det sku vise seg at Ps3 utgaven er ein teknisk katastrofe i forhold til 360 blir det kjøp deretter.

Lenke til kommentar

Med best i ALT mener du over gjennomsnittet/syk i halo 3 og kanskje perfect dark og skate? :p

Uansett, jeg tror ikke at det er noe jeg klarer igjen, skjedde på en lan natt der jeg drakk litt for mye cola. Heldigvis ligger det på live til evig tid så alle kan beundre meg.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Satt med en ganske høy puls når jeg satt der for å slå en selvgod fyr som alltid er best i alt (til og med sånne enkle ting som jetman på facebook) og som skryter så mye av det. Svaret hans når jeg sa det til han var bare "ok". Uansett, hvis man først kommer seg til 600 000 for eksempel uten å ha mistet et liv på en stund så går det veldig fort å komme seg til 800. Og han sa at det var lettest å spille den gamle versjonen, men jeg gjorde ikke det. ( :ph34r: ) BTW det meste jeg har kommet til bortsett fra en gangen jeg snakker om er noe over 400.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...