Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

kanskje de mente at spillet ikke solgte bra nok, og tror sikkert at flere vil kjøpe det hvis de spiller demo først, også kjøper det hvis de liker det..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Kung Foo panda demoen er ute hvis ikke noe har sagt det før meg....?

også tror jeg det var en Motorhead sangpakke til GH.. tror det var Motorhead

Lenke til kommentar
Spillet er kult, men er ingen revolusjon. Sitter på det fulle spillet nuh, og er ikke mye negativt å si om det. Utenom at det ikke er noe nytt selvsagt ^^

 

 

lurer på om eg skal kjøpe det selv, viss eg finenr det til en billig penge :)

sysn demeon var grei, vertfall grafikken og lyden i anlegget var naice.

Lenke til kommentar
Demo: Enemy Territory: QUAKE Wars 800mb
Grei multiplayer, dårlig kontroll, dårlig grafikk. På MP har de stjelt en del ting fra COD4.

Haha! Enemy Territory: Quake Wars kom strengt tatt før CoD4 og elementene hentes uansett først og fremst fra Wolfenstein Enemy Territory som kom ut før den første Call of Duty. Du er altså litt på bærtur her...

 

Skal man spille dette må man nesten gjøre det på PC. Konsollversjonen var mildt sagt ræva, mens jeg elsker PC-versjonen. Ja til flere online målbaserte FPS!

Lenke til kommentar
Demo: Enemy Territory: QUAKE Wars 800mb
Grei multiplayer, dårlig kontroll, dårlig grafikk. På MP har de stjelt en del ting fra COD4.

Haha! Enemy Territory: Quake Wars kom strengt tatt før CoD4 og elementene hentes uansett først og fremst fra Wolfenstein Enemy Territory som kom ut før den første Call of Duty. Du er altså litt på bærtur her...

 

Skal man spille dette må man nesten gjøre det på PC. Konsollversjonen var mildt sagt ræva, mens jeg elsker PC-versjonen. Ja til flere online målbaserte FPS!

Da har det vel gått andre veien da :p Var ikke klar over at PC-versjonen har vært ute så lenge. Men likevell, har du spilt mye COD merker du at det er mye småting de stjeler.
Lenke til kommentar
Prizefighter demo ute! (Boksespill)

Fy søren så vanskelig det var! Ble litt skuffa over gameplayet generelt. Veldig arkade-aktig! Mulig jeg skaffer det når det koster under 300kr. eller noe, men ikke enda.

 

Bokserne ser i alle fall veldig bra ut! Calzaghe var i alle fall klin lik :)

Lenke til kommentar
watt har dem lagd spill av HTF? husker jeg så på de tegneseriene for lenge sia

Jepp. Så noen videoer av det for ikke så lenge siden. Testa trial nå nettopp. Var ganske moro, men blir nok litt kjedelig i lengden. Skal bare lede de små, uheldige bamsene rundt. Men selvsagt kan du pine dem også ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...