Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Battlefield: Bad Company var uhyre skuffende...

Lyden fra våpna var snacks, men resten var langt fra forventet.

Greit nok at gutta er stolt av "destroy everything"-greia si, men å måtte tømme nært mot et magasin i en gjerdeplank for å få den til å ødelegges blir bare dumt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
lasta ned bad company demoen, men har vært så opptatt idag etter at jeg fikk Rock Band : p

Har Rock Band komt til Norge?? :ohmy:

Bestilte fra amazon.co.uk

superbra er det!

Lenke til kommentar
Battlefield: Bad Company var uhyre skuffende...

Lyden fra våpna var snacks, men resten var langt fra forventet.

Greit nok at gutta er stolt av "destroy everything"-greia si, men å måtte tømme nært mot et magasin i en gjerdeplank for å få den til å ødelegges blir bare dumt.

 

Spillte i ca 30 min og er helt enig. Er ikke imponert over at man kan ødelegge ting heller da alt gir en slags "papp" følelse. når jeg kjører gjennom en vegg med en svær tanks ser det bare rart ut, og jeg kunne like gjærne kjørt gjennom et korthus. kjøre og fly følelsen er også helt på jordet :(

 

Men får håpe noe av det blir bedre til release. Er også verdt å merke seg at jeg ikke har fått testet det ordentlig da mp hakker for mye.

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Ble det ikke mye toll på deg da?

 

Nei egentlig ikke.. tror det ble tilsammen 150£ med frakt og toll og alt.. grei pris, totalt hvert det! Hvertfall når du har 3 kompiser på besøk .. priceless

Lenke til kommentar
Det er utrolig lenge siden jeg har blitt så sjarmert av ett spill som jeg nettopp ble av Penny Arcade (XBLA). Utrolig stilig grafikk, herlige karakterer, artig story, digg kampsystem osv osv.

Folka bak spillet fortjener hver eneste krone det koster, for dette var et skikkelig høydepunkt for undertegnede.

 

Anbefales!

Den stemmen er litt humoristisk ogsp ;) Lurer på om jeg ikke skal kjøpe det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...