Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 lasta ned bad company demoen, men har vært så opptatt idag etter at jeg fikk Rock Band : p Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 lasta ned bad company demoen, men har vært så opptatt idag etter at jeg fikk Rock Band : p Har Rock Band komt til Norge?? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Bad company demoen hakker grusomt over mp. Synes ikke enspiller var veldig gøy. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) lasta ned bad company demoen, men har vært så opptatt idag etter at jeg fikk Rock Band : p Har Rock Band komt til Norge?? Ja =) Endret 6. juni 2008 av stonhans Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Eh, nei... De som har Rock Band her har kjøpt det fra UK. Det finnes ikke i butikk i Norge enda. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Battlefield: Bad Company var uhyre skuffende... Lyden fra våpna var snacks, men resten var langt fra forventet. Greit nok at gutta er stolt av "destroy everything"-greia si, men å måtte tømme nært mot et magasin i en gjerdeplank for å få den til å ødelegges blir bare dumt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 lasta ned bad company demoen, men har vært så opptatt idag etter at jeg fikk Rock Band : p Har Rock Band komt til Norge?? Bestilte fra amazon.co.uk superbra er det! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ble det ikke mye toll på deg da? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Battlefield: Bad Company var uhyre skuffende... Lyden fra våpna var snacks, men resten var langt fra forventet. Greit nok at gutta er stolt av "destroy everything"-greia si, men å måtte tømme nært mot et magasin i en gjerdeplank for å få den til å ødelegges blir bare dumt. Spillte i ca 30 min og er helt enig. Er ikke imponert over at man kan ødelegge ting heller da alt gir en slags "papp" følelse. når jeg kjører gjennom en vegg med en svær tanks ser det bare rart ut, og jeg kunne like gjærne kjørt gjennom et korthus. kjøre og fly følelsen er også helt på jordet Men får håpe noe av det blir bedre til release. Er også verdt å merke seg at jeg ikke har fått testet det ordentlig da mp hakker for mye. Endret 6. juni 2008 av ReSSaA Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Demo: Enemy Territory: QUAKE Wars 800mb Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Orket ikkje spile igjennom tutorial ein gang, kontrollene var jo heilt ville. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ble det ikke mye toll på deg da? Nei egentlig ikke.. tror det ble tilsammen 150£ med frakt og toll og alt.. grei pris, totalt hvert det! Hvertfall når du har 3 kompiser på besøk .. priceless Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Demo: Enemy Territory: QUAKE Wars 800mb Grei multiplayer, dårlig kontroll, dårlig grafikk. På MP har de stjelt en del ting fra COD4. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det er utrolig lenge siden jeg har blitt så sjarmert av ett spill som jeg nettopp ble av Penny Arcade (XBLA). Utrolig stilig grafikk, herlige karakterer, artig story, digg kampsystem osv osv.Folka bak spillet fortjener hver eneste krone det koster, for dette var et skikkelig høydepunkt for undertegnede. Anbefales! Den stemmen er litt humoristisk ogsp Lurer på om jeg ikke skal kjøpe det. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Demo: Enemy Territory: QUAKE Wars 800mb Denne er pokkern meg dårligere enn pc versjonen. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 WOTB: Commando 3 (eller noe sånt) og Frogger 2 ute på XBLA. 800 points for begge Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Demo: Dark Sector ute nå. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Dark Sector? Det spillet kom ut for lenge siden. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Slippes seriøst demoen så lenge etter at spillet kom ut? Edit: Den gjorde tydeligvis det... Endret 11. juni 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå