Vale Tudo Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Demo: NINJA GAIDEN 2 (Japan) This item is not available from your current location Helvete, stridd som F får å få lagd meg Japan konto så kommer det tullet der. ** Crash Time Demo ute på EU konto'n Endret 30. mai 2008 av KEELr Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Nascar 09 demo finnes nå på den amerikanske Xbox Live Marketplace Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Crash Time Demo ute på EU konto'n Ja, hva er det egentlig? Navnet minner om det kansellerte Xbox-spillet som så jævlig fett ut. (sånn carmageddon uten pedestrians på en måte) Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Crash Time var kjedelig Noe av det dårligste jeg har prøvd Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det er utrolig lenge siden jeg har blitt så sjarmert av ett spill som jeg nettopp ble av Penny Arcade (XBLA). Utrolig stilig grafikk, herlige karakterer, artig story, digg kampsystem osv osv. Folka bak spillet fortjener hver eneste krone det koster, for dette var et skikkelig høydepunkt for undertegnede. Anbefales! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Ninja Gaiden II demo er ute nå får prøve penny arcade også da;) Endret 3. juni 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ble akkurat ferdig med Ninja Gaiden demoen, helt strålende spill, skal definitivt kjøpes:) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg får bare "This item is not allowed from your curroent location" Ja, jeg har Norsk profil. Ja, jeg har Norway som locale. Ja, jeg logget på riktig profil. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 hm.. rart, jeg har også norge.. men jeg fikk laste ned uten problemer Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hva faen er det som feiler?! Jeg får akkurat samme som Lakus og alt er norsk! Locale, riktig norsk profil og! Har utrolig lyst å prøve demoen og, dette var jævlig kjipt! Er det flere som har problemet med bare Ninja Gaiden 2 demoen? Får jo opp "this item is not available from your current location"! Til og med beskrivelsen er på Norsk så alt stemmer jo. Irriterende Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Har nettopp, i dette minutt, startet nedlastningen, og ingen problemer her. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Dette var, hva skal jeg si? Jævlig merkelig? Irriterende? Kanskje begge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Er passport/hotmail/Windows Live ID-kontoen satt til Norge? Og ikke minst, har dere gull-konto? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 For å si det på en litt annen måte: Jeg har vært medlem på Xbox Live i over to år. I alle de årene har jeg brukt mailen min som er registrert både i og til Norge. Xbox Live accounten min er registret både i og til Norge, og xboxen min sitt Locale har alltid stått som Norway. Ja, jeg har Xbox Live Gold Membership. Ja, jeg har Norsk pass ^^ Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ja, jeg har Norsk pass Jeg tror ikke det har noe å si. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 BF: Bad Company er ute(Y) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Åh shit, den holdt jeg på å glemme. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 likte kung fu panda uhyre godt selv, laster ned bf bad company nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå