And.rs Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 bourne demo oppe nå....1,2gb Ganske repetivt og veeeldig lang loading. Ellers fungerer det og er nok underholdende for mange. For meg blir slike spill altfor stressende Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Syntes demoen var kjempeartig jeg My dream coming true! Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Multigamer.no har testet Bourne-demoen. Les hva de syns om den her: http://www.multigamer.no/artikkel/the_bour...nspiracy_demo_0 Endret 22. mai 2008 av Lygre Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 To videoer fra Star Wars: The Force Unleased er ute nå. Yay! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Er det slik at innholdet fra tidligere også ligger på markedet klart til nedlasting? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Er det slik at innholdet fra tidligere også ligger på markedet klart til nedlasting? Ja alt er der;) Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Bourne var som Stuntman men hvor bilen er bytta ut med en mann... Lang loading, mye cutscenes ofte og upassende og generelt veldig stressende! Men det kan hende det funker allikevel! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Bourne var som Stuntman men hvor bilen er bytta ut med en mann... Lang loading, mye cutscenes ofte og upassende og generelt veldig stressende! Men det kan hende det funker allikevel! Personlig likte jeg bourne demoen, bortsett fra bildelen. Men jeg tror ikke at det kampsystemet der er dypt nok til å være underholdende gjennom et helt spill. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Som om ikke verden var lei nok av slike plutselige knappe sekvenser, alla GoW, virker det som gutta bak Bourne virkelig har brukt det for hva det er verdt. Alle gangene man dør i demoen er jo fordi man ikke rekker å reagere på disse, og ikke pgr av man blir skutt e.l. Ellers var det jo et ok driv i demoen osv, men tror slossingen kan bli ensformig hvis det kun er 2 kombinasjoner gjennom hele spillet. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Jeg løper mot det fallende gjerdet, og dør selvsagt fordi jeg ikke vet på forhånd at jeg skal nitrykke X. Så neste gang sitter jeg klar. Bare at da er det sirkel i stedet. Dobbelt elegant. Endret 27. mai 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Nabs Jeg likte spillet selv pga jeg synes vanskelighetsgraden på normal var akkurat passe. Døde kanskje to ganger gjennom hele demoen pga at jeg trykka feil på en knapp i en "quicktime event". Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg løper mot det fallende gjerdet, og dør selvsagt fordi jeg ikke vet på forhånd at jeg skal nitrykke X. Så neste gang sitter jeg klar. Bare at da er det sirkel i stedet. Dobbelt elegant. Trengte ofte to forsøk på de ja, ante jo ikke at jeg skulle trykke Forresten... Demo-tråd Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Battlefield: Bad Company Demo Coming June 5th Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Battlefield: Bad Company Demo Coming June 5th Gleder meg, kjøper 360 til uka Koster det noe å laste ned demo btw? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Så lenge du har Xbox Live Gold medlemskap så er all good. Om du ikke har det så frykt ikke, du får en mnd gratis ved oppretting av Gamertag (noe du gjør ved nykjøp av Xbox) Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Battlefield: Bad Company Demo Coming June 5th Gleder meg, kjøper 360 til uka Koster det noe å laste ned demo btw? ....Og selv med sølv så koster det selvsagt ikke noe å laste ned demoer, men det kan hende at du må vente opp til en uke. Gull får liksom laste ned først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 bare på liksom? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Nei på ekte Gyldne meg fikk laste ned først sammen med alle andre gullgutter. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Demo: NINJA GAIDEN 2 (Japan) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå