Dinsdale Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Ahhhh...husker på 80-tallet Da bodde vi på de forskjellige automathallene i Bergen by. Der sto vi å brukte alle lommepenger på Streetfighter, Double Dragon++, og det største ønske var å kunne ha en arcademaskin i stuen. Dengang var det totalt uoppnåelig. Det var kun millionærer som hadde det. Nå, 20 år etter går drømmen i oppfyllelse for meg også, og det på en 32-tommer...i stuen. Herregud dette er en god følelse! Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Ahhhh...husker på 80-tallet Da bodde vi på de forskjellige automathallene i Bergen by. Der sto vi å brukte alle lommepenger på Streetfighter, Double Dragon++, og det største ønske var å kunne ha en arcademaskin i stuen. Dengang var det totalt uoppnåelig. Det var kun millionærer som hadde det. Nå, 20 år etter går drømmen i oppfyllelse for meg også, og det på en 32-tommer...i stuen. Herregud dette er en god følelse! 6027128[/snapback] Hehe, jeg som en ung gamer har ennå ikke skjønt hvorfor dere tar så av pga dette spillet. Men etter denne forklaringen lysner det litt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Street Fighter ja...damn så mange kongebra timer vi hadde med det på SNES hos en kamerat EDIT: Fikk pokker meg frysninger når eg såg den filmen det var linket til på forrige side Endret 2. mai 2006 av Mala Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Trailer av blandt annet Extreme Conditions er lagt ut nå... Ser veldig lovende ut det spillet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Trailer av blandt annet Extreme Conditions er lagt ut nå... Ser veldig lovende ut det spillet. 6035969[/snapback] Blir flott med en demo de neste ukene Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Trailer av blandt annet Extreme Conditions er lagt ut nå... Ser veldig lovende ut det spillet. 6035969[/snapback] en uke siden den kom....... Endret 3. mai 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 virdan vet du at Lost Planet Demo kommer 9 mai? mange digg demoer som kommer da Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 virdan vet du at Lost Planet Demo kommer 9 mai? mange digg demoer som kommer da 6038552[/snapback] Viss du laster need pre e3 traileren så står det på slutten at det vil være en demo 9mai på markedplace. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Fett! vet ikkje så mye om dette spillet, men blir kult med en Demo av det Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Er et stor forskjell på det og "det vanlige" Fifa? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Ser for seg en kul fyr på en scenen,med masse halvnakn damer,øredøvene techno,som roper ; "Here we go again" :!: Demoer ftw!! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 HAr det kommet en PDZ update? Har hørt så! Lenke til kommentar
Heyward Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 jeg gleder meg til å prøve saints row jeg Lenke til kommentar
GaboonViper Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 jeg gleder meg til å prøve saints row jeg 6046830[/snapback] Jeg gleder meg egentlig mer til "Lost planet: extreme condition" demoen som kommer 9. mai "pre-E3" traileren på marketplace sa hvertfall det Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) HAr det kommet en PDZ update? Har hørt så! 6046595[/snapback] PDZ Autoupdate. Ser ut som det bare er bots som er lagt til. Skulle vel komme noen nye maps ved en senere anledning. Endret 5. mai 2006 av Kadaju Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Joda, men de har fikset så godt som alle de kjente bug'sene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Skulle det ikkje komme en Moto GP demo i dag? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jo, men sikkert amerikatid. Altså midt på natte for oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå