Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Xbox Originals:

Metal Arms og Splinter Cell: Chaos Theory er tilgjengelige nuH!

Dæven viste ikke at SP: CT funka på 360. Kongespill.

Har funka leeenge det ;) Et av de første spilla jeg kjøpte da 360n var i hus.

 

Ikke ifølge denne her: http://www.xbox.com/nb-NO/games/backwardco...tygameslist.htm

Forresten står ikke de to forrige spilla der heller, som jeg vet funker.

Skulle gjerne ha logget på og lasta ned disse spilla selv om jeg har lite plass, men live har blitt fucka nå.

Lenke til kommentar
skulle ikke live oppdateres i dag eller noe?? hvordan er dette??

Fikk en mail om noe sånt ja, men husker ikke når. Gjennom denne tiden får du ikke logget deg på. Jeg ville ha trodd at live var nede, hvis ikke det var får at jeg får meldingen x friends online når jeg prøver å logge meg på.

 

edit: åja, så double agent ikke hadde med tom clancy ordet såeh. :p

Endret av gormers
Lenke til kommentar
skulle ikke live oppdateres i dag eller noe?? hvordan er dette??

Fikk en mail om noe sånt ja, men husker ikke når. Gjennom denne tiden får du ikke logget deg på. Jeg ville ha trodd at live var nede, hvis ikke det var får at jeg får meldingen x friends online når jeg prøver å logge meg på.

 

edit: åja, så double agent ikke hadde med tom clancy ordet såeh. :p

Det var bare en rutinesjekk og vedlikehold av serverne (maintenance), da. (Noobs azz). Det skjedde altså fra 10 til 18 i går, og Live var nede i denne tiden. Spilte litt etterpå, men Live var uhyre ustabilt da.

Lenke til kommentar
skulle ikke live oppdateres i dag eller noe?? hvordan er dette??

Fikk en mail om noe sånt ja, men husker ikke når. Gjennom denne tiden får du ikke logget deg på. Jeg ville ha trodd at live var nede, hvis ikke det var får at jeg får meldingen x friends online når jeg prøver å logge meg på.

 

edit: åja, så double agent ikke hadde med tom clancy ordet såeh. :p

Det var bare en rutinesjekk og vedlikehold av serverne (maintenance), da. (Noobs azz). Det skjedde altså fra 10 til 18 i går, og Live var nede i denne tiden. Spilte litt etterpå, men Live var uhyre ustabilt da.

 

jeg spilte fra 21 til midnatt nå, og alt var perfekt.. kanskje du snakket om litt tidligere etter maintenace men funket smertefritt her :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hysterisk forskjell i mellom 360 og Ps3 versjonen av GRID ihvertfall :omg: Hakking med jevne mellomrom på Ps3, samt noe sløvere grafikk.

 

har bare prøvd på ps3 og syns grafikken var deilig men har ikke sjekket på 360 da, kan hende det er enda bedre der. hakking med jevne mellomrom? hmm, kanskje jeg skal prøve igjen, hadde ikke slike problemer. :hmm:

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...