Gorthaur Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ikaruga er tilgjengelig på XBLA. Klassiker i HD som lovprises av blant andre IGN Presentation A great and flexible feature set. You have to love that the nonsensical translations were kept intact. 8.5 Graphics A solid translation of the Dreamcast-era graphics. 7.5 Sound Even after you die and restart for the hundredth time, the sounds and music still aren’t annoying. That’s saying something. 8.0 Gameplay Simple in concept, yet so challenging and deep that you’ll quickly become addicted. 9.0 Lasting Appeal Ikaruga is a classic worth putting the time in to perfect. 9.0 OVERALL Outstanding 9.0 out of 10 (not an average) Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Enig med den. Ikaruga er så inni granskauens fett. Spesielt musikken og polaritetsskiftingen er veldig diggbart Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 noen som vet om vi noen gang vil få se duke nukem klassikere på xbox live egentlig? Det hadde vært fett hvertfall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det er bekreftet at Duke Nukem 3D er på vei til Arcade. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Yay, Ikaruga! I disse GT5-dager var det bare flaks at jeg snublet over en artikkel som nevnte at det var sluppet. Satan så fett dette spillet er. Følelsen av kontroll når man tråkler seg gjennom skuddene, pompøsiteten, den ufattelig teite emo-poesien ... Til dere som stiller skjermen på høykant, hvordan er oppløsningen da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Skjønner ikke denne begeistringa over Ikaruga. De fleste spill av denne typen krever at man må prøve om og om igjen, men Ikaruga tar dette til et helt nytt nivå av pugging og timing. Kom på fjerde level da jeg gav opp og likegodt slettet spillet fra harddisken. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Da er ikke spillet noe for deg, for Ikaruga er et spill som har perfeksjonert nettopp det med å prøve/feile og memorisere fiendenes posisjoner til enhver tid. Liker du ikke dette, så synd for deg, I guess. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Liker genren rimlig godt da, men dette ble bare for mye av hva jeg betegner som genrens store svakhet. Mulig jeg er blitt for gammel for slikt, jeg vil ha det morro når jeg spiller, å bare repetere det samme om og om i gjen er ikke min oppskrivt for avslappende morro. Endret 13. april 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hvis du prøve om og om igjen kan jeg forstå din frustrasjon. For meg er det slik at jeg prøver det, og når jeg dør, spiller jeg noe annet. Da holder spillet seg friskt hele tiden, og frustrasjonen uteblir Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg er på litt av samme grooven som deg, Comprade. Jeg syns spillet er veldig underholdende og utfordrende i seg selv, men jeg vil gå lei hvis jeg spiller mer en et par ganger i slengen. Så det blir å fyre opp som litt trance-aktig galskap en gang innimellom, og så er det over på noe annet. Å sitte og pugge hvordan monstrene kommer opp blir for mye for meg, og jeg har innsett at achievementene for å få grade A er noe jeg aldri kommer til å få, så jeg gidder ikke å bruke masse krefter på å holde chains gående. Ikaruga er best som galskap i små doser. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Demo av Universe at War: Earth Assault ligger nå ute på marketplace Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Veit ikke om det er tatt opp men de nye mapsene til Halo 3 er ute. For 800MS Points. 3 Maps. Endret 16. april 2008 av Bare Ban Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg elsker Omega Five; - ELSKER. Ikaruga har ikke falt helt i smak enda, men jeg skal gi det en sjanse til. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Rocky and Bullwinkle er moro! Skal skaffe meg fullversjonen snart Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 iron man og condemned2 demo på MP nå Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Nå har ikke jeg brukt x-boxen min på et par måneder, men når i alle dager ble demoer utilgjengelig for Silver-kunder? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Har du gold får du dem før alle som har silver. Husker ikke når silver får dem... en uke etter...?... Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ah, trodde virkelig at det ble helt utilgjengelig for Silver-kunder. Jeg får bare vente jeg da. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Xbox Originals: Metal Arms og Splinter Cell: Chaos Theory er tilgjengelige nuH! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Xbox Originals:Metal Arms og Splinter Cell: Chaos Theory er tilgjengelige nuH! Dæven viste ikke at SP: CT funka på 360. Kongespill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå