Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Ikaruga er tilgjengelig på XBLA. :fun:

 

Klassiker i HD som lovprises av blant andre IGN

 

Presentation

A great and flexible feature set. You have to love that the nonsensical translations were kept intact.

8.5

 

Graphics

A solid translation of the Dreamcast-era graphics.

7.5

 

Sound

Even after you die and restart for the hundredth time, the sounds and music still aren’t annoying. That’s saying something.

8.0

 

Gameplay

Simple in concept, yet so challenging and deep that you’ll quickly become addicted.

9.0

 

Lasting Appeal

Ikaruga is a classic worth putting the time in to perfect.

9.0

 

OVERALL

Outstanding

9.0 out of 10 (not an average)

 

rating_ecaward.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yay, Ikaruga! I disse GT5-dager var det bare flaks at jeg snublet over en artikkel som nevnte at det var sluppet. Satan så fett dette spillet er. Følelsen av kontroll når man tråkler seg gjennom skuddene, pompøsiteten, den ufattelig teite emo-poesien ... Til dere som stiller skjermen på høykant, hvordan er oppløsningen da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Skjønner ikke denne begeistringa over Ikaruga. De fleste spill av denne typen krever at man må prøve om og om igjen, men Ikaruga tar dette til et helt nytt nivå av pugging og timing. Kom på fjerde level da jeg gav opp og likegodt slettet spillet fra harddisken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Liker genren rimlig godt da, men dette ble bare for mye av hva jeg betegner som genrens store svakhet. Mulig jeg er blitt for gammel for slikt, jeg vil ha det morro når jeg spiller, å bare repetere det samme om og om i gjen er ikke min oppskrivt for avslappende morro.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Jeg er på litt av samme grooven som deg, Comprade. Jeg syns spillet er veldig underholdende og utfordrende i seg selv, men jeg vil gå lei hvis jeg spiller mer en et par ganger i slengen. Så det blir å fyre opp som litt trance-aktig galskap en gang innimellom, og så er det over på noe annet. Å sitte og pugge hvordan monstrene kommer opp blir for mye for meg, og jeg har innsett at achievementene for å få grade A er noe jeg aldri kommer til å få, så jeg gidder ikke å bruke masse krefter på å holde chains gående. Ikaruga er best som galskap i små doser. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...