Gormers Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Ble det noe av Condemned 2-demoen? På mandag blir Xbox Originals-klubben utvidet med ett nytt spill:Drømmefall. Det som gormers er så glad i. Ja. Må nesten kjøpe det, siden da får jeg ikke så dårlig fps som på pc:P Bare synd at spillet tok rundt 7GB på PCen, så sannsynligvis blir det ikke så mye mindre på boxen heller. Men det er veldig teit at MC ikke patcher flere av xbox spillene der ute som var lagd for å kun kjøre 50Hz. Disse hakker ofte en del når man spiller de på HD-oppløsning (ingen mulighet for 50Hz da). edit: Sadface! Spillet kommer ikke til å være tilgjengelig på norsk eller engelsk marketplace, ihvertfall ikke med det første. Endret 22. mars 2008 av gormers Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 edit: Sadface! Spillet kommer ikke til å være tilgjengelig på norsk eller engelsk marketplace, ihvertfall ikke med det første. Ironisk at et norsk-produsert spill av en eller annen grunn ikke kan slippes her enda. Jaja, de har vel sine grunner. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 sikkert sine grunner... rødgrønn regjering anyone..?? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Dreamfall: The Longest Journey kommer da vel til omtrent alle regioner, det er vel pga påsken bare us xbox siden har blitt oppdatert med spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg kan nesten ikke fatte det jeg heller, man nå er det slik at i europa er spillet kun lagt ut i Frankrike, Tyskland, Nederland og Sveits. Skulle likt å få vite årsaken, klarer liksom ikke å se noe logikk i det... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Ble egentlig xbox versjonen av Drømmefall utgitt i Norge? Endret 24. mars 2008 av gormers Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Er rimelig sikker jeg så xbox-versjonen i butikkhyllene Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Er rimelig sikker jeg så xbox-versjonen i butikkhyllene Iflg. her så ble Dreamfall ikke utgitt på Xbox i Norge. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Tror jeg så spillet en gang på expert også, men det er jo rart at jeg ikke så det noen andre steder. Uansett så burde jo spillet kunne bli utgitt på marketplace likevel... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hmm, merkelig hvordan det tar dem så lang tid å få lagt ut Condemned 2 demoen. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Er rimelig sikker jeg så xbox-versjonen i butikkhyllene Iflg. her så ble Dreamfall ikke utgitt på Xbox i Norge. Etter det jeg forstod er det de landene som kommer til å få laste ned spillet ikke de som fikk det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hmm, merkelig hvordan det tar dem så lang tid å få lagt ut Condemned 2 demoen. rart... den kom jo på PSN en uke siden... Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hmm, merkelig hvordan det tar dem så lang tid å få lagt ut Condemned 2 demoen. rart... den kom jo på PSN en uke siden... Ikke på den Europeiske PSN vel? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ligger kun på US PSN såvidt meg bekjent. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hmm, merkelig hvordan det tar dem så lang tid å få lagt ut Condemned 2 demoen. rart... den kom jo på PSN en uke siden... Ikke på den Europeiske PSN vel? godt poeng, bare på US Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 DLC kommer til Turok. Fem nye kart. Birger Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 euro 2008 demo er ute noen forskjell mellom euro 2008 og fifa 08? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 euro 2008 demo er ute jeg finner den ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå