Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Leste på N4G at Condemned 2-demo er ute, hvis noen lurte. nei det er den ikke Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Ikke i Norge, i alle fall. Men da her kommet en del gamer pictures og temaer. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Leste på N4G at Condemned 2-demo er ute, hvis noen lurte. nei det er den ikke Eh, jo, det er den. Prøv US. http://www.videogamer.com/news/14-03-2008-7789.html Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Vet du/dere om demoen blir tilgjengelig på norske kontoer snart? Red.: Prøvde å lage en US-konto nå, men det fungerer ikke. Hvis jeg prøver å laste ned noe som ikke er tilgjengelig i Norge, så får jeg bare opp følgende feilmelding: "This item is not available from your current location." Noen som vet hva jeg har gjort galt? Endret 15. mars 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Veldig stille på demo-fronten nå... Til tross for at mars og april generelt sett er gode utgivelsesmåneder. Skulle gjerne sett både Bully, Condemned og R6V2. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Haha, er den ute på US ja? Nettet mitt tok kvelden for 3 gang på 2 uker i natt ja det er jo faen meg så typisk. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Condemned 2 demo ligger IKKE ute Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Egentlig godt å vite for min del Fannt den ikkje sjøl i går, timene før nettet gjikk dunken. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Kommer det en R6V2 demo? Spillet kommer jo på Onsdag eller noe sånt. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Kommer det en R6V2 demo? Spillet kommer jo på Onsdag eller noe sånt. Nei, den siste tiden før lansering har de brukt på å finpusse spillet framfor å lage en demo. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Når er det tid for neste dashboard update? Kan ikke huske når den kom i fjor vår. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Nei, den siste tiden før lansering har de brukt på å finpusse spillet framfor å lage en demo. Så jævlig teit da. Næjda, bra de finpusser. Spent på hvordan spelet blir ... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Når er det tid for neste dashboard update? Kan ikke huske når den kom i fjor vår. Beginning the week of May 7, 2007, the Xbox 360 Spring Update will provide Xbox 360 owners worldwide with access to Windows Live Messenger features, broadening the communication options on the Xbox LIVE social network. I fjor kom den altså 7. mai, men høst-oppdateringen kom jo utrolig sent i fjor (eller i var det i år? ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 På mandag blir Xbox Originals-klubben utvidet med ett nytt spill:Drømmefall. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Ble det noe av Condemned 2-demoen? På mandag blir Xbox Originals-klubben utvidet med ett nytt spill:Drømmefall. Det som gormers er så glad i. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 US PSN har faktisk fått Condemned demoen no, bank i bordet får ein si Spillte igjennom den, og den herlige klamme stemningen er der i beste sort. Var ein del fps drop i demoen vel og merke. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 US PSN har faktisk fått Condemned demoen no, bank i bordet får ein si Spillte igjennom den, og den herlige klamme stemningen er der i beste sort. Var ein del fps drop i demoen vel og merke. Hvorfor poster du det i Microsoft delen av forumet, som omhandler marketplace for Xbox? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 åååå! vill ha demoen til markedplace!! spillet er allerede bestilet så blir gøy og prøve det! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Hvorfor poster du det i Microsoft delen av forumet, som omhandler marketplace for Xbox? Ver vel egentlig meint som eit gledelig sleivspark mot PSN, ingenting å ta sånn på vei for vel Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Spillte igjennom den, og den herlige klamme stemningen er der i beste sort. Var ein del fps drop i demoen vel og merke. Ja, men det var på PS3 så det var jo som forventet? Hadde ikke min 360 vært syk hadde jeg vurdert å kjøpt fullversjonen. Digget enern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå