Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fordi 360 uten live = kjedelig

Rart at kun halvparten av 360-eiere er goldmedlemmer. Jeg har PS3 og spiller online på den, skjer ikke at jeg betaler 500 for en tjeneste som burde vært gratis, uansett hvor mye bedre den er enn PS3 sitt system. Jeg liker forresten best single-player. Blir lei av å gjøre det samme hele tida i multiplayer og liker godt historiedrevne spill med oppdrag utover team deathmatch, capture the flag og vanlig deathmatch(satt på spissen). Multiplayer spilling begrenser seg helst til LAN-spilling for meg altså :)

Lenke til kommentar
Fordi 360 uten live = kjedelig

Rart at kun halvparten av 360-eiere er goldmedlemmer. Jeg har PS3 og spiller online på den, skjer ikke at jeg betaler 500 for en tjeneste som burde vært gratis, uansett hvor mye bedre den er enn PS3 sitt system. Jeg liker forresten best single-player. Blir lei av å gjøre det samme hele tida i multiplayer og liker godt historiedrevne spill med oppdrag utover team deathmatch, capture the flag og vanlig deathmatch(satt på spissen). Multiplayer spilling begrenser seg helst til LAN-spilling for meg altså :)

 

 

Når du tenker på at det koster under halvparten av det det koster for WoW, så er det ikke så ille syns jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...