Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Duke Nukem Forever confirmed edit: til Arcade så klart det er vell ikke Duke Forever, det er gamle duke. og linken funker ikke.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Tror det er noe gale med linken din OG DN: Forever? Du meiner vel 3D? EDIT: A tad late ja. Endret 6. februar 2008 av Mala Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 håper duke nukem kommer ass elsker de spilla ass Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 XBLA versjon er så og si bekreftet: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=181717 Forøvrig kan jeg anbefale Poker Smash til alle som liker spill av typen Tetris Attack/Puzzle League. Dog begynner det å bli ganske mange spill i denne "puzzle"-sjangeren på XBLA. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 "Media full" kom i dag.. Stakkars meg Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Flere biler, sykler og utmerkelser på vei til PGR4 =) http://www.multigamer.no/artikkel/mer_innhold_til_pgr4 Jeg gleder meg til å teste ut flere av bilene, men først og fremst Ferrarien. F430 is so sexeh! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 De tre Xbox Originals-spillene er nå tilgjengelig. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Demo: Frontlines (Multiplayer Demo) 1,1gb Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Til dere som har amerikansk markedplace, kan dere kjøpe HD-filmer og serier på marketplace? Eller er det bare utelukkende demoer man kan laste ned. Får man kjøpt billigere microsoft penger noe sted enn på MS sine egne sider? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Til dere som har amerikansk markedplace, kan dere kjøpe HD-filmer og serier på marketplace? Eller er det bare utelukkende demoer man kan laste ned. Får man kjøpt billigere microsoft penger noe sted enn på MS sine egne sider? På filmer har de lagt inn en sperre for at man kan laste ned, man får bare besjed om at det ikke er tilgjengelig i "denne regionen". Alt annet du finner på US Marketplace kan du laste ned. Pr. dags dato er det billigst å kjøpe points via Live (samma pris på MS sine sider?) Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 OK, bittert med filmene da, hadde vørt fett å testet det. Uansett bra med flere demoer. Skjønner, når du sier "Live" og jeg sier "MS sine sider, er det i og for seg samma sak. Uansett så får man det ikke billigere noe sted. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hvis ikke jeg har missforstått, så kommer Video Marketplace til Europa også en gang i tiden. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ja, det gjør jo det, men det er sikkert lenge til. Jeg håpet det gikk an å koble seg opp og nyte godt av fordelaktig dollarkurs... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hvis ikke jeg har missforstått, så kommer Video Marketplace til Europa også en gang i tiden. Video marketplace er lansert i Europa, men bare i UK, Irland, Frankrike og Tyskland foreløpig Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Ja, det gjør jo det, men det er sikkert lenge til. Jeg håpet det gikk an å koble seg opp og nyte godt av fordelaktig dollarkurs... Video Marketplace bruker vel bare MS points som alt annet, så der får du ingen fordeler. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Discs of Tron og Commanders: Attack of the Genos ute på XBLA (400 og 800 MS points). Endret 13. februar 2008 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Hva er forsjellen på Ninja Gaiden og Ninja Gaiden Black? Var forelska i Ninja Gaiden til XBOX 1, men vet ikke om jeg gidder å kjøpe NG Black om det er nesten helt likt... Edit: For sent nå uansett Laster ned... Kan jo ikke skade med et gjensyn med Hayobusa Endret 14. februar 2008 av Duckhunter Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Om du blar tilbake en side, så ser du at Ninja Gaiden og Ninja Gaiden Black er det samme, men sistnevnte her noen ekstra "features". Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Noen som vet når Jade Empire dukker opp på MP? Leste for ikke så lenge siden at spillet skulle komme snart... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Overlord: Raising hell er ute, 800 poeng. Juhu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå