Skogslik Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Fårstår ikkje meningen med det spillet eg bare rulle rundt og plukke opp ting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 det er vel egentlig hele meningen bare rulle og bli størst mulig før tiden Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Huff den demoen der fllt ikkje i smak, alt føltes feil og bale. Enig så enig. Jeg som gledet meg til å knuse noen vegger i demoen. Men neida! Det skulle ikke gå an det tydligvis... Sikker på at du ikke blander med Battlefield: Bad Company? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Huff den demoen der fllt ikkje i smak, alt føltes feil og bale. Enig så enig. Jeg som gledet meg til å knuse noen vegger i demoen. Men neida! Det skulle ikke gå an det tydligvis... Sikker på at du ikke blander med Battlefield: Bad Company? Ja, 100% sikker. Sjekk ut videoen på Marketplace. Der skryter de så fælt så. EDIT: http://www.gametrailers.com/player/28714.html Endret 4. februar 2008 av Amored Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Sikker på at du ikke blander med Battlefield: Bad Company? Ja, 100% sikker. Sjekk ut videoen på Marketplace. Der skryter de så fælt så. EDIT: http://www.gametrailers.com/player/28714.html Stemmer det, jeg har sett den der før. Og da tenkte jeg bare crap og tåkesnakk, spesielt etter å ha sett teknologien i Bad Company og ikke minst Force Unleashed. Men jeg er enig i at det er rart at de ikke har lagt mer vekt på det i demoen, hvis de syns det var så kult... Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 virker som ein litt jalla fysikk motor dei har mekka ihop.. "you can blow up crates" ..uhhh? trur Frostbite motoren til DICE blir mykje meir interaktivt enn denne kvasi greia her... ser også tydelig på teksturane kva som er ødeleggbart å kva som er statisk...veldig ps2 aktigt.. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Mest skuffende med Conflict demoen var våpnene. De var jo totalt tannløse. Hverken noe særlig lyd fra høytalerne eller rumble/rekyl. Helt latterlig dårlig, spesielt etter å ha spilt CoD4. Huff, huff. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Black, Ninja Gaiden Black, & Sid Meier's Pirates! coming to Xbox Originals. Hvorfor kommer de ikke med det første Ninja Gaiden spillet? Litt keen på BLACK. Birger Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Black, Ninja Gaiden Black, & Sid Meier's Pirates! coming to Xbox Originals. Hvorfor kommer de ikke med det første Ninja Gaiden spillet? Litt keen på BLACK. Birger Det er jo akkurat samme spillet, NG black har bare litt nye features Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ohh Nice.. My bad.. Birger Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ooh, Black og Ninja Gaiden er fete titler. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Black har vannvittig rå grafikk, men det er omtrent det eneste. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Sinnsykt fett med nija gaiden black da! Skal lastes ned umiddelbart så jeg får øvd meg fram til 2-eren kommer ut Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Black har vannvittig rå grafikk, men det er omtrent det eneste. Lyden da? Black er det spillet som har fetest våpenlyd av alle slike spill. Ofte jeg bare må holde triggeren inne for at surroundsystemet skal få øst ut av seg med godlyd. Black har kongelyd! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Black har eg alltid hatt lyst til å teste, har kun prøvd demoen på PS2. Og det som utfoldet seg foran meg var imponerende mtp. hardawaren i konsollen. Så dette kan vere eg tar ein titt på. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Har bare testet den vanlige ninja gaiden på 360, men jeg må si at jeg synes det må være det spillet som takler overgangen best. Spillet går like smooth, og den høyere oppløsningen gjør spillet overraskende nok bare penere enn på vanlig xbox. De andre titlene var interessante også, men først må jeg punge ut med ca 1500 for harddisk:( Endret 5. februar 2008 av gormers Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Er det bare meg som syntes at alle Originals må være widescreen. Jeg kjøpte Fabel, men gidder ikke å spille det når halve skjermen er svart. Har prøvd å fuske, men fikk det ikke til. Noen råd? Om BLACK er widescreen (regner med det) blir det handling. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvis du bruker noe annet enn HD kabler, så kan du vel velge vanlig TV istedenfor widescreen i settings på 360. Personlig er jeg ikke så plaget av det. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Black er widescreen, ja, men ikke samme formatet som TVen. Det er bittelitt svart på høyre og venstre side av bildet. Ikke så mye som i Fable, heldigvis. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Duke Nukem Forever confirmed edit: til Arcade så klart Endret 6. februar 2008 av Ally 87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå