Joker8 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Fikk omsider testet Turok demoen og syntes den sugde bigtime... løp litt rundt i grottene og knertet noen raptorer til jeg ble spist. Kunne vel med fordel startet demoen på et litt mer interessant sted. Kommer man seg ut av grottene og inn i noe mer spennende miljø i demoen, eller er det samme skiten hele veien? hehe,kan ikke være mange minutene du testet den ut, man kommer seg ut av grotten etter hvert ja ;D Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Noen som har lasta ned Undertow å teste det? Går vel egentlig ut i fra det... Fett? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Fett? Nei Ræv kjedelig for å være ærlig Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Var ikke så ille. Syntes nå det var ganske artig jeg Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Var ikke så ille. Syntes nå det var ganske artig jeg Ja, var helt greit Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nå har jeg spilt Turok en stund (det ferdige spillet) og det er kulere. Det kuleste er å bruke kniv på dinoer og andre fiender. Drit i kuler, bruk kniv. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Fett? Nei Ræv kjedelig for å være ærlig Enig.. Jeg prøvde det når det før det var gratis, men syns det var rimelig kjedelig. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Rez HD og Chessmaster kommer på XBLA i morgen. 800 MS points for begge. Preview hos TeamXbox.com. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Skal det komme noe co-op shit til GR:AW II? Birger Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Skal det komme noe co-op shit til GR:AW II? Birger Tror det ja! Skal komme nye achievementer til GRAW2, mener å huske mange av dem gikk ut på å klare forskjellige brett i coop. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 GRAW 2 Co-op Collection - 800MSP og GRAW 2 More Guns Pack - Free er ute nå. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Rez fikk 10/10 hos 1up.com og 10/10 hos Eurogamer. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det var faktisk ganske artig. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Conflict: Denied Ops demo (single player and co-op) 700 mb Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Conflict: Denied Ops demo (single player and co-op) 700 mb Ganske underholdende Har ikke fått testet Coop delen, men etter å ha spillt singelplayer føler jeg at det skal det mye til for at Coop ikke tifredsstiller. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Huff den demoen der fllt ikkje i smak, alt føltes feil og bale. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Huff den demoen der fllt ikkje i smak, alt føltes feil og bale. Det har Conflict serien gjort fra første stund. Conflict: Desert Storm var akkurat sånn. Fellesnevner for alle Conflict spillene har også vært halvdårlig grafikk. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Huff den demoen der fllt ikkje i smak, alt føltes feil og bale. Enig så enig. Jeg som gledet meg til å knuse noen vegger i demoen. Men neida! Det skulle ikke gå an det tydligvis... Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Huff den demoen der fllt ikkje i smak, alt føltes feil og bale. Og etter hvor mange pils ble dette innlegget skrevet, Mala? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Beautiful Katamari Demo ute på "norsk" marketplace! (har hvert på US marketplace lenge). Synes det er ganske gøyalt jeg :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå