FedoraHelper Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 OMG demoen er ute og jeg hakke gold lenger noen som har en trial kode elns jeg kan få? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 En demo av Turning Point: Fall of Liberty er også ute nå. Jeg aner ikke hva slags spill det er, så jeg får vel teste. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 OMG demoen er ute og jeg hakke gold lenger noen som har en trial kode elns jeg kan få? Trial koder funker ikke på sånn, så vidt jeg vet. Har aldri funket hos meg i alle fall. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Kjøp gold da? :) Man kan spille på internett og sånnt, ganske kult Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Nei du sier ikke det?! lol Gold har gått ut så sitter med silver nå, skal fylle på snart men har venta dødslenge på DMC4 så er litt synd, men jaja :/ Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 No cash right now Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 En demo av Turning Point: Fall of Liberty er også ute nå. Jeg aner ikke hva slags spill det er, så jeg får vel teste. fps spill, var totalt elendig, noe som var kjipt, hadde gledet meg til denne kul story, men bund i bøtta, blir ikke noe kjøp... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Toot! Demo: Devil May Cry 4 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 DMC4 demoen var grisekul.. Men jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal klare den store demonen på mode 2.. (Nederste..) Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Du må locke inn på hodet og ta sånn blå-demon-greie på ham. Litt dænging på ham der oppe gjør at han faller på knær og da kan du slå så mye du vil på ham. I hvert fall slik jeg slo ham. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Fikk bossen ned på ca 30-35% første gangen Utrolig kult spill! la netopp inn en bestilling på det^^ Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 GangsterPanda, har du egentlig lest noe på denne og forrige side? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Major Nelson: Content: Classic Rock Track PackPrice: 500 Microsoft Points Availability: All Xbox LIVE regions Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] "Peace of Mind" as performed by Boston, "Juke Box Hero" as performed by Foreigner, and "Any Way you Want it" as performed by Journey. endelig litt fler sanger... Endret 25. januar 2008 av Backspace_89 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Var absolutt ikke sanger som var i nærheten av mine ønsker. Classic rock pack wtf??? Er ikke hele GH3 nesten en eneste lang samling med rock og kunne trengt litt mer tungt nå? Endret 25. januar 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Foreigner og Journey er jo artig da Legg merke til at jeg sa artig, og ikke tøft. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Foreigner og Journey er jo artig da Legg merke til at jeg sa artig, og ikke tøft. Jeg vet bare ikke om jeg synes det er artig å betale 500 points for det da. hehe Er ganske desperat på noe nytt ettersom jeg kun har nr3 og hadde håpet på noe annet må jeg innrømme, men blir nøden for stor, ja hvem vet hva man finner på Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Fikk omsider testet Turok demoen og syntes den sugde bigtime... løp litt rundt i grottene og knertet noen raptorer til jeg ble spist. Kunne vel med fordel startet demoen på et litt mer interessant sted. Kommer man seg ut av grottene og inn i noe mer spennende miljø i demoen, eller er det samme skiten hele veien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå