Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har kanskje ikke veldig mye med marketplace å gjøre, men noen som vet om det kommer oppdatering til SSX on tour?

så man kan spille på 360.

fikk det til jul for et år sia (trur jeg det var) trakk å spill en dag. og jeg elska det. så ble xboxen ødelagt :p SSX3 gidder jeg ikke mer:P

Lenke til kommentar
har kanskje ikke veldig mye med marketplace å gjøre, men noen som vet om det kommer oppdatering til SSX on tour?

så man kan spille på 360.

fikk det til jul for et år sia (trur jeg det var) trakk å spill en dag. og jeg elska det. så ble xboxen ødelagt :p SSX3 gidder jeg ikke mer:P

De slipper bare en random haug med updates til gamle spill hvert halvår, sirka. Kan hende du kan spille om noen måneder eller åtte.

Lenke til kommentar

Da har jeg spillt ferdig demoen, det var liksom 2 oppdrag, det første var ett langt ett du hadde 10 minutter på deg. mens det andre var liksom det første bare att det var den siste 4 delen første oppdraget var hekstisk som bare det, du hadde 10 minutter på forholdsvis lang bane, jeg kom til bossen men tiden gikk ut før jeg fikk tatt han. andre bane fikk jeg mulighet for å ta samme bossen igjen heldigvis, han gikk forholdsvis lett ned. nå litt om hva jeg syns.

grafikken var veldig god imo. tøffe moves hard action, riktig viste fiendene veldig lite motstand med untak fra bossen, men jeg koste meg alikevel med hardcore demon slakting, jeg har aldri spillt evil may cry spill før, men både god of war og ninja gaiden så er liksom inni sjangeren, skal innrømme att jeg hadde kjempe høye forventninger til demoen, forventinger som ble oppfylt på nesten alle omeråder:) muligens den demoen jeg har kost meg aller mest med siden 360 ble lansert. men har tro på att fullversjonen vil bli mye bedre. anbefaler alle å laste ned.

Lenke til kommentar

første del foregikk i en slags by. litt sånn arabisk inspirert slottsaktiv om jeg ikke husker feil, du kjempet deg gjenom den byen gjenom masse dører rom og gater, og slengte deg også litt rundt på spiderman vis:P så kom man til en havn, kjempet seg gjenom havnen og ut i ett islandskap. for så og møte en svør brennende pit lord-kentaur lignende brennende kjempe. anbefaler alle å prøve å slå første modusen på under 10 minutter jeg klarte det nesten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...