Gorthaur Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Fifa Street 3 demo ute på marketplace. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Boring spill. Kjedelige og dårlige våpen lyder, og dinosaurene ser ikke helt ekte ut. Minner om støvsugeren min som skyter hybelkaniner på katten min.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 ...og dinosaurene ser ikke helt ekte ut.Man vet ikke engang helt hvordan de faktisk så ut, og så kommer du å sier ett spill ikke er helt "ekte"? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 ...og dinosaurene ser ikke helt ekte ut.Man vet ikke engang helt hvordan de faktisk så ut, og så kommer du å sier ett spill ikke er helt "ekte"? selfølgelig vet me hvordan dei ser ut... har du ikkje sett jurassic park eller?? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Stemmer det. Der hvor Velociraptorene startet som pure killing machines og til slutt i den tredje filmen hadde blitt smarte, fjærbefengte babylovers. Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Noen som har prøvd Vampire Rain? Makan til dårlig crap spill skal man lete lenge etter. Jeg satt og lo godt mens jeg spilte det, og klarte ikke spille gjennom demoen engang. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 hehe, ja huska når den demoen kom. var rett og slett noe møkk Lenke til kommentar
neslonek Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Noen som vet om cod4 får noen form for oppdatering snart? Er irriterende når en host forsvinner midt i en match hele tiden, samt at man ikke kan lage egen public server. Kommer det eventuelt noen nye maps? Lenke til kommentar
whiskers Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 har kanskje ikke veldig mye med marketplace å gjøre, men noen som vet om det kommer oppdatering til SSX on tour? så man kan spille på 360. fikk det til jul for et år sia (trur jeg det var) trakk å spill en dag. og jeg elska det. så ble xboxen ødelagt SSX3 gidder jeg ikke mer:P Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Devil may Cry 4 Demo i morgen! http://www.gamereactor.no/nyheter/112625/D...42ae9538#154105 Gleder meg Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 har kanskje ikke veldig mye med marketplace å gjøre, men noen som vet om det kommer oppdatering til SSX on tour? så man kan spille på 360. fikk det til jul for et år sia (trur jeg det var) trakk å spill en dag. og jeg elska det. så ble xboxen ødelagt SSX3 gidder jeg ikke mer:P De slipper bare en random haug med updates til gamle spill hvert halvår, sirka. Kan hende du kan spille om noen måneder eller åtte. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Nå kan dere laste ned Devil May Cry 4-demo! Jeg er allerede godt i gang. Gleder meg til å teste det Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 må vente til kl 4 eg Håper ikkje der blir mye kø og treg nedlasting i dag siden det er en populær demo. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Nå er devil my cry 4 demoen endelig ferdig gleder meg som en unge til å prøve, gikk fort tok bare 15-20 min og laste ned Lenke til kommentar
Amored Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Har lastet ned 42% på ca 30min, så det går ikke så treigt som jeg trodde. Blir kanskje verre utover dagen :S EDIT: For de som måtte lure: Ja, jeg har treigt nett Endret 24. januar 2008 av Amored Lenke til kommentar
neoman Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Da har jeg spillt ferdig demoen, det var liksom 2 oppdrag, det første var ett langt ett du hadde 10 minutter på deg. mens det andre var liksom det første bare att det var den siste 4 delen første oppdraget var hekstisk som bare det, du hadde 10 minutter på forholdsvis lang bane, jeg kom til bossen men tiden gikk ut før jeg fikk tatt han. andre bane fikk jeg mulighet for å ta samme bossen igjen heldigvis, han gikk forholdsvis lett ned. nå litt om hva jeg syns. grafikken var veldig god imo. tøffe moves hard action, riktig viste fiendene veldig lite motstand med untak fra bossen, men jeg koste meg alikevel med hardcore demon slakting, jeg har aldri spillt evil may cry spill før, men både god of war og ninja gaiden så er liksom inni sjangeren, skal innrømme att jeg hadde kjempe høye forventninger til demoen, forventinger som ble oppfylt på nesten alle omeråder:) muligens den demoen jeg har kost meg aller mest med siden 360 ble lansert. men har tro på att fullversjonen vil bli mye bedre. anbefaler alle å laste ned. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 hvor fåregjikk demoen? i slott? ute? Hørtes veldig bra ut Lenke til kommentar
neoman Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 første del foregikk i en slags by. litt sånn arabisk inspirert slottsaktiv om jeg ikke husker feil, du kjempet deg gjenom den byen gjenom masse dører rom og gater, og slengte deg også litt rundt på spiderman vis:P så kom man til en havn, kjempet seg gjenom havnen og ut i ett islandskap. for så og møte en svør brennende pit lord-kentaur lignende brennende kjempe. anbefaler alle å prøve å slå første modusen på under 10 minutter jeg klarte det nesten. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Gleder meg til eg kommer hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå