Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HEhe turok demoen var jo bare helt sykt digg da :D muligens beste fps spillet til 360 imo, helt diggbare knivangrep også. man hadde utrolig god kontroll også :D ca like god kontroll som på halo 3. grafikken var også noe av det bedre jeg har sett til 360, knall spill gleder meg :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

får ikke testet den vi heller, siden Live er røv for tiden.

burde de ikke fikse det snart?

kommer ikke lengere enn 13% stått på i 2 timer nå...

får vente til den kommer på psn som funker

Lenke til kommentar
får ikke testet den vi heller, siden Live er røv for tiden.

burde de ikke fikse det snart?

kommer ikke lengere enn 13% stått på i 2 timer nå...

får vente til den kommer på psn som funker

tror ikke du trenger og glede deg så sykt spillet hadde nice grafik men kjønner ikke at det skal være så sykt fett jeg spillte ikke så altfor langt heller det kan være det skjer ting etter vært.dinosaurene hang seg til og med opp rundt forbi første gang man prøver det håper de fikser det

Lenke til kommentar
Selv om jeg ikke hadde noen forventninger til spillet, så ble jeg skuffet. Framedrops, dårlig styring, mangel på skikkelig "melee attack", elendig kunstig intelligens, middelmådig grafikk, kjedelige våpen osv
.

HEhe turok demoen var jo bare helt sykt digg da muligens beste fps spillet til 360 imo, helt diggbare knivangrep også. man hadde utrolig god kontroll også ca like god kontroll som på halo 3. grafikken var også noe av det bedre jeg har sett til 360, knall spill gleder meg

Syntes disse to sitatene virkelig forteller hvor forskjellig man kan oppleve et spill. Det handler om referanser og erfaring. Men noen ganger kan man begynne å lure på om folk faktisk spiller de samme spillene.

Lenke til kommentar

Ze verdict of the Turoc demo, presented by Gorthaur is; :thumbdown:

Et godt eksempel på en demo som kunne gitt et så mye bedre inntrykk dersom den hadde blitt polert i et par måneder til. Lyden varierer ekstremt i kvalitet med lyden av omgivelsene som et pluss og våpen/kamp og fiender som et stort minus.

Kontrollene sitter ikke som de bør, selv om jeg tror det mangler ganske lite. Mye av skylden bør legges på ulogisk mapping av knappene (som muligens kan endres i options).

Spillet føles uoversiktlig til tross for et lineært leveldesign.

Fiendene føles oftest ikke skumle og kompisen du har med deg skravler som ei 14 år gammel jente etter sine første 2 pils.

Knivkampene var en liten opptur, men likevel uendelig skuffende at alt dette er cutscenes.

Lenke til kommentar
Kjedelig, urealistisk, dårlige kontroller, dårlig grafikk.

ehh dårlig grafikk?, det er i hvertfall jeg sterkt uenig i,

og urealistisk si meg hvor mange spill er det som er realistiske?.

ellers er jeg stort sett enig i det som folk skriver her,

etter og ha spilt igjennom demoen tre ganger er min konkluksjon

+ God grafikk,konge knivkamper"

synes våpene var helt greie, moro med pil og bue

- dårlig sikte/styring,når du blir angrepet er det nesten umulig og se noe som helst

noe som gjør det svert iriterende.på en måte litt va skal jeg si?.. kjedelig stemmnig klarer liksom ikke og leve meg helt inn

men dette har jo mye og gjøre med at det bare er en demo selvsagt. alt i alt tror jeg Turok er et spill som er verdt og skjekke ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...