Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror det er 18 ja. Er det noe spesielt?

Kunne drevet og lastet det ned nå, men tror du ikke Gold abonnet mitt gikk ut i dag?

Har noen en 24timer Gold kode å gi bort?

Har mang en kode hjemme, så dersom ingen har sendt deg noe innen i ettermiddag så får du en PM.

Lenke til kommentar

Da har jeg godt igjennom demoen, og wow dette var jammen en gledelig overaskelse.

grafikken var jo bare nydelig, og er nok noe av det beste jeg har sett på 360 til nå,

så Turok er nok et spill jeg absolut skal ha ; )eneste negative med demoen var at den var litt kort

Lenke til kommentar

Lovende ord, GAndre!

Har null forventninger til spillet, merkelig nok, men ingenting hadde vært bedre enn å ha et spill å se frem til. Etter november måned har ting roet seg litt for mye ned hva forventinger til spill angår, så dette passer bra.

Ikke lenge til jeg tester demoen og gir den tommelfinger opp eller tommelfinger ned.

Lenke til kommentar

Kommer meg faen ikkje på Live her.

bruker slik trådløs antenne eom eg har kjøpt men når eg tester connectionen så kommer det failed på Wireless Network-Not Connected

Og hvordan skal eg få fiksett dette her? har jo funket før.

har nett, sitter jo på nett på laptoppen.

Lenke til kommentar

Lasta ned nå, ble ikke helt imponert slik jeg håpet på. Grafikken var fin den, ikke den beste jeg har sett men fin. Men det som plagde meg var alt det sinnsyke framesdrops`ene hele tiden. Ble så vanskelig og sikte inn på fiender og slik.. Fikses dette er spillet spillbart for meg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...