Mala Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Turok demo ute no! Ser frem til litt tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 oioioi! Får bare håpe eg komemr inpå Live. sletet med det en del de siste dagene. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Nå var det rett hjem fra skolen for å laste ned turok :D:D Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Steike, gleder meg til jeg er ferdig på jobb. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Må si eg er litt redd for å bli skuffet mtp. kor mye eg elsket Turok 1 og 2 på N64. Men eg har savnet GENIALE ogdeilig brutale våpen fra den tid, håper vi får herlig og blodig vold her altså. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Er det 18 års grense eller 16? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Tror det er 18 ja. Er det noe spesielt? Kunne drevet og lastet det ned nå, men tror du ikke Gold abonnet mitt gikk ut i dag? Har noen en 24timer Gold kode å gi bort? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 nei bare håper det er voldeligt, blod og slikt Så siden det er 18 så er det antaglivis det. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Noen som har testet? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Tror det er 18 ja. Er det noe spesielt? Kunne drevet og lastet det ned nå, men tror du ikke Gold abonnet mitt gikk ut i dag? Har noen en 24timer Gold kode å gi bort? Er ikke du 18 og har kredittkort? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Tror det er 18 ja. Er det noe spesielt? Kunne drevet og lastet det ned nå, men tror du ikke Gold abonnet mitt gikk ut i dag? Har noen en 24timer Gold kode å gi bort? Har mang en kode hjemme, så dersom ingen har sendt deg noe innen i ettermiddag så får du en PM. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Takk, men det ordnet seg. http://www.genmay.com/showthread.php?t=762629 Tror det er 18 ja. Er det noe spesielt? Kunne drevet og lastet det ned nå, men tror du ikke Gold abonnet mitt gikk ut i dag? Har noen en 24timer Gold kode å gi bort? Er ikke du 18 og har kredittkort? Er ikek mye penger påp det kortet Lenke til kommentar
Joker8 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Da har jeg godt igjennom demoen, og wow dette var jammen en gledelig overaskelse. grafikken var jo bare nydelig, og er nok noe av det beste jeg har sett på 360 til nå, så Turok er nok et spill jeg absolut skal ha ; )eneste negative med demoen var at den var litt kort Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Er Turok dino-spill? og hvor stor er demoen? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Lovende ord, GAndre! Har null forventninger til spillet, merkelig nok, men ingenting hadde vært bedre enn å ha et spill å se frem til. Etter november måned har ting roet seg litt for mye ned hva forventinger til spill angår, så dette passer bra. Ikke lenge til jeg tester demoen og gir den tommelfinger opp eller tommelfinger ned. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Er Turok dino-spill? og hvor stor er demoen? 1,2 gig Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Kommer meg faen ikkje på Live her. bruker slik trådløs antenne eom eg har kjøpt men når eg tester connectionen så kommer det failed på Wireless Network-Not Connected Og hvordan skal eg få fiksett dette her? har jo funket før. har nett, sitter jo på nett på laptoppen. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Lasta ned nå, ble ikke helt imponert slik jeg håpet på. Grafikken var fin den, ikke den beste jeg har sett men fin. Men det som plagde meg var alt det sinnsyke framesdrops`ene hele tiden. Ble så vanskelig og sikte inn på fiender og slik.. Fikses dette er spillet spillbart for meg Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Fant ut av problemt i posten min over. kan noen si noe om det er Blod i spillet? laster ned nå. Endret 15. januar 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ja, det er litt blod. Selv om jeg ikke hadde noen forventninger til spillet, så ble jeg skuffet. Framedrops, dårlig styring, mangel på skikkelig "melee attack", elendig kunstig intelligens, middelmådig grafikk, kjedelige våpen osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå