joejoe Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Satser på det, liker ikke sånn som på for eksempel GTA hvor deler av byen pleier å være avstengt fra start. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Du får hele byen åpnet med en gang ja Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 BP-demoen var helt OK. En del bedre enn ProStreet, men fortsatt ikke bra nok for at jeg skal bruke penger på det. Blir kjedelig etter en liten stund. Akkurat som med TDU, og siden BP er mye mindre enn TDU så blir man nok fortere lei. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Syntes BP var konge. Kjørefølelsen var veldig bra. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ser det har kommet en del demoer jeg kunne tenkt meg å prøve i det siste ja. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Synes den "fuel" demoen var kul jeg Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Fuel of War? Huff, nei. Den var latterlig uoriginal og kjedelig synes jeg. Likte bedre Burnout. Forresten, er det kun den ene bilen i Burnout Paradise-demoen? Jeg får inntrykk av at det er en til når jeg ser introen. Det er kun to biler i introen, og tilfeldigvis er den ene den du starter med i demoen. Red.: Jeg ser også nå at der de kjører i introen også kun er plasser man har tilgang til i demoen. Endret 15. desember 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Senisble Soccer på XBLA onsdag. Pluss Tempest, but who gives a fuck. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Håper The Incredible Machine kommer snart. Det var så sinnsykt for mange år siden når jeg og brodern spilte det hos onkel og tante. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Håper det kommer noen ny Xbox originals også på onsdag. Hadde vært flott det Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Shenmue II hadde vært flott i få på onsdag. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Har det blitt sagt noe om hvor ofte det skal komme nye Originals? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Shenmue II hadde vært flott i få på onsdag. Litt OT, funker dette på Xbox 360 pr. i dag? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Shenmue II skal funke ja, det står hvertfall det på xbox.com. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ja blir vel enten å kjøpe det på 360 da, eller om eg skal slå til å holde serien på min kommende Dreamcast. Fikk Shenmue LE utgaven i posten i går, gleder meg til å få teste disse spillene her. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Velger du Dreamcast-versjonen så beholder du jo alle penger og duppeditter du skaffer deg i det første spillet i oppfølgeren. Men på Xbox-versjonen får du bare ett tilfeldig antall penger og figurer. Så sånnsett så ville jeg skaffet meg Shenmue II til Dreamcast. Men på en annen side så kan vel ikke få reparert en Dreamcast i disse dager (derfor spiller jeg nesten aldri på min lengre), så da er det tryggere å kjøpe Xbox-versjonen av spillet. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Er N+ ute? I følge Xbox.com er det det... Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Wikipedia: Both the handheld and XBLA versions are slated to be released on February 26, 2008 er nok en feil fra xbox.com sin side Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ligger en Kane & Lynch: Dead Men Demo ute nå. Laster ned Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ligger en Kane & Lynch: Dead Men Demo ute nå.Laster ned Don't bother. Den sugde uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå