Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Stemmer at jeg kan gjøre det på TV, har den veldig lyst ifrafør. burde være mulig in -game

5857896[/snapback]

Ja, det burde kanskje det. Men hos meg er det ganske lyst faktisk... Mulig det varierer hvilket bilderør du har og flatskjerm-type. Men siden det ikke er i demoen, så tviler jeg at det kommer til å være der på fullversjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stemmer at jeg kan gjøre det på TV, har den veldig lyst ifrafør. burde være mulig in -game

5857896[/snapback]

Ja, det burde kanskje det. Men hos meg er det ganske lyst faktisk... Mulig det varierer hvilket bilderør du har og flatskjerm-type. Men siden det ikke er i demoen, så tviler jeg at det kommer til å være der på fullversjonen.

5860558[/snapback]

Jeg har så det er sagt, IKKE lcd hdtv på xboxen fordi den tv'n står nede i kjeller'n og ekke min :p

Lenke til kommentar
Den Tomb Raider demoen... Er det den samme som på PC? Den som starter hvor hun fjellklatrer? Gidder ikke å laste ned til både PC og 360 liksom..

5876260[/snapback]

Ja. Bare at det mest sannsynlig er mye bedre grafikk på PC'en.

Er det ikke snart på tide med et xbox360 spill som har skikkelig bra grafikk? :roll:

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Den Tomb Raider demoen... Er det den samme som på PC? Den som starter hvor hun fjellklatrer? Gidder ikke å laste ned til både PC og 360 liksom..

5876260[/snapback]

Er det ikke snart på tide med et xbox360 spill som har skikkelig bra grafikk? :roll:

5876659[/snapback]

Jeg vil nevne GRAW. Jeg er en pc-spiller og har aldri eid konsoll før 360. Likevel mener jeg dette spillet er meget bra grafisk. Og Oblivion da.

Lenke til kommentar

5876260[/snapback]

5876659[/snapback]

G.R.A.W? Oblivion? Fight Night Round 3? PGR3? (jadda, har registrert din misnøye med grafikken i sistnevnte spill, men i mine øyne ser det i alle fall bra ut :) )

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...