Skogslik Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Håper Burnout Demoen kommer i dag Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Burnout Paradise demo er tilgjengelig nå. Ca 840MB. Lenke til kommentar
Morridini Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 dessverre er den kun for Gold medlemmer, så vi andre må vente en stund... Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Bra jeg nettop fikk meg gold Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 dessverre er den kun for Gold medlemmer, så vi andre må vente en stund... Reg ny profil og få en måned med Gold gratis Arrester meg visst reglene er endret for dette også..... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Get on the motherfucking ground. Det gjelder kun for de med premium, og det funker kun tre ganger. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Kun Premium? Endret 13. desember 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det funker ikke på core etter hva jeg har lest. Kanskje på Elite? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Den laster sååååååååååååååååå sent. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det spillet er drit fett! Skal faen meg ha dette spillet dagen det kommer ut! Fy satan for et spill. Jeg elsker det! Og multiplayer er det beste med spillet! Har ikke hatt det så morsomt siden jeg først prøvde Midtown Madness 2 da jeg fikk Xbox Live. Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Jeg prøvde det litt uten lyd (koblet til LCD dkjerm) og det var ganske kult ja. Byen minner meg litt om NFS:Most Wanted (bla. med tanke på lyset og slikt). Så jeg som ikke har vært noen Burnout fan vil beskrive det som en blanding av NFS:Most Wanted og FlatOut UC. Herlig mye adrenalin. Men jeg så ikke noen andre i spillet annet enn biler som maskinen styrer. Er det ikke multiplayer i demoen eller kan du bare treffe folk fra vennelisten din? Eller er det en annen grunn? Endret 13. desember 2007 av Mr. Bridger Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Du trykker bare på D-Pad til siden og trykker quick match eller create match eller noe sånt. Hehe, og han radio DJ duden fyren snakka om San Vanelona og at han så på mange skatere som tok sjuke triks! Litt artig cross-game.. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Har litt blandet inntrykk av Paradise demoen. Kult at det kan kjøre fritt rundt, men likte ikke byen. Alt for amerikansk. Kan de ikke lage en mere Europeisk by? Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 hvordan er multiplayer funksjonen? kjører du rundt i byen å ser andre som spiller over live eller hva? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Har litt blandet inntrykk av Paradise demoen. Kult at det kan kjøre fritt rundt, men likte ikke byen. Alt for amerikansk. Kan de ikke lage en mere Europeisk by? Kan jo hende det er bydeler som er mer "europeisk" aktige da. Vi ser jo bare en bitteliten del av byen i demoen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Blæ, for en fæl demo. Har kun spilt 15 minutter, men mistet all lyst på å kjøpe spillet, og jeg hadde allerede satt av penger til det... Endret 13. desember 2007 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Argh, hele poenget med Burnout for meg var jo kjapp, ukomplisert moro - hva er dette kjøre rundt i byen og lete etter oppdrag tullet? Når man først har funnet et så må man kjøre tilbake for å forsøke på nytt hvis man roter det til... Blir ikke noe kjøp dette. Lars Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det var litt moro at man kunne kjøre fritt rundt slik som i TDU, spesielt når man kunne ødelegge bilen og mye av det rundt i byen. Men fullversjonen blir nok for ensformig når du kun har 250 miles å kjøre på, mot TDUs 1000 miles. BP foregår jo også kun i byen, noe som gjør det enda mer ensporet. Lenke til kommentar
joejoe Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvem bryr seg om oppdrag? Kjøre fritt rundt online ftw. TDU kjørte jeg opp og ned, var innom alle veier og fikk 1000/1000 gamescore.. Litt skremmende at Paradise bare er 1/4 av det... Men blir nok innkjøp unansett da. ;D Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Noen som veit om alle bystedene er unlocka med engang? som TDU var, og Saints Row forøvrig. Endret 14. desember 2007 av Dofty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå