Cutthroat Bill Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Arcadespillene Gripshift og Arkadian Warriors er ute nå. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Noen som vet når det kommer flere Originals ? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Er Gripshift like artig som det ser ut til å være? Orker ikke laste ned Arcade-demoer ... Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Er Gripshift like artig som det ser ut til å være?Orker ikke laste ned Arcade-demoer ... Skjønner at du ikke orker det altså... Det krever tross alt 15 sekunder fra boksen er startet opp til nedlastingen har startet. Omtrent like lang tid som du brukte på å skrive innlegget ditt Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Noen som vet når det kommer flere Originals ? Det lurer jeg også på. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Eg synst det var drit kult Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Frontlines: Fuel of war-demo ute nå Lenke til kommentar
thadon Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Frontlines: Fuel of war-demo ute nå Faen at jeg ikke har gold EDIT: vil jeg kunne få laste den ned vis jeg bruker et to dagers gratis live kort? Endret 12. desember 2007 av thadon Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Tenkte jeg kunne spørre her. Nå når det har begynnt å komme hele Xbox spill har jeg nesten ikke plass på den 20 GB harddisken som fulgte med. Har lastet ned 2 spill allerede, og vil sikkert ha mange fler. Tenkte jeg skulle kjøpe den 120 GB harddisken. Men må jeg da registrere meg på nytt med nytt brukernavn osv? For all den informasjonen ligger vel på 20 GB harddisken? Jeg måtte jo det første gang jeg tok ibruk 360en. Ikke det at det er så stress, men hadde jo helst sett at jeg kunne unngå det.. Takker for svar Lenke til kommentar
thadon Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Tror det skal følge med et overføringsverktøy som på magisk vis får alt innhold på 20gigen til 120gigen Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Følger med en kabel som gjør at du kan overføre alt du har på den gamle harddisken til den nye. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Er Gripshift like artig som det ser ut til å være?Orker ikke laste ned Arcade-demoer ... Synes GS er ganske kult. Fin musikk, morsomme brett og morsomt online (spes med venner). Jeg har spilt PS3 versjonen, regner med spillet er det samme. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Frontlines: Fuel of war-demo ute nå Faen at jeg ikke har gold EDIT: vil jeg kunne få laste den ned vis jeg bruker et to dagers gratis live kort? Nei, har testet med 48 timers koder, det hjalp ikke. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ahh, takker så meget for svar thadon og LucarioX. Da blir det en større harddisk på meg Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hehe, lykke til! Husk at den er ganske dyr da. 1500kr om jeg ikke husker feil Men ja, når får vi flere gamle Xbox spill på MP? Er det noen andre i USA/JP? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 det går ikke, går ikke og bruke film teneste uansett, siden boxen vet hvor du bor... Hadde det vært mulig å køyre alt gjennom ein proxy for å lure live til å tru at den er i Usa? *bump* Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Dette er feil tråd for slikt. Red.: Her er riktig tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=645829 Endret 12. desember 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Frontlines: Fuel of war-demo ute nå Faen at jeg ikke har gold EDIT: vil jeg kunne få laste den ned vis jeg bruker et to dagers gratis live kort? Nei, har testet med 48 timers koder, det hjalp ikke. Jepp. Det er 48 timers online spilling, ikke 48 timers gold abonnement, selv om det er det det står... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Står at demoen av Burnout kommer om 38 minutter, men tipper Criterion har gjort en liten bommert og synkronisert klokken etter maskinens lokale klokke. Link Men ja, når får vi flere gamle Xbox spill på MP? Er det noen andre i USA/JP? Det er ett på Jap, tror jeg. Men spørs om det funker, eller om det går an å laste det ned i det hele tatt... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Det sto at demoen skulle komme 8 am PST så hvis jeg har regna riktig ( timeanddate.com ) så er den tilgjengelig kl 17 i morra her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå