Mealman Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) . Endret 4. april 2009 av Mealman Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ja, jeg er ganske sikker på det. Man betaler bare en gang, også kan du laste det ned så mange ganger du vil. Det samme gjelder Arcade-spill. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det er ganske praktisk egentlig, liker den løsningen veldig godt Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Men du kan ikke laste den ned på noen annen xbox enn din egen. Da hadde det vært lett å utnytte det, tenker jeg. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hadde nedlastningene vært knyttet til gamertaget, så hadde det vel ikke vært noe problem. Det er kanskje slik det også er? Ikke vet jeg. Har aldri testet. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hadde nedlastningene vært knyttet til gamertaget, så hadde det vel ikke vært noe problem. Det er kanskje slik det også er? Ikke vet jeg. Har aldri testet. XBLA spill er ihvertfall sånn. Dvs. at du kan laste ned og spille de på andre konsoller så lenge du er logget inn med din gamertag. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det var det jeg antok. Mye bedre at det knyttes til gamertaget istedenfor HDD'en, gjør det mye mer fleksibelt og oppfordrer til å holde seg til den ene kontoen Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det er bare litt slit hvis du ikke har kontakt med Live. Eller hvis du har andre personer i husholdningen som spiller arcade-spill, med sine egne tags. På en annen boks enn den spillet ble kjøpt på, blir nemlig det som er fullversjon for deg til trial for de andre. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hadde nedlastningene vært knyttet til gamertaget, så hadde det vel ikke vært noe problem. Det er kanskje slik det også er? Ikke vet jeg. Har aldri testet. XBLA spill er ihvertfall sånn. Dvs. at du kan laste ned og spille de på andre konsoller så lenge du er logget inn med din gamertag. Sikker? Har hørt om noen som klaget på at de måtte kjøpe Arcade-spill på nytt når de har fått tilbake Xboxen fra tyskland her på forumet... Lenke til kommentar
thadon Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Måtte ikke jeg i alle fall Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Nytt innhold til Forza 2 slippes i morgen som videoen fra Gametrailers viser. Èn ny bane samt nye biler, og jaggu er ikke Audi R8 en av de Endret 6. desember 2007 av Gorthaur Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Nytt innhold til Forza 2 slippes i morgen som videoen fra Gametrailers viser.Èn ny bane samt nye biler, og jaggu er ikke Audi R8 en av de "Available 12.7.07, at a special price sponsored by Turn10" Blir kanskje ikke så dyrt heller da Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Åh fy, nå må jeg bare få meg Forza 2, har utsatt det urimelig lenge nå. Audi R8 er jo bare en helt sinnsykt rå bil! Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Nå synes jeg at det feil Audi dere henger dere opp i her Audi Sport Quattro kommer jo i denne pakken! Også selve drømmebilen da, BMW E30 M3. Tror jeg kommer til å kjøre uendelige runder på Ringen med den M3'n. Etter å ha hatt 3 stk forskjellige E30'er de siste årene kunne det ikke kommet noe mer perfekt for min del. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Audi Sport Quattro <3 Dette er en pakke som garantert blir kjøpt Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Audi R8 <3 Denne skal lastes ned Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Når en skal være litt sofistikert Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Nå synes jeg at det feil Audi dere henger dere opp i her Audi Sport Quattro kommer jo i denne pakken! Også selve drømmebilen da, BMW E30 M3. Tror jeg kommer til å kjøre uendelige runder på Ringen med den M3'n. Etter å ha hatt 3 stk forskjellige E30'er de siste årene kunne det ikke kommet noe mer perfekt for min del. JA! Kommer Sport Quattro?! OG E30 M3?! Åååååhhh! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Argh, forbannet. Psychonauts kjører bare i 4:3. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Argh, forbannet. Psychonauts kjører bare i 4:3. Hmmm, skalert da i så fall? Merker ihvertfall ikke skaleringen her, og det fyller hele den vide skjermen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå