Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zuma Deluxe, Lumines Live, Bankshot Billiards 2, Small Arms og Marble Blast Ultra er spillene det gjelder.

 

Var på tide at jeg skaffet meg Lumines Live uansett.

Har alle untatt Lumines. Lumines var jo på 1200, samme med Bankshot... :( Oh well.

 

Vurderer å skaffe meg Psychonauts. Spilte PC-demoen - likte spillet, men ikke kontrollene i spillet (PC vettu).

Lenke til kommentar
Zuma Deluxe, Lumines Live, Bankshot Billiards 2, Small Arms og Marble Blast Ultra er spillene det gjelder.

 

Var på tide at jeg skaffet meg Lumines Live uansett.

Har alle untatt Lumines. Lumines var jo på 1200, samme med Bankshot... :( Oh well.

 

Vurderer å skaffe meg Psychonauts. Spilte PC-demoen - likte spillet, men ikke kontrollene i spillet (PC vettu).

 

Psychonauts er fantastisk, ikke noe å tenke på en gang. Kjøp kjøp!

Lenke til kommentar

This week on Arcade: Arcade Hits

 

The Arcade Hit program (permanent price reduction on some Arcade titles) launches on Tuesday this week. The first titles out of the gate are:

Bankshot Billiards 2" (PixelStorm). "Bankshot Billiards 2" improves on the original with nine game styles: classic 8-Ball, 9-Ball, Cutthroat, Euro 8-Ball, 14.1 Continuous, 3-Ball, Trick Shots, Time Trial and Golf. The game will be available for 800 Microsoft Points.

Lumines LIVE!" (Q Entertainment Inc.). "Lumines LIVE!" is a deep and entertaining game experience, enhanced with vibrant music and newly designed skins that players can custom-select in Skin Edit mode. The game will be available for 800 Microsoft Points.

Marble Blast Ultra" (Garage Games). In "Marble Blast Ultra," players compete against each other by navigating marbles through moving platforms and dangerous hazards, while collecting rare gems and power-up enhancements, in an effort to complete each course in record time. The game is available for 400 Microsoft Points.

Small Arms" (Gastronaut Studios). Easy to pick up but hard to put down, "Small Arms" is a frantic multiplayer action game with the feel of an arcade shooter. The game is available at 400 Microsoft Points.

Zuma Deluxe" (Oberon Media). Gamers can explore more than 20 realms in Adventure mode and put their skills to the test in this fast-paced puzzle game. The game is available at 400 Microsoft Points.

 

Edit: Yes, this is the Arcade ‘release’ this week. There is no game release on Wednesday.

 

http://majornelson.com/archive/2007/12/03/...rcade-hits.aspx

 

Edit: Oj, oj, oj, var "litt" sein gitt...men lar det stå fordet jeg, kommer jo direkte fra majorn dette :)

Endret av mX
Lenke til kommentar
Psychonauts er fantastisk, ikke noe å tenke på en gang. Kjøp kjøp!

Stiller meg helt bak dette. Jeg kjøpte Psychonauts lenge etter at jeg hadde fått meg 360 og hadde spilt mye nestegenerasjonsspill og tenkte at jeg fikk komme meg gjennom, mest fordi folk mente det skulle være så bra. Men Psychonauts viste seg å være mye mer underholdende enn nestegenerasjonsalternativene mine, og for første gang på lenge kjente jeg at jeg satt på jobb og gledet meg til jeg skulle få tid til å spille Psychonauts seinere på dagen. Gameplayet, settingen og persongalleriet er bare helt genialt. Og art direction'en er så god at grafikken på ingen måte føles som et forrige-generasjonsspill. Dette spillet er en no-brainer for alle som ikke intenst hater tredjepersons platform-ish-spill.

Lenke til kommentar

Vil også anbefale Fahrenheit på det vameste, utrolig spennende adventure. Spillet har en sjelden følelse av frihet og interactivitet, er vel også et av de få mainstream spillene hvor du kan havne i en interactiv sexscene (flere ganger også hvis jeg husker riktig). :p

 

Spillet ble sensurert i USA, men dette er vel den europeiske versjonen.

Endret av Dragoncrest
Lenke til kommentar
Psychonauts er fantastisk, ikke noe å tenke på en gang. Kjøp kjøp!

Stiller meg helt bak dette. Jeg kjøpte Psychonauts lenge etter at jeg hadde fått meg 360 og hadde spilt mye nestegenerasjonsspill og tenkte at jeg fikk komme meg gjennom, mest fordi folk mente det skulle være så bra. Men Psychonauts viste seg å være mye mer underholdende enn nestegenerasjonsalternativene mine, og for første gang på lenge kjente jeg at jeg satt på jobb og gledet meg til jeg skulle få tid til å spille Psychonauts seinere på dagen. Gameplayet, settingen og persongalleriet er bare helt genialt. Og art direction'en er så god at grafikken på ingen måte føles som et forrige-generasjonsspill. Dette spillet er en no-brainer for alle som ikke intenst hater tredjepersons platform-ish-spill.

 

Godt å høre - dette skal lastes ned senere i kveld! :!:

Lenke til kommentar
Fahrenheit..

Så mere ut som guitarhero med handling :p

Er det morro hvis jeg hater guitarhero og andre "trykk knappene kjapt i riktig rekkefølge for å vinne" ?

 

Fahrenheit er et adventure spill med noen actionsekvenser og timed sekvenser (ala RE4). Personlig så er jeg ikke så glad i "trykk knappene i riktig rekkefølge" sekvenser selv, men syntes det fungerte helt greit her.

 

Det er ikke så mange sekvenser at det plaget meg, og når de først kom så passet de godt inn der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...