Kjeksmestern Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 GripShift ser ut som et fett spill Birger Enig, ser bra ut, kanskje vi får en egen "Mario Kart-killer" på XBLA Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ønsker meg fremdeles Trackmania Nations på XBLA... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Nja, jeg har mer lyst på Moenkey Island-serien og LBA 1 og 2. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Gripshift viker da gøyalt. Selv om noe alà Crash Team Racing hadde vært det beste imo. Enkel moro. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Nja, jeg har mer lyst på Monkey Island-serien og LBA 1 og 2. Støtter den! Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 MX vs. ATV Untamed var veldig gøy! skaffer meg kanskje dette spillet. blacksite derimot synes jeg var dårlig! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Synes MX vs. ATV Untamed egentlig var litt, tamt. Ikke noe spennende eller interaktivt miljø. Litt for stivt for min del. Håper de fortsetter å lage spill da, blir nok riktig en gang Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 MX vs ATV var bare artig med ATV - MX og Buggy var dårlig laget, synes jeg. Litt i overkant urealistisk. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Synes MX vs ATV var gøy jeg, selvfølgelig kan man pirke på ting her og der, men det var underholdene nok for min del. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Syns også det var gøy. Skal nok ha det Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg synes det minnet om et eller annet gammelt PC spill. Synes grafikken var litt grå og kjedelig, allt virket litt dødt i spillet. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Du tenker sikkert på Motocross Madness, det var jo faktisk ekstremt kult, spilte det med joystick - ja, faktisk. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Eller Mototcross Mania, som er mye fetere enn Motocross Madness. Jeg spilte forresten også sistnevnte med joystick. Mye morsommere med joystick en med taster. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Kanskje det er det jeg tenker på, gud vet. Hadde en demo der man kjørte i ørkenen, dritstore hopp osv. Mener det var MS som lagde det, de burde hvertfall porte den til XBLA. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Kanskje det er det jeg tenker på, gud vet. Hadde en demo der man kjørte i ørkenen, dritstore hopp osv. Mener det var MS som lagde det, de burde hvertfall porte den til XBLA. Motocross Mania 1 eller 2 det ja. Sikkert enern, tror det fulgte med en sånn svart kontroller. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Tror det var Moto Racer 2 jeg tenkte på. Fant discen på rommet mitt Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ikke at det er så viktig, men første post har en del html-koder som ikke funker som de skal. Det er også en del spill som har kommet ut i listen over "fremtidige spill". Lenke til kommentar
Lars_BK Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Skulle lage en US-konto, bare for å ha en, og da jeg var ferdig med å registrere meg sto det at jeg kunne få en måneds gratis Gold, er dette vanlig? Og jeg måtte oppgi adresse, er vel bare å finne på noe? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ja, jeg vet hvertfall at du får en måneds gratis gull når du har premium og regger en ny konto. Tror det funker tre ganger. Lenke til kommentar
Lars_BK Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Aha, det forklarer saken. Fett nok! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå