Cutthroat Bill Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) OMGFU FETT! Motorcross Mania på 360? Nei. Motocross Mania er fett, men dette er småsugent. =/ Endret 20. november 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
værdama Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) jeg finner ingenting, bare den demoen som jeg ikke syntes var noe særlig Endret 20. november 2007 av værdama Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Æsj, Motorcross Mania sugde Likte ikke spillet, virket gammelt Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Nope, ingenting hos meg i alle fall; foreløpig. Hvis det er TW du sikter til må du sette i spillet for og få en automatisk oppdatering,tar ca 10 sekund.Gjelder xbox 360.Gjorde det på morgenkvisten igår så jeg vet det funker. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 MX vs ATV var dårlig. ATV'en var artig, dog. Den var lællig. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 @Dvil: Hehe, leste litt for fort; trodde det var snakk om All Mighty høstoppdatering Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ny demo av Blacksite er ute,muligen kun US da men. Noen som kan sjekke? http://joystickradio.com/story-289-Blacksi...arketplace.html Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Lastet det ned i morges, fikk ikke prøvd det. Likte demo #1, så det blir spennende å sjekke ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ja til tross for ein noe kort og tilsynelatende lite optimalisert demo, syns eg det virket spennende nok. Sitter uten nettilgang på boksen de neste ukene så får vel smøre meg med litt god gammel dags tolmodighet. Lenke til kommentar
cornhoolio Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Når jeg prøver å laste ned får jeg en feilmelding: Can't retrieve information from Xbox live, please try later. Så en feilkode: 80153005 Er det noen flere som har fått denne, alt annet med Xbox live fungerer, kun det å laste ned Blacksite demoen fungerer ikke Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Blacksite demoen fungerte fint her. Kunne forøvrig vært bra, men selve skyte-følelsen i spillet synes jeg var elendig (men kanskje fordi jeg har spilt mye CoD4 i det siste ). Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Den nye demoen sugde minst like hardt som den forrige. Redigert: "Japanese Voices" til Naruto er tilgjengelig for norske kontoer. Gratis, 60MB. Red.: The Orange Box: Half-Life 2 - Episode Two-demo er også tillgjengelig nå. Red.: Duh, E-Wok var før meg. Dog det skal sies at demoen også er tilgjengelig for norske kontoer. Laster ned nå, selv om jeg alt har The Orange Box. Endret 22. november 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Half Life 2 Episode Two Demo ute for absolutt alle i verden unntatt Tyskere, Indianere og Japanere. Endret 22. november 2007 av E-wok Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Half Life 2 Episode Two Demo ute for Tyskland, India og Japan. *host host * ikke _helt_ rett det der Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 *host host * ikke _helt_ rett det der Fan, leste litt feil. Tyskland, India og Japan var landene som ikke fikk demoen. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Half Life 2 Episode Two Demo ute for absolutt alle i verden unntatt Tyskere, Indianere og Japanere. Hehe... Mente du "Indere"? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Half Life 2 Episode Two Demo ute for absolutt alle i verden unntatt Tyskere, Indianere og Japanere. Hehe... Mente du "Indere"? Pytt pytt. Alt fra Danmark og ned går som indianere uansett. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Testet nettopp Half-Life 2 Episode Two-demoen. Den starter i begynnelsen av spillet med det samme tilbakeblikk man får i fullversjonen. Dessverre varer demoen bare noen få minutter. Den slutter i det du kommer ut i det området hvor Alyx blir angrepet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå