Landeplagen Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Håper på 2-er. Det skulle jo komme en update for mange måneder siden, men neida! Flere multiplayer maps og noen bugger som skulle fikses. Lenke til kommentar
hendrix2 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 kommer det noen call of duty 4 demo til 360? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Det var en beta nå nettopp Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 kommer det noen call of duty 4 demo til 360? Tror neppe du trenger noen demo for å finne ut om du vil ha det eller ei... Det er bare å kjøpe med en gang Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 timeshift multiplayer demo på MP nå. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Noen andre her som har testet Two Worlds demoen? det var jo sp sinsykt dårlig, enormt dårlig frame rate. Viss selve spillet er son så stakkars dem som spiller det. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Noen andre her som har testet Two Worlds demoen? det var jo sp sinsykt dårlig, enormt dårlig frame rate.Viss selve spillet er son så stakkars dem som spiller det. Utrolig synd at spillet hakket som et uvær, ellers var det ganske bra. Ikke kommet noe på XBLA i dag? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 screwjumper. jeg syns det var skikkelig dårlig. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 screwjumper. jeg syns det var skikkelig dårlig. Major Nelson sier at også "Shrek-n-roll" har kommet. 800 ms points. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 noen som har prøved Switchball?? finnes denne på europe dellen? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 noen som har prøved Switchball?? finnes denne på europe dellen? Switchball finnes på "norsk" Marketplace ja, jeg synes det var ganske bra. Litt dårlig framerate og screen tearing da :/ Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 noen som har prøved Switchball?? finnes denne på europe dellen? Switchball finnes på "norsk" Marketplace ja, jeg synes det var ganske bra. Litt dårlig framerate og screen tearing da :/ Merker ikke noe av delene der jeg, men det tar litt for lang tid å loade. Er i lava-world nå. Ganske morsomt, men litt enkle puzzles... TimeShift multiplayer var utrolig bra, egentlig. Så smoothe kontroller, og man blir helt hekta på de slow-down granatene. Vunnet alle kamper hittil - men jeg var host da. Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Noen andre her som har testet Two Worlds demoen? det var jo sp sinsykt dårlig, enormt dårlig frame rate.Viss selve spillet er son så stakkars dem som spiller det. Utrolig synd at spillet hakket som et uvær, ellers var det ganske bra. Ikke kommet noe på XBLA i dag? Patchen skal være ute NÅ! Har ikke fått sjekket det selv enda,men ifølge TW forum skal patchen være tilgjengelig. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Nope, ingenting hos meg i alle fall; foreløpig. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 En 911 MB stor demo av MX vs ATV Untamed er tilgjengelig nå. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Artig demo! Er litt usikker ang. kjøp, men jeg har lyst på det. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 MX vs ATV Untamed Hva er det? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 MX vs ATV Untamed Hva er det? Det er et Motocross spill. Altså crosser, ATV, sand trail, buggy og monster truck. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Det er et spill hvor du kappkjører, blant annet, med motosykkler, ATVer og off-road-biler. Lydene sugte, ragdollfysikken var mindre god, sammen med resten av fysikken, og grafikken var ingenting å skryte av. Ingen kjøp for min del. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 OMGFU FETT! Motorcross Mania på 360? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå