Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
BF2 demoen var bra, men ikke innstillingsmulighetene! De fleste spill som ikke du kan justere lysstyrken på blir uspillbart på projektoren min. :(

5844705[/snapback]

Syns du også detet var veldig blasst i fargene??

5844930[/snapback]

Ja det så helt jævlig ut. Selv i HD.

5848678[/snapback]

Fargene var ok, la ikke noe merke til at de var spesielt dårlige, men det er så mørkt! Ser ingenting der solen ikke lyser!

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1 bane, som er passe stor,eg likte denne,mye heftig warfare rundt midtpunktet på eine brua :love:

max 24 spillere(?). En kan kjøre bil,Helikopter og tanks,samt bemanne en fin håndfull MG`er rundt om.

Eg likte demoen meget bra :)

Lenke til kommentar

Oj BF2 overrasket meg til de grader. X-Box 360 viser virkelig muskler med dette spillet (selv om det er demoen jeg har spilt da). Grafikken var veldig bra, ikke noe lagg under spillingen og lyden var jo rå. Dette skal jeg ha meg. :yes:

Lenke til kommentar

Det var noen grafiske touches som eg syns var gode, det er ett eller annet når man lader våpna. Så er det jo litt stilig emd disse sjokk-bølgene ved eksplosjoner og slikt. GODT mulig det er LCD skjermen her på skolen, men er det en del manglende AA i dette spillet? Er jo mulig de har tonet ned på dette ved Online spilling, er jo ikkje så sjedent dette i konsollens verden.

Men dette er absolutt ett spill eg skal vurdere,NÅR eg omsider får meg en stabil nett-tilkobling,som ikkje er i form av trådløst.

Lenke til kommentar
Ja vi har trådløst hjemme (g) men lar heller kabelen gå over gulvet enn å pese med trådløst nett.. Selv hvor mye det frister å kvitte seg med kabelen...

5856778[/snapback]

Heldig du da, i hybelhuset vår har eg 2 vegger fra maskina min(boxen er koblet via PC`n som tar i mot signalet.FÅr å si det slik, mye problem med LIVE spillinga mi på kåken. Er bare 4 min opp til skolen min med überlinje da,så har hatt en del timer på skolen med boxen mi :wee:

Lenke til kommentar
Oj BF2 overrasket meg til de grader. X-Box 360 viser virkelig muskler med dette spillet (selv om det er demoen jeg har spilt da). Grafikken var veldig bra, ikke noe lagg under spillingen og lyden var jo rå. Dette skal jeg ha meg. :yes:

5856716[/snapback]

Jeg testet demoen nå i dag online. Fikk endelig til å registere visa-kortet mitt. I starten var jeg ganske forvirret på hva og hvor jeg skulle. Men etter en times tid koste jeg meg veldig med demoen. Syns BF-MC har et godt potensiale til onlinespilling. Syns ikke selv at spillet viser 360 sin styrke i det hele tatt. Ganske standard grafikk stort sett. Men uansett, det fungerer bra med minimalt med slowdowns. Noe som er veldig bra for en demo å være.

Eneste som plager meg voldsomt er disse sniperene. Hater slikt. De springer nesten utenfor spillets grenser for å ligge og snipe folk. Det er hinsides min fatteevne hvordan dette i det hele tatt kan være underholdende. Spesielt siden de ligger der hele runden. Man må faktisk bare ty til sniping for å få fjernet de (noe jeg hater like mye).

Ellers en fin demo, men savner muligheten til å velge egen server.

Lenke til kommentar

Akkurat som TCi så liker eg lite å bli eid av snipere, mye banning pga. av dette. Men det eg lurer på er åssen i svarte de blir så gode med sniper, er jo ett hellvette å styre siktet med gamepadden :!: Skal ærlig innrømme at eg kun har testet sniper to ganger, fikk ikkje gort så mye da følte eg :whistle:

Synd eg ikke har nett på hybelen, for da hadde eg sittet der og spillt BF2 as we speak.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Akkurat som  TCi så liker eg lite å bli eid av snipere, mye banning pga. av dette. Men det eg lurer på er åssen i svarte de blir så gode med sniper, er jo ett hellvette å styre siktet med gamepadden :!:  Skal ærlig innrømme at eg kun har testet sniper to ganger, fikk ikkje gort så mye da følte eg :whistle:

Synd eg ikke har nett på hybelen, for da hadde eg sittet der og spillt BF2 as we speak.

5856948[/snapback]

Håhåhå, bedre lykke med neste valg av hybel ;)

Sitter og koser meg med demoen every day

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
er alt for mørkt :(

5857176[/snapback]

Er vel noe som heter lysstyrke/brightness på TV-en siste jeg sjekket...

5857402[/snapback]

Ikke på BF2 hvertfall, så jeg kommer hvertfall ikke til å kjøpe det hvis du ikke kan justere brigthness på fullversjonen.

Lenke til kommentar

5857176[/snapback]

5857402[/snapback]

Ikke på BF2 hvertfall, så jeg kommer hvertfall ikke til å kjøpe det hvis du ikke kan justere brigthness på fullversjonen.

5857556[/snapback]

Stemmer at jeg kan gjøre det på TV, har den veldig lyst ifrafør. burde være mulig in -game

Lenke til kommentar

5857176[/snapback]

5857402[/snapback]

Hehe, demoen var elendig, lyden sto altfor høyt på :no:

5857453[/snapback]

Derfor var demoen dårlig? :dontgetit:

Men ja, nå man får slike beskjeder om at det og det flagget blir tatt, skjærer det i headsettet :ermm: Akkurat den lyden er litt for høg i forhold til alt annet :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...