AltTrombone Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Bare legger inn en note her og ... Har condemned jeg og, men var ikke min type spill.. om noen ikke får tak i det eller har lyst til å bbytte mot cod 2 så bare si ifra ... 5354059[/snapback] Hei! Sendt deg en Privat melding om bytting av spill! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg lasted ned og spilte ferdig Condemned demoen idag. Skummelt spill med bra grafikk og lyd altså!! Jeg skal ivertfall kjøpe det spillet etterhvert. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Prisene følger lønnsnivået, og i norge er det skyhøyt sammenlignet med andre land. 5376754[/snapback] Gjennomsnittslønnen i Storbritannia er £25,100, eller rundt 290k. I Norge er den rundt 320k. Noe skulle betyd at OXM skulle koste rundt 80kr her. Resten er penger de som importerer bladet legger rett i lomma. Øystein Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Det finnes nok eksempler på det i England også. Sist jeg var der kunne ingen konkurrere med cd-pisene i Norge. Eneste måten dette kan løse seg på er å importere selv. Slutter alle å handle bladet i protest vil Narvesen slutte å ta det inn. Trodde heller ikke at gj.sn. lønnen i England var så høy... Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Det at lønningene er så fantastisk høye i Norge er mer sprøyt og svada fra importører osv for å rettferdiggjøre at de tar ekstra betalt for ting her, siden vi ikke har sjansen til å importere selv pga tollreglene. Vi er en god melkeku for dem. Øystein Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Det at lønningene er så fantastisk høye i Norge er mer sprøyt og svada fra importører osv for å rettferdiggjøre at de tar ekstra betalt for ting her, siden vi ikke har sjansen til å importere selv pga tollreglene. Vi er en god melkeku for dem. Øystein 5382414[/snapback] Du besitter ikke info om økonomiske systemer merker jeg? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Fight night 360 demo klar og Gears of War demo ryktes å komme i løpet av januar...... Endret 5. januar 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Fight night 360 demo klar Ser på et amerikansk forum at de som har lastet den ned hittil (den ble vel sluppet et par timer tidligere der) er helt ville i nikkersen (...WOW, The graphics are amazing...U need to play now its unbe-fricking-lievable... graphics are best yet on 360 better then doa4 or any other game so far...), så dette bør være bra saker! Jeg starter downloaden i dette øyeblikk. Xbox Live = Genialt! En liten videosnutt for de som er uten 360 eller live: http://www.xbox.com/en-US/games/e/easports...360/default.htm Endret 5. januar 2006 av Doogle Lenke til kommentar
fAight Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Tusen takk for opplysningen! Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Tusen takk for opplysningen! 5386056[/snapback] 68 % EA er flinke til å slippe demoer må jeg si Lenke til kommentar
GaboonViper Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 og Gears of War demo ryktes å komme i løpet av januar...... 5385957[/snapback] stili! gleder meg til denne demoen kommer ut. Jeg har suglet etter dette spiller siden det første screenshottet har blitt vist, å jeg kan ikke vente til å prøve demoen. Xbox live ER genialt! Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Nå er det nye Official Xbox (360) Magazine ute med King Kong og Full Auto demoene. Men fy faan som Narvesen svindler oss på det bladet. Det koster £5.99 i England (rundt 70kr), og selges for 149kr her. 5374257[/snapback] Vet...helt vilt at det skal koste så mye. Men er det ikke neste blad som skal inneholde beta versjon av mmorpg spillet Final Fatasy? 5376205[/snapback] Jo, det stemmer.. Bladet kommer 5. Januar til UK, så man må nok vente noen dager på det, men digg med fullversjonen av ff 11. Selv om det er beta versjonen, er den sikkert minst like bra som de andre versjonene av spillet! Jeg gleder meg Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Satan! FG3-demo! Hente når jeg kommer hjem. Noen som har testet? Omtale...!!?? Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Satan! FG3-demo! Hente når jeg kommer hjem. Noen som har testet? Omtale...!!?? 5386331[/snapback] Ikke mye til omtale, men jeg synes det lignet veldig på det jeg har spillt av Fight Night Round 2 (og det var jo meget artig som sofa tospiller i alle fall), men med en god del bedre grafikk. Grafikken var faktisk ganske super. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Det var jo ikke en hel omtale jeg tenkte på da . En demo-omtale burde holde. Og hva i alle dager er FG3? Tidlig idag ja... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Det demo-systemet dem kjører er genialt ja! Håper for all del at dem ikke slutter med å spre demoer på xbox live. Det er digg å kunne sette på en nedlasting, for så å kunne teste spillet. Istedet for å kjøpe en masse blader til 90-160 kroner. Bra Dere satt opp en tråd som oppdateres fortløpende ang. dette Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Det demo-systemet dem kjører er genialt ja! Håper for all del at dem ikke slutter med å spre demoer på xbox live. Det er digg å kunne sette på en nedlasting, for så å kunne teste spillet. Istedet for å kjøpe en masse blader til 90-160 kroner. Bra Dere satt opp en tråd som oppdateres fortløpende ang. dette 5386509[/snapback] Vi som har spilt pc ialle år er blitt bortskjemt med å laste ned demoer av alt. En slik funksjon er nå en selvfølge også på konsoll og det er veldig bra. Det gir også masse muligheter senere. Lenke til kommentar
Erikx Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Fungerer demoen over Xbox Live? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Fungerer demoen over Xbox Live? 5386883[/snapback] demo fungerer ikke over live nei. jeg brukte veeeldig kort tid å laste ned i natt, og jeg sier bare.... SINNSYK BRA GRAFIKK!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå