Tjohei Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Går det å spille Guitar Hero uten gitar? Det visste jeg ikke Nei det går ikke, du må kjøpe 3eren for å teste demoen Funker vel hvis du har gitaren fra 2'ern? Både Guitar Hero 2 og 3 kan spilles med en vanlig kontroller, men det er jo rimelig døllt, da. I treern har de en av de teiteste achievementene noen sinne, "Buy a Guitar Already", "Play through a career on the Hard or Expert difficulty using a standard controller." Jeg mener, er ikke achievementenes oppgave å få deg til å prøve ut ting som er gøy og jobbe mot det som gjør deg bedre? Hva i all verden er gøy med en standard kontroller i et slikt spill? Endret 23. oktober 2007 av Tjohei Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg hadde bare 1 gitar til Guitar Hero 2. Så prøvde 2 player (versus og coop). Og etterhvert så er faktisk kontrollern veldig gøy å spill med Men det er slitsomt når det kommer mange grønne kjapt, og man må hamre på triggern. DET er gymnastikk på høyt nivå Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg hadde bare 1 gitar til Guitar Hero 2. Så prøvde 2 player (versus og coop). Og etterhvert så er faktisk kontrollern veldig gøy å spill med Men var det gøy nok til at du ville spillt igjennom hele Career på Hard, f.eks.? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Men var det gøy nok til at du ville spillt igjennom hele Career på Hard, f.eks.? Nei, for jeg hater hard. Liker ikke at man ikke spiller alle tonene.. Expert derimot = <3 Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Andre som opplevde at maskinen frøys under Prostreet? Twice? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ikke her i alle fall Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Men var det gøy nok til at du ville spillt igjennom hele Career på Hard, f.eks.? Nei, for jeg hater hard. Liker ikke at man ikke spiller alle tonene.. Expert derimot = <3 Så du ville synes det var gøy å spille gjennom hele Career i GH3 med vanlig kontroller? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Andre som opplevde at maskinen frøys under Prostreet? Twice? Jeg opplevde det, faktisk også 2 ganger. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Andre som opplevde at maskinen frøys under Prostreet? Twice? Jeg opplevde det, faktisk også 2 ganger. Jeg opplevde det også, bare en gang da. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Så du ville synes det var gøy å spille gjennom hele Career i GH3 med vanlig kontroller? Etter hvert ja Først blir jeg nok å satse på å klare alt på ekspert. Å klare det med controllern gir også ekstra replay value Lenke til kommentar
Lars_BK Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg vet ikke hvorvidt dette har blitt att opp eller ikke, men jeg mener at jeg leste et sted for en stund siden av Tomb Raider Anniversary skulle kunne lastet ned i episoder fra markedsplassen? Er jeg feilinformert? Hvis ikke, når? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det er sant det ja, forutsatt at du har tomb raider: legend også Lenke til kommentar
Lars_BK Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Faks. Jeg brude ikke ha byttet det inn. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Faks.Jeg brude ikke ha byttet det inn. Hva?! Tomb Raider Legend er jo genialt! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Kjøpt det selv hos VGP forrige uke. Gleder meg til å få rundet det. Pluss nå å få spilt Anniversary. Birger Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Vil det si at du må ha discen for å få lastet ned episodene? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Velger du å laste ned TR: A, så må du ha TR: L liggende. (Bruker korte navn, orker ikke å skrive lange ) Birger Lenke til kommentar
Lars_BK Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Faks.Jeg brude ikke ha byttet det inn. Hva?! Tomb Raider Legend er jo genialt! Ja, det er jo det, og det første spillet har jeg et nostalgisk forhold til. Hvis Anniversary kan hente frem disse følelsene, da skal jeg si deg det er genialt. Likevel, når jeg kunne bytte inn to spill og få Halo 3 og hundre kroner, så følte jeg at det å bytte inn et ferdigspilt Legend, som forøverig var en koselig opplevelse, ville være det smarteste valget. Til mitt forsvar hadde jeg ingen andre spill jeg kunne bytte inn. Men om Anniversary kommer for salg i butikkene, fikk man svar på det? Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Men om Anniversary kommer for salg i butikkene, fikk man svar på det? Ja, det skulle vel komme ut her i Europa idag? Kommer som DLC i november. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Er Live nede? Kommer meg ikke inn på accounten min. Får ikke recoveret accounten heller. Endret 26. oktober 2007 av Zuluzion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå