Backspace_89 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) noen andre her som har kjøpt Puzzle quest? genialt spill og sinnsykt mye for pengene. det sloss om å bli spilt om dagen sammen med Orange box, og det er ganske jevnt. "bare en level til", eller "bare en quest til" kan fort bli 4-5 timer ut i de sene nattetimer Endret 22. oktober 2007 av Backspace_89 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jøss, da bør jeg kanskje teste det da. Så ikke så kult ut syns jeg. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Akkurat ferdig med Puzzle Quest nå, og jeg må si det er av de mer avhengigskapende spillene jeg har spilt på år. Musikk og lydeffekter kan bli litt mye av det gode til tider, men ellers et topp spill. Anbefales på det sterkeste, selv om det har en litt høyere pris enn normalt (1200pts) Endret 22. oktober 2007 av archongamer Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Ja, har knapt fått spilt Orange Box i det siste pga. Puzzle Quest. Har ikke fått sett noe særlig på Speedball II heller. Når det gjelder PQ så jeg ikke kommet så langt på hovedoppdraget, men så gjør jeg alt av sideoppdrag, henter alle runer og beleirer alle byene, osv. Deretter blir det å få opp nivået på de andre karakterene. Forøvrig så kommer Battlestar Galactica og Exit på onsdag, samt DLC for Bomberman og Pinball FX. Endret 22. oktober 2007 av Brakara Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg skulle ta alt i starten jeg også og har jo tatt mesteparten, men da man var max level, main mission ferdig og alle achivements tatt ble det plutselig litt mindre spennende. Skulle gjerne sett at de lott deg levle en god del høyere enn 50, for man er jo ikke halvferdig når man når dit om man velger å bruke litt tid på main quest. Speedball 2 fant i hvertfall jeg fort ut at ikke ble noe kjøp her i gården, da jeg fant det umulig å styre noe som helst fornuftig. Nå testet jeg kun i 10 min, men hadde forventet mer etter videoer jeg har sett. Jeg vil ha Sensible Soccer jeg, nå!! Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) noen andre her som har kjøpt Puzzle quest? genialt spill og sinnsykt mye for pengene. Testet demoen i går og ble solgt - denne kjøper jeg når jeg kommer hjem idag. Så utrolig morsomt å pakke inn den typen spill i en større setting - ser for meg at jeg kommer til å bruke mer tid på Puzzle Quest enn på mange 'vanlige' fullprisspill til 4x prisen eller mer En genial og enkel ide som sikkert mange utviklere sitter og river seg i håret over at de ikke har kommet på tidligere. Det er travle dager med 360'en om dagen; Puzzle Quest, Orange Box og PGR4 - vi blir jo skikkelige bortskjemte gamere alle mann! Endret 23. oktober 2007 av Nonsens Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Det er ingenting mot de neste 4 ukene.. Perler på en snor; COD4, Assassin's Creed, og sist men størst, MASS EFFECT Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 NFS Pro Street er tilgjengelig Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Er Marketplace nede for telling? Edit: Nei dæven, der funker det. Da blir det NFS! Endret 23. oktober 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hurra! [/3 menn style] Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Guitar Hero 3 demo er også ute på Marketplace nå Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Går det å spille Guitar Hero uten gitar? Det visste jeg ikke Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Går det å spille Guitar Hero uten gitar? Det visste jeg ikke Nei det går ikke, du må kjøpe 3eren for å teste demoen Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Går det å spille Guitar Hero uten gitar? Det visste jeg ikke Nei det går ikke, du må kjøpe 3eren for å teste demoen Funker vel hvis du har gitaren fra 2'ern? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 NFS Pro Street er tilgjengelig Demo, eller spillet? Birger Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 NFS Pro Street er tilgjengelig Demo, eller spillet? Birger Ja, demo Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Det er også en demo av Eternal Sonata tilgjengelig nå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Anbefaler folk å teste ut Eternal Sonata demoen, det konverterte ein RPG-hater(meg) rimelig kjappt visstnok Testet det på JAP konto for evigheter siden, og har sittet med retail siden torsdag. Elsker dette spillet. Endret 23. oktober 2007 av Mala Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Holder på å laste ned demoen nå, men jeg er ikke sikker på om jeg kommer til å like det. Jeg er redd den barnslige stilen kan ødelegge litt for mye. Lost Oddessey, derimot, tror jeg kan bli bra. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Prøvde demoen på Bejeweled 2, det ble et kjapt kjøp av fullversjonen. Skal si dette er vanedannende :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå