Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat ferdig med Puzzle Quest nå, og jeg må si det er av de mer avhengigskapende spillene jeg har spilt på år.

Musikk og lydeffekter kan bli litt mye av det gode til tider, men ellers et topp spill.

Anbefales på det sterkeste, selv om det har en litt høyere pris enn normalt (1200pts)

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Ja, har knapt fått spilt Orange Box i det siste pga. Puzzle Quest. Har ikke fått sett noe særlig på Speedball II heller. Når det gjelder PQ så jeg ikke kommet så langt på hovedoppdraget, men så gjør jeg alt av sideoppdrag, henter alle runer og beleirer alle byene, osv. Deretter blir det å få opp nivået på de andre karakterene. :)

 

Forøvrig så kommer Battlestar Galactica og Exit på onsdag, samt DLC for Bomberman og Pinball FX.

Endret av Brakara
Lenke til kommentar

Jeg skulle ta alt i starten jeg også og har jo tatt mesteparten, men da man var max level, main mission ferdig og alle achivements tatt ble det plutselig litt mindre spennende.

Skulle gjerne sett at de lott deg levle en god del høyere enn 50, for man er jo ikke halvferdig når man når dit om man velger å bruke litt tid på main quest.

 

Speedball 2 fant i hvertfall jeg fort ut at ikke ble noe kjøp her i gården, da jeg fant det umulig å styre noe som helst fornuftig. Nå testet jeg kun i 10 min, men hadde forventet mer etter videoer jeg har sett.

 

Jeg vil ha Sensible Soccer jeg, nå!!

Lenke til kommentar
noen andre her som har kjøpt Puzzle quest? genialt spill og sinnsykt mye for pengene.

Testet demoen i går og ble solgt - denne kjøper jeg når jeg kommer hjem idag.

 

Så utrolig morsomt å pakke inn den typen spill i en større setting - ser for meg at jeg kommer til å bruke mer tid på Puzzle Quest enn på mange 'vanlige' fullprisspill til 4x prisen eller mer :)

 

En genial og enkel ide som sikkert mange utviklere sitter og river seg i håret over at de ikke har kommet på tidligere.

 

Det er travle dager med 360'en om dagen; Puzzle Quest, Orange Box og PGR4 - vi blir jo skikkelige bortskjemte gamere alle mann!

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...