Comprade Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg lo i allefall :!: Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Føler jeg har hørt spøken før. Det var ved de tidene vi ventet på PS3. Argumentene rushet inn om alt det den kunne som ikke 360 kunne. Lage mat, kjøre barna til skolen, vaske og rydde, osv. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 It is still totally laughable xD Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Føler jeg har hørt spøken før. Ånei, så dumt da. Føler med deg. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 En smule nedlatende bar vel hele spøken preg av å være, med tanke på svaret Motoko fikk tilbake. Synd å se at vi dødelige på forumet stadig får strengere krav til å holde tema, seriøsitet og unngå konflikter, mens moderatorer tydeligvis kan senke seriøsitetsnivået i en tråd som de ser det passe. Skulle gjerne hørt hva den "spøken " (som ikke var mye morsom) egentlig skulle være godt for, og hvorfor denne tråden trengte akkurat dette? Slik jeg ser det er det bare uprofft og en smule barnslig å komme med slike svar, når faktisk flere av forumbrukerne seriøst venter på info rundt den. Som moderator virker du i hvertfall til å se ned på folk som spør om slike ting, og hvordan du/dere mener det blir et hyggeligere forum av slikt vet nå ikke jeg. Trodde første bud var å holde seg seriøse og til tema? Nok sutring fra min side i dag, over og ut.. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 En smule nedlatende bar vel hele spøken preg av å være, med tanke på svaret Motoko fikk tilbake. Synd å se at vi dødelige på forumet stadig får strengere krav til å holde tema, seriøsitet og unngå konflikter, mens moderatorer tydeligvis kan senke seriøsitetsnivået i en tråd som de ser det passe. Skulle gjerne hørt hva den "spøken " (som ikke var mye morsom) egentlig skulle være godt for, og hvorfor denne tråden trengte akkurat dette? Slik jeg ser det er det bare uprofft og en smule barnslig å komme med slike svar, når faktisk flere av forumbrukerne seriøst venter på info rundt den. Som moderator virker du i hvertfall til å se ned på folk som spør om slike ting, og hvordan du/dere mener det blir et hyggeligere forum av slikt vet nå ikke jeg. Trodde første bud var å holde seg seriøse og til tema? Nok sutring fra min side i dag, over og ut.. Er ganske enig i dine uttalelser, synes selv at forumet er til tider latterlig streng på hvilke ytringer/tråder/innskudd som aksepteres, og det rart når moderatorer kan pushe disse grensene uten konsekvens. Synes også innlegget var rimelig meningsløst, så ikke helt humoren i det heller, men jeg er nå en ganske kjip type så det er nå greit Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hvet ikke helt om dette er sagt, men PES 2008 demoen er ut på US marketplace Har ikke testet den. Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hvet ikke helt om dette er sagt, men PES 2008 demoen er ut på US marketplace Har ikke testet den. Pes08 demoen har vel vært på marketplace lenge nå? Har hatt det en stund selv værtfall. Demoen er ikke bra i forhold til den siste koden, var merkbar forskjell på både tempo i spillet og fysikk. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Høstoppdateringen skal visstnok legge til bluerayspiller og hddvdspiller, 3dnettleser, mus og tastatur støtte i spill, ATF-støtte (alle tenkelige formater), hdmi 1.3 (også på maskinene med komponent), TGBEPS3-støtte (tusen ganger bedre enn ps3) og mye annet. Stilig, gleder meg allerede Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Nei, men hva skal høst-oppdateringen inneholde egentlig? Jeg føler liksom ikke at noenting mangler... Kanskje støtte for Private Chat med flere personer samtidig. Ellers er det bare Video Marketplace for oss Europeere som mangler. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg savner å kunne kopiere ting som musikk og bilder fra USB enheter til X360 HDD`en. Om du har en MP3 spiller hadde det vært fint om du kunne kopiert over musikken din fra den til Xboxen. Og hvorfor kan du ikke lagre bilder direkte på Xboxen harddisken? Du kan jo vise bilder fra forskjellige kameraer. Tror mye av dette er mulig på PS3, er det ikke det? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har bare ett eneste ønske, og det er full støtte for divx,xvid og alle mulige videoformater. Jeg er så lei av å måtte kovertere før jeg kan se det på boxen. (Ja, jeg vat at det er noe som heter Transcode, men denne vil rett og slett ikke fungere skikkelig på min maskin) Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Fy faen, at de ikke har greid til å få chattet med flere personer på private chat er utrolig Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ønsker også å kunne ha eget bilde på hvert separat blade, istedet for ètt bilde på alle. Det blir bare stygt og kjedelig. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Seconed. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har forskjellige bakgrunnsbilder på mine blades. Bruker Penny Arcade CTS skin. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har forskjellige bakgrunnsbilder på mine blades. Bruker Penny Arcade CTS skin. Han menere vel custom bilder, som overført fra PC. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Private Chat med flere enn 1 om gangen.. Det fungerer jo allerede i spill, så burde ikke være så sinnsykt vanskelig Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Private Chat med flere enn 1 om gangen.. Det fungerer jo allerede i spill, så burde ikke være så sinnsykt vanskelig Ja, ikke sant? Har selv sett noen folk bruke Halo 2 lobbyen som chatterom. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Nope, til jul kan du spille alle spillene som noen gang har kommet ut, NES, SNES, ja tilogmed PS3. Det går også rykter om at 360 kan styre hele livet ditt med en USB-plugg du putter i rumpa, men BETA-testere som Saddam Hussein og George W Bush viser at dette må ha mye mer testing før det kommer ut. hahahaha Endret 22. oktober 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå